Ook gelijk de knapste en intelligentste. Al is dat niet zo heel moeilijk na het vertrek van @Momo GODquote:Op maandag 23 juni 2025 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco zou een geweldige FA zijn
Tijd voor een petitie.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook gelijk de knapste en intelligentste. Al is dat niet zo heel moeilijk na het vertrek van @:momo GOD
Laat maarquote:Op maandag 23 juni 2025 21:14 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)it-gedeeld~a71e4611/
[..]
Kijk deze fuckers Pluto denyen @:Scrummie
Ik ben woedend.
Goeiemorgen maat.quote:
Succes!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen maat.
Taxi komt zo.........
Je was wel èrg vroeg hoor.quote:
Is goed biggetje.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:12 schreef Flitsbezorger het volgende:
Zometeen een broodje rookworst (mét mosterd!) bij de HEMA halen voor de lunch.
Harry Potterquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
A wizard is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to.
Vrijdagmiddag ga ik met de boys borrelen.quote:
Gewoon op een bord genotquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag ga ik met de boys borrelen.
Zal waarschijnlijk compleet bezopen een kapsalon nuttigen bij de Jaffa @:KingRoland
Nrc of witte aap?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag ga ik met de boys borrelen.
Zal waarschijnlijk compleet bezopen een kapsalon nuttigen bij de Jaffa @:KingRoland
Ik merk dat mijn gegevens ergens zijn buitgemaakt. De afgelopen weken tal van berichten gehad dat er bij een instantie waar ik een account heb een code is aangevraagd. 'Bent u dit niet? Neem dan contact op met dit obscure 06-nummer'quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:57 schreef Caland het volgende:
Ik word echt woedend van het gegeven dat al die kloterige callcenters tegenwoordig ook gewoon met een +316 nummer bellen
En de roverheid DOET NIETS
En genieten van newbies die hun poten aan het bord verbranden genotquote:
Wij zullen bij Celest beginnen, de kans is aardig groot dat we daarna bij NRC zullen landen.quote:
Dit kan kloppen. Er is een grote datalek geweest bij Grindr.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn gegevens ergens zijn buitgemaakt. De afgelopen weken tal van berichten gehad dat er bij een instantie waar ik een account heb een code is aangevraagd. 'Bent u dit niet? Neem dan contact op met dit obscure 06-nummer'
Oei.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit kan kloppen. Er is een grote datalek geweest bij Grindr.
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit kan kloppen. Er is een grote datalek geweest bij Grindr.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik geef nooit mijn bronnen prijs, zou niet eerlijk zijn tegenover diegene.
Toevallig van de week ook tweemaal. Althans, neem aan dat het zoiets was, neem dat niet op.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:57 schreef Caland het volgende:
Ik word echt woedend van het gegeven dat al die kloterige callcenters tegenwoordig ook gewoon met een +316 nummer bellen
En de roverheid DOET NIETS
Weinig ruggengraat net zoals sushiquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker opperhoofd @:ggmm napraten
Dank je wel hiervoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik geef nooit mijn bronnen prijs, zou niet eerlijk zijn tegenover diegene.
half dagje nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om 10:00 vergaderen achter gesloten deurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12:00 lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vervolgens trapt iedereen hem weer aan en zit het er weer op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: