Macaroni met hompen kaas.quote:
Airconditioning is voor mietjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:59 schreef Flitsbezorger het volgende:
Heerlijk zomerweer zo met de airco thuis
Oh, ik heb wel een airco hoor. Weliswaar een mobiele airco maar desalniettemin standje vrieskist op dat ding.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:11 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zeuren op het hebben van een airco is voor het proletariaat.
Leugenaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel een airco hoor. Weliswaar een mobiele airco
Die krengen kosten echt maar maximaal 3/400 euro. Gebruik 'm een enkele keer per jaar. Moet je zo'n slurf naar buiten hangen. Tikkeltje onhandig.quote:
Als het zo heerlijk vond had je je airco niet aangzetquote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:59 schreef Flitsbezorger het volgende:
Heerlijk zomerweer zo met de airco thuis
Geniet er lekker van maatquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tijd voor een koude bier met deze hitte
Ik had ook een mobiele airco maar dat het raam open moet voor de slurf vond ik een tikkeltje onhandig gezien er daarmee alsnog warmte mee binnenkomt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die krengen kosten echt maar maximaal 3/400 euro. Gebruik 'm een enkele keer per jaar. Moet je zo'n slurf naar buiten hangen. Tikkeltje onhandig.
Ik ben dan ook een lastig persoonquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het zo heerlijk vond had je je airco niet aangzet
Ik heb dat probleem deels getackeld met een hardboard plaat op maat gemaakt voor het raam en dan de opening van de slurf eruit zagen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:13 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik had ook een mobiele airco maar dat het raam open moet voor de slurf vond ik een tikkeltje onhandig gezien er daarmee alsnog warmte mee binnenkomt.
Woonde destijds in een monumentaal pand dus het werd echt snel loeiend warm in huis
Props voor de moeite, goeie oplossing lijkt mij. Daar was ik een veel te luie hond voor (mede dankzij het feit dat ik een hoge plafond en dus hoge ramen had).quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem deels getackeld met een hardboard plaat op maat gemaakt voor het raam en dan de opening van de slurf eruit zagen.
Alsnog meer gedoe dan een split unit dat wel.
Zag het op tv al langs komen bij voorbeschouwingen. Leuk. Later eens kijken.quote:
Dat is lekker zegquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:30 schreef tong80 het volgende:
Pokebowl met kipshoarma. Griekse yoghurt, peertje, sinaasappel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |