SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:47 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die dat WK voor clubteams volgen hebben zonder uitzondering een micropenis.Klopt makker. Maar hij is wel moddertjevet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@AFCNiels
@Littlerabbit
@Pisces29
Ik ga meteen meehelpen. Ik vertrouw die Paul voor geen meter. Die is duidelijk uit op de levensverzekering.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
NWS / Zorgen om vermiste Paul (83) en Gerda (80)
Ze zijn er weer druk mee @:3rr0r @:alpeko
🧐quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb ze een handje geholpen. Ik denk dat we er wel uit zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Ter illustratiequote:Op donderdag 19 juni 2025 14:51 schreef GGMM het volgende:
Oké eerlijk het is echt een reusachtig stuk
Macaroni met hompen kaas.quote:
Airconditioning is voor mietjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:59 schreef Flitsbezorger het volgende:
Heerlijk zomerweer zo met de airco thuis
Oh, ik heb wel een airco hoor. Weliswaar een mobiele airco maar desalniettemin standje vrieskist op dat ding.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:11 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zeuren op het hebben van een airco is voor het proletariaat.
Leugenaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel een airco hoor. Weliswaar een mobiele airco
Die krengen kosten echt maar maximaal 3/400 euro. Gebruik 'm een enkele keer per jaar. Moet je zo'n slurf naar buiten hangen. Tikkeltje onhandig.quote:
Als het zo heerlijk vond had je je airco niet aangzetquote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:59 schreef Flitsbezorger het volgende:
Heerlijk zomerweer zo met de airco thuis
Geniet er lekker van maatquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tijd voor een koude bier met deze hitte
Ik had ook een mobiele airco maar dat het raam open moet voor de slurf vond ik een tikkeltje onhandig gezien er daarmee alsnog warmte mee binnenkomt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die krengen kosten echt maar maximaal 3/400 euro. Gebruik 'm een enkele keer per jaar. Moet je zo'n slurf naar buiten hangen. Tikkeltje onhandig.
Ik ben dan ook een lastig persoonquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het zo heerlijk vond had je je airco niet aangzet
Ik heb dat probleem deels getackeld met een hardboard plaat op maat gemaakt voor het raam en dan de opening van de slurf eruit zagen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:13 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik had ook een mobiele airco maar dat het raam open moet voor de slurf vond ik een tikkeltje onhandig gezien er daarmee alsnog warmte mee binnenkomt.
Woonde destijds in een monumentaal pand dus het werd echt snel loeiend warm in huis
Props voor de moeite, goeie oplossing lijkt mij. Daar was ik een veel te luie hond voor (mede dankzij het feit dat ik een hoge plafond en dus hoge ramen had).quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem deels getackeld met een hardboard plaat op maat gemaakt voor het raam en dan de opening van de slurf eruit zagen.
Alsnog meer gedoe dan een split unit dat wel.
Zag het op tv al langs komen bij voorbeschouwingen. Leuk. Later eens kijken.quote:
Dat is lekker zegquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:30 schreef tong80 het volgende:
Pokebowl met kipshoarma. Griekse yoghurt, peertje, sinaasappel.
Gelukkig speel jij iedere dag op hoog niveau een mongolenspelletje.quote:
Wat een lelijke blouse.quote:
Welke film en graag review.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:25 schreef Anneloos het volgende:
Heerlijk uiteten en filmpje met mijn @:Wereldgozer. Wat brengt jullie deze mooie vrijdagavond?
Woordle 1463 4/6quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig speel jij iedere dag op hoog niveau een mongolenspelletje.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 1463 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛🟨
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1259 5/6
⬛⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛🟨
⬛⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig speel jij iedere dag op hoog niveau een mongolenspelletje.
Goeiemorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuken ?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat ik jullie dan een ongekend lekker en fijn weekend wensen. Geniet van deze prachtige zomerdag!
Ik vind jullie allemaal lief.
Ik wil jou ook een ontzettend heerlijk en goed weekend toewensen. Moge al jouw dromen en wensen dit weekend uitkomen. Vergeet niet een ijsje te eten voordat het alweer maandag is!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat ik jullie dan een ongekend lekker en fijn weekend wensen. Geniet van deze prachtige zomerdag!
Ik vind jullie allemaal lief.
KBRquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe mexicaanse bonenschotel.
avgquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet ervanquote:
Flatbread pizza’squote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle6 1260 4/6quote:Op zondag 22 juni 2025 01:30 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1464 6/6
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
![]()
Woordle6 1260 6/6
⬛🟩⬛🟩⬛⬛
🟨🟩⬛🟩⬛⬛
⬛🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Doe dit maar niet, oke?quote:Op zondag 22 juni 2025 09:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een leuk filmpje met een enorm leuk liedje op Twitter geplaatst @:Caland
FOK! faalt weer in goed embedden helaas. Ik hoop dat je hem kunt waarderen
https://x.com/0nlogisch/status/1936683328763318453
Niet geklikt.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:12 schreef onlogisch het volgende:
Dit boeit niemandquote:Op zondag 22 juni 2025 09:12 schreef onlogisch het volgende:
Nou en.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:12 schreef onlogisch het volgende:
Leuke anekdote. Goede mensen bestaan nog, als je goed zoekt.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:46 schreef tong80 het volgende:
Net langs leuk en "alternatief" restaurantje gelopen op weg naar de Appie. Op het terrasje staan kletsen met de uitbater, kreeg ik een, naar ik hoop, heerlijke salade van eigen blad kado. Straks even smullen.
Wie goed doet goed ontmoet.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuke anekdote. Goede mensen bestaan nog, als je goed zoekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |