Deze dus. Al verschillende keren gezien en nog steeds geen idee welk product nou wordt aangeprezen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:17 schreef TLC het volgende:
Die teddyberen die een man in n slaapkamer in elkaar slaan
Ook ja. Overduidelijk dat die tanden nep zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:17 schreef SEMTEX het volgende:
de Trivago reclame met de man met het extreem witte gebit.
Momenteel zo'n beetje de bekendste voetbalcoach ter wereld. Jürgen Klopp. Trainde Liverpool voordat de Nederlander Arne Slot er coach werd. Maar dat gebit had ie al een tijdje voor deze reclame. Ziet er echter niet uit.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:17 schreef SEMTEX het volgende:
de Trivago reclame met de man met het extreem witte gebit.
Waarom krijgen we nu een Engels(talig)e Trivago reclame met een voor ons onbekende sjaak i.p.v. de Nederlandse die we hiervoor haddenquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Momenteel zo'n beetje de bekendste voetbalcoach ter wereld. Jürgen Klopp. Trainde Liverpool voordat de Nederlander Arne Slot er coach werd. Maar dat gebit had ie al een tijdje voor deze reclame. Ziet er echter niet uit.
Onbekende? Iedereen kent Zahnbürste Jürgen!quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom krijgen we nu een Engels(talig)e Trivago reclame met een voor ons onbekende sjaak i.p.v. de Nederlandse die we hiervoor hadden
Dit dus. Echt, he le maal niks.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:10 schreef TLC het volgende:
Ik blijf het nooit snappen dat mensen die al tig miljoen op de bank hebben nog reclame moeten maken voor het een of ander (Gullit, Klopp)
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:06 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
"Dit jaar nog vetter en lekkerder!"
Och, zaten wel een paar lekkere sportmeiden tussen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:13 schreef TLC het volgende:
De Zeeman reclame met dat koor en andere mensen in hun ondergoed
![]()
Gullit heeft tig exen die allemaal alimentatie willen. Ik weet niet of hij nog steeds moet betalen aan Christina Pensa en die kinderen hebben ook lang kinderalimentatie geeist tot ver in hun volwassen leven omdat ze verrekten te werken. Je ziet wel dat de producten waar hij reclame voor maakt voor een steeds ouder publiek worden (zijn laatste was voor een soort gezondheidsschoen met makkelijke instap).quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:10 schreef TLC het volgende:
Ik blijf het nooit snappen dat mensen die al tig miljoen op de bank hebben nog reclame moeten maken voor het een of ander (Gullit, Klopp)
Nooit van gehoord. Dusse...quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Onbekende? Iedereen kent Zahnbürste Jürgen!
Nee, bürste!quote:
Dit ja. Precies wat ik dacht. Maar nee, mams staat er glimlachend naar te kijken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:46 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik zag laatst een reclame met een stuiterend kind dat als een idioot op alle lichtknopjes aan het drukken is.
"wordt het niet eens tijd voor een nieuw energiecontract?"
Nee, voedt gewoon je kind op,muts!
Ik zal maar niet antwoorden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:10 schreef Nober het volgende:
Meest irritante is dat jullie nog reclames kijken.
Niet alleen op tv, maar ook bij streamingdiensten, in de bioscoop, in de stad, op het internet, kleding met grote logo's, in het stadion, etc, etc, overal word je doodgegooid met reclame...quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:10 schreef Nober het volgende:
Meest irritante is dat jullie nog je gedwongen wordt reclames kijken.
Reclame, beter gezegd: commerciële propaganda, moet overal verboden worden; te beginnen met de openbare ruimte.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:17 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Niet alleen op tv, maar ook bij streamingdiensten, in de bioscoop, in de stad, op het internet, kleding met grote logo's, in het stadion, etc, etc, overal word je doodgegooid met reclame...
Die vent was wel kort geknipt en glad geschoren.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:10 schreef TLC het volgende:
Die verzorgingsarmoede reclame van t kruidvat waarin een vent zegt dat ie niet lekker ruikt.. vent ga je gewoon eens wassen dan, ze doen net alsof Nederland een derdewereldland isook met hun 'een tandenborstel is een luxe'.. mijn hemel wat n aanstellerij
![]()
Je koopt een één of ander onderzoeksburo in om een "onderzoek" te doen ("Vind jij ook dat Lidl het lekkerste brood heeft?") en tada: je krijgt de gewenste uitkomst.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Elke supermarkt claimt de beste in brood in te zijn.
Hoe kan je die claim eisen?
Door je klanten onder dwang dat gare brood te laten eten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Brood van de bakker vind ik wel die extra euro's waard.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Door je klanten onder dwang dat gare brood te laten eten.
Ligt eraan. Je hebt ook van die ketens die hun brood in een fabriekje maken. Dat smaakt net als supermarktbrood.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Brood van de bakker vind ik wel die extra euro's waard.
Dat kun je niet. Een claim kun je niet eisen, namelijk. Je kunt iets claimen en dan die claim maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:10 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst volkoren bij Jumbo gekocht. Heerlijk.
Al te vaak gewonnen van Zwart-Wit, JPS en HNC.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga eens op de fiets (of Spartamet) naar Wijk en Aalburg.
Die lachende baby is wel lief.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:16 schreef TLC het volgende:
De blote konten reclame van de Hema![]()
weg eetlust
Maar Frans van Finance mag best de zak krijgen. Met zo’n kop zou ik hem in ieder geval mijn financiën niet toevertrouwen.quote:
Helemaal mee eens. Die moet meteen weg.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar Frans van Finance mag best de zak krijgen. Met zo’n kop zou ik hem in ieder geval mijn financiën niet toevertrouwen.
Magische handdoeken waarmee een hond in een baby verandert!quote:
Die wil ik ook wel. Omgekeerd mag ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:03 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Magische handdoeken waarmee een hond in een baby verandert!
Inderdaad... steevast ogen dicht.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:16 schreef TLC het volgende:
weg eetlust
Doe stem vind ik net zo erg. Irritante schooljuf waar je ook de rest van je leven een bloedhekel aan blijft houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Inderdaad... steevast ogen dicht.
Maar naar verluid zal Trump vanavond en morgen z'n achterste er ook mee afdrogen![]()
alsof ze niet uitsluitend Egyptisch katoen handdoeken gebruiken bij de koning thuis.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Inderdaad... steevast ogen dicht.
Maar naar verluid zal Trump vanavond en morgen z'n achterste er ook mee afdrogen![]()
alsof ze niet uitsluitend Egyptisch katoen handdoeken gebruiken bij de koning thuis.
Dit, echt dit!quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:36 schreef luxerobots het volgende:
Wat heeft Uber Eats een kutreclame. Met Frans Bauer die aan het snacken en rappen is.
Frans Bauer is kut, en Uber Eats is een kutbedrijf.
Als je voor 30 euro koopt, gaat 9 euro (30%) naar Uber Eats. En dat is dan nog exclusief administratiekosten.
Koop gewoon bij het restaurant/fastfoodketen zelf. En spek niet Uber Eats en Frans Bauer.
Ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:16 schreef TLC het volgende:
weg eetlust
Inclusiviteit.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag.
En het begint ook altijd met de meest onaantrekkelijke billen.
Inclusiviteit my ass.quote:
Hoe gaat het? Je post vrijwel niet meer. Lurk je? Je hoorde bij de iconen en vaste krachten. Er zijn er weinig meer over.quote:
Elke dag nog hoor, maar in een paar selecte topic(s)(reeksen).quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Je post vrijwel niet meer. Lurk je? Je hoorde bij de iconen en vaste krachten. Er zijn er weinig meer over.
Ha ha. Bij jou voel zelfs ik me een newbie.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:57 schreef V. het volgende:
[..]
Elke dag nog hoor, maar in een paar selecte topic(s)(reeksen).
Ik hang hier pas 26 jaar rond
Die is echt erg inderdaad!quote:
De Kee ef sie is natuurlijk een Amerikaans bedrijf wat Amerikaanse rotzooi verkoopt. Ze moeten wel een beetje bij hun roots blijvenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die is echt erg inderdaad!
Doe het of in het Engels (bij voorkeur niet), of in het Nederlands maar dit slaat nergens op.
Wat is er mis met "omhult met Koreaanse saus"?
Bonusklacht KFC: 0-sterren krepeerkip gebruiken.
Niet veel, behalve dat 'omhuld' met een d moetquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die is echt erg inderdaad!
Doe het of in het Engels (bij voorkeur niet), of in het Nederlands maar dit slaat nergens op.
Mee eens. Ik heb nog nooit iets gegeten van die kuttoko.quote:Bonusklacht KFC: 0-sterren krepeerkip gebruiken.
Daar noem je ook iets.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:37 schreef V. het volgende:
Mee eens. Ik heb nog nooit iets gegeten van die kuttoko.
Ondergedompeld in Koreaanse laxeermiddelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:37 schreef V. het volgende:
[..]
Niet veel, behalve dat 'omhuld' met een d moet![]()
'gedoopt in', 'overgoten met' zouden ook kunnen.
[..]
Mee eens. Ik heb nog nooit iets gegeten van die kuttoko.
Kijk mij eens stoer doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:52 schreef SuperNeger het volgende:
Mensen die nog reclames zienNog reguliere kabel tv kijken en geen adblocker hebben
Enige wat ik nog zie zijn sponsors zoals skillshare en nordvpn en zo
Oh wow, jij kijkt geen reguliere tv meer ? Mag ik je aanraken ?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:52 schreef SuperNeger het volgende:
Mensen die nog reclames zienNog reguliere kabel tv kijken en geen adblocker hebben
Enige wat ik nog zie zijn sponsors zoals skillshare en nordvpn en zo
Nou ...quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:47 schreef CarbonC het volgende:
Ach, overheen gelezen.quote:
Met de veel te veel gebleekte tanden van de vorige trainer van Fc Liverpool, Jurgen Klopp.quote:
Ja, dat weten we nou wel. Er hoeft echt niet bij elke vermelding van Trivago gemeld te worden dat het Jurgen Klopp is.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Met de veel te veel gebleekte tanden van de vorige trainer van Fc Liverpool, Jurgen Klopp.
Gefeliciteerd dat jij dat nu ook weet.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, dat weten we nou wel. Er hoeft echt niet bij elke vermelding van Trivago gemeld te worden dat het Jurgen Klopp is.
ik wist het nietquote:Op zondag 29 juni 2025 11:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat jij dat nu ook weet.![]()
En nog steeds zijn er massa users die dat niet weten.
Voor de verandering een keer een kruitvat reclame die wél leuk is, ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 08:55 schreef TLC het volgende:
De reclame van t Kruidvat met 'wir gehen ein kuil graben' vind ik dan wel weer erg leuk gedaan
En die dat ook geen ene reet interesseert.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat jij dat nu ook weet.![]()
En nog steeds zijn er massa users die dat niet weten.
3 X 3 = 9 ?quote:Op maandag 30 juni 2025 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
Die reclame van het vrouwenvoetbal toernooi. Welke mongool gooit er nou weer zo'n zeikliedje overheen?!Zo'n toernooi moet je bombastisch aankondigen.
--- en ieder zingt z'n eigen lied.quote:
Afgezien van de vervelende Roxy Dekker-achtige stem (waarschijnlijk dezelfde als in een andere recente reclame, eentje over water met bubbels), had deze zo van midden jaren 90 kunnen zijn.quote:
Ja die ook inderdaad, gewoonweg treurig dat zoiets nodig is.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Op de radio is nu een reclame dat je zorgmedewerkers niet agressief moet behandelen.
Zoals boos worden op de dokter.
Dat lijkt me toch verdulle logisch.
En zo’n Mongool die wel agressief wordt gaat niet na zo’n reclame denken: goh nu doe ik dat nooit meer.
Dus is de reclame er alleen maar voor de zorg zelf .
Deze reclame sucks monkey balls.quote:
Het ging om de Mongolen die tegen Nederland de WK-finale 3x3 basketbal speelden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
--- en ieder zingt z'n eigen lied.
Ik ben allergisch voor Angela de Jong.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:43 schreef Eightyone het volgende:
https://www.ad.nl/show/mn(...)amespotje~a689736a8/
Ik had hem nog niet gezien. Maar nu moet ik het verdomme met Angela de Jong eens zijn!quote:
Degene die dit bedacht heeft is een echte randdebielquote:
In dit geval heeft ze wmb een punt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Angela de Jong.
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:03 schreef Eightyone het volgende:
Er is er nu ook eentje van Fixodent. Voor als je geen etensresten tussen je kunstgebit wil.
Ik heb wel een plaatje, daar zit geen muziek in.quote:
Deze reclame is idd heerlijk fout.quote:Op zondag 29 juni 2025 08:55 schreef TLC het volgende:
De reclame van t Kruidvat met 'wir gehen ein kuil graben' vind ik dan wel weer erg leuk gedaan
Lekker toch?quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat jochie dat na een autorit naar Spanje vloeiend Spaans spreekt
Angela de Jong... de huisvrouw die eigenlijk achter een viskraam had moeten staan, maar door een speling van het lot stukjes over tv mocht tikken en nu is ze een of ander orakel voor half Nederland.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Angela de Jong.
Angela de Jong is vooral erg gecharmeerd van Angela de Jong.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:53 schreef V. het volgende:
[..]
Angela de Jong... de huisvrouw die eigenlijk achter een viskraam had moeten staan, maar door een speling van het lot stukjes over tv mocht tikken en nu is ze een of ander orakel voor half Nederland.
Er zijn glimwormen in de Bayous van Louisiana die zinniger en eloquenter over Nederlandse zaken uit de hoek kunnen komen dan "Who the fuck is Angela de Jong".
Het is als Johan Derksen de talentloze journalist en columnist, als je maar hard genoeg schreeuwt word je gehoord.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:53 schreef V. het volgende:
[..]
Angela de Jong... de huisvrouw die eigenlijk achter een viskraam had moeten staan, maar door een speling van het lot stukjes over tv mocht tikken en nu is ze een of ander orakel voor half Nederland.
Er zijn glimwormen in de Bayous van Louisiana die zinniger en eloquenter over Nederlandse zaken uit de hoek kunnen komen dan "Who the fuck is Angela de Jong".
Ze begint zinnen met "maar" en "toen"quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Angela de Jong is vooral erg gecharmeerd van Angela de Jong.
Jij leest die columns voor je plezier?quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze begint zinnen met "maar" en "toen"
Ze weet gewoon heel goed hoe ze haar teksten zo kan tikken dat het voor iedereen te volgen is.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:53 schreef V. het volgende:
[..]
...laat die viskraam maar zitten.quote:De Jong studeerde Algemene Letteren en Film- en Televisiewetenschap aan de Universiteit Utrecht. Vervolgens volgde ze een master Journalistiek aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam.
Sorry Angela. Wist niet dat jij hier ook postte.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze weet gewoon heel goed hoe ze haar teksten zo kan tikken dat het voor iedereen te volgen is.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Angela_de_Jong
[..]
...laat die viskraam maar zitten.
Vis is altijd een optie!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze weet gewoon heel goed hoe ze haar teksten zo kan tikken dat het voor iedereen te volgen is.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Angela_de_Jong
[..]
...laat die viskraam maar zitten.
Ja, vooral die van mezelf.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij leest die columns voor je plezier?
Ha ha. Ze heeft geen schrijftalent, net als Derksen dat niet had. Maar ik lees haar graag. Om haar opinie te horen. Helaas valt ze de laatste tijd in herhaling. Ben het inmiddels te vaak niet met haar eens. Komt denk ik doordat ze steeds meer aan rechts schurkt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:58 schreef V. het volgende:
[..]
Sorry Angela. Wist niet dat jij hier ook postte.
Angela de Jong wordt schromelijk overschat en daar is ze zelf in gaan geloven.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Ze heeft geen schrijftalent, net als Derksen dat niet had. Maar ik lees haar graag. Om haar opinie te horen. Helaas valt ze de laatste tijd in herhaling. Ben het inmiddels te vaak niet met haar eens. Komt denk ik doordat ze steeds meer aan rechts schurkt.
Ik zou milder zijn. Maar je hebt gelijk. Ook als ze in talkshows zit gaat het vaak om persoonlijke strubbelingen. Werk jij nog achter de schermen? Legendarisch is je optreden bij Zo Moeder zo zoon.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:55 schreef V. het volgende:
[..]
Angela de Jong wordt schromelijk overschat en daar is ze zelf in gaan geloven.
Ze denkt dat mensen zitten te wachten op haar mening over zaken die niks met tv te maken hebben en matigt zich dingen aan.
Ze neemt tegenstrijdige standpunten in, en beschouwt zichzelf arbiter op diverse fronten waar ze niks mee te maken heeft. Daarnaast vecht ze persoonlijke vetetjes uit via de haar geboden kanalen, op weinig chique manier.
Onfrisse muts.
Zeker, en van daaruit komt ook een groot deel van mijn ergernis. Die vrouw heeft echt geen kaas gegeten van tv maken. Maar wel met haar slabek overal over wauwelen. En ik ken genoeg verhalen van mensen die echt compleet onjuist door haar zijn bejegend en geframed.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou milder zijn. Maar je hebt gelijk. Ook als ze in talkshows zit gaat het vaak om persoonlijke strubbelingen. Werk jij nog achter de schermen?
Nououou, 'legendarisch'quote:Legendarisch is je optreden bij Zo Moeder zo zoon.Iedereen op het verkeerde been. Toen was FOK! nog groot.
Kijk, dat wist ik dan weer nietquote:Wat ook leuk is dat het enfant terrible van 20 jaar geleden, SCH, nu de bekendste kinderboeken recensent is. Alhoewel, hij was al eindredacteur bij Stand.NL.
Ken je mijn tv-optreden ?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:44 schreef V. het volgende:
[..]
Zeker, en van daaruit komt ook een groot deel van mijn ergernis. Die vrouw heeft echt geen kaad gegeten van tv maken. Maar wel met haar slabek overal over wauwelen. En ik ken genoeg verhalen vsn mensen die echt compleet onjuist door haar zijn bejegred en geframed.
[..]
Nououou, 'legendarisch'![]()
![]()
Maar was wel lollig, ja.
[..]
Kijk, dat wist ik dan weer niet
zou jou toch moeten aansprekenquote:Op zondag 6 juli 2025 12:04 schreef tong80 het volgende:
'Wij houden van slapen en doen dat het liefst de hele dag.'![]()
Mja, kanker is niet bepaald een feest.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
KWF met dat enorme zeikliedje eronder.
En maanden na de laatste behandeling voel je zo'n periode fysiek nog.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mja, kanker is niet bepaald een feest.
Ja, voel mij er zelf ook altijd ongemakkelijk bij. Ergens schilderen ze het ook weer erg rosé af.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb de neiging weg te zappen bij zulke spotjes, of sowieso als het onderwerp ter sprake komt.
Omdat de vloer lava is?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:15 schreef tong80 het volgende:
RAAK limonadesiroop, zelden zo iets infantiels gezien.
Wie verzint zoietsquote:
Nou, dat kind.quote:
Zoals een taxi schauffeuze laatst tegen me zij dat die Rudolf van de tv lekker kan koken. Ze dacht oprecht dat Rudolf echt voor de duizenden klanten van Uitgekookt! in de keuken stond.quote:
Herman, Hermanquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals een taxi schauffeuze laatst tegen me zij dat die Rudolf van de tv lekker kan koken. Ze dacht oprecht dat Rudolf echt voor de duizenden klanten van Uitgekookt! in de keuken stond.
Is een kleine woordgrap ook al niet meer mogelijk. ?quote:
Ron Brandsteder ?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:56 schreef Eightyone het volgende:
De reuma-reclame is weer terug, hoorde ik op NPO Radio 1. Die ene met die deprimerende, bekakte stem.
Toch wel in je Velderhof stoel, he?quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:44 schreef TLC het volgende:
Lekker heerlijk languit in je stoel onderuitgezakt naar de tv kijken, al was het alleen maar om SIRE te fucken![]()
![]()
![]()
En vervolgens lekker slapen op je Decupré-matras. Maar dat kan helaas niet de hele dag.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Toch wel in je Velderhof stoel, he?
Heb je daar wel zin in in dan ?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:13 schreef SiGNe het volgende:
Dat liedje van prijsvrij vakanties
En dat grietje wil ik pas weer zien als ze 18+ is, kan je er nog een beetje van genieten.
Op zijn sketchersquote:Op zondag 13 juli 2025 07:26 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf me verbazen over Gullit en Vitaepro. Fucking klein kut pilletje zonder bewezen effect, en hij acteert alsof ie een volle koffer is vergeten op weg naar de vakantie. Ik kan nooit lachen als het moet op een foto. Ben geen aap. Wat verdient zo'n vent daarmee? Die heeft schijt aan z'n toch al afbrokkelende imago.
En vervolgens schoenen kopen waarbij je niet hoeft te bukken om ze aan te trekkenquote:Op zondag 13 juli 2025 07:26 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf me verbazen over Gullit en Vitaepro. Fucking klein kut pilletje zonder bewezen effect, en hij acteert alsof ie een volle koffer is vergeten op weg naar de vakantie. Ik kan nooit lachen als het moet op een foto. Ben geen aap. Wat verdient zo'n vent daarmee? Die heeft schijt aan z'n toch al afbrokkelende imago.
quote:Op zondag 13 juli 2025 08:53 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
En vervolgens schoenen kopen waarbij je niet hoeft te bukken om ze aan te trekken
Oh ja, ook zoiets. Maar dat is toch professioneel liegenquote:
Maar echt, even op mezelf betrekken. Ik was een goede voetballer, en voor geld kon ik hoger voetballen. Maar dat geld zei me echt niks. Dat stond niet in verhouding met het plezier met vrienden in het eerste. Zoals Ronaldo of Messi in excotische voetbalgebieden gaan spelen. Dan heb je 400.000.000 en ga je nog meer geld. Ik begrijp het echt niet.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:53 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
En vervolgens schoenen kopen waarbij je niet hoeft te bukken om ze aan te trekken
Reclame bestaat alleen maar uit liegenquote:Op zondag 13 juli 2025 08:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, ook zoiets. Maar dat is toch professioneel liegen
Ok, maar Klop en Beau zijn toch ook gruwelijk. Dit soort mensen hebben blijkbaar geen probleem niet serieus genomen te worden. Gullit lijkt me een echt oppervlakkig persoon. Live voetbal kijkt ie nooit. Een boek moet een rode kaft hebben en muziek houdt op bij Reage. Rijkaard of Kieft lijken me het tegendeel. Niet voor niets hebben die schijt aan imago.quote:
Wat voor voetbalgebieden???quote:Op zondag 13 juli 2025 08:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar echt, even op mezelf betrekken. Ik was een goede voetballer, en voor geld kon ik hoger voetballen. Maar dat geld zei me echt niks. Dat stond niet in verhouding met het plezier met vrienden in het eerste. Zoals Ronaldo of Messi in excotische voetbalgebieden gaan spelen. Dan heb je 400.000.000 en ga je nog meer geld. Ik begrijp het echt niet.
Excotische.quote:
Heb je dan ook cotische?quote:
Da's aan de kust, lijkt me. Excotische zijn gebieden die vroeger aan de kust lagen, maar nu niet meer.quote:
Ah, zoals Pompeii.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:26 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Da's aan de kust, lijkt me. Excotische zijn gebieden die vroeger aan de kust lagen, maar nu niet meer.
Gruwelijke slechte tekst. Dat die Smit daarmee akkoord gaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Die nieuwe van Jumbo met Jan Smit
Tranquilo is mijn stylo
Die hengelt gewoon een ton binnen, die zal nergens wakker van liggen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gruwelijke slechte tekst. Dat die Smit daarmee akkoord gaat.
Dat zal het zijn ja. Totaal zielloos.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hengelt gewoon een ton binnen, die zal nergens wakker van liggen.
Wat denk je dan van zijn Shakespeareaanse songteksten ?quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gruwelijke slechte tekst. Dat die Smit daarmee akkoord gaat.
Ik wil ze niet horen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je dan van zijn Shakespeareaanse songteksten ?
Dit is idd de gruwelijkste der gruwelijken. Alles is er mis aan met die tweedehands Buster Fonteyn als kers op de plumpudding.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:17 schreef TLC het volgende:
Die vent met z'n jeukende rosse baard samen met dat irritante lachende wijf van NLZiet
Style outlet.quote:
Dit is ,samen met die Jan Smit Jumbo reclame, de meeste gehate reclames van deze zomer.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:18 schreef TLC het volgende:
De breiende oma die ineens in haar sm pakje staat als een totaal onbekende bij haar mag komen douchen
Echt hé? Geen mens koopt die zooi toch als het op deze superlullige manier wordt aangeprezen?quote:Op maandag 21 juli 2025 00:18 schreef TLC het volgende:
De breiende oma die ineens in haar sm pakje staat als een totaal onbekende bij haar mag komen douchen
Of een te bekende ringtone.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:16 schreef TLC het volgende:
Alle tv- en radioreclame's met een deurbel waarbij je denkt dat t jouw deurbel is als je em hoort
Reclame voor een programma is ook reclamequote:Op donderdag 24 juli 2025 08:55 schreef tong80 het volgende:
Geen reclame, wel zoiets. Ellie Lust weer in de hoge drama sferen, bij haar aankondiging van een nieuw programma. Ze gaat de wereld weer redden.![]()
![]()
Ik heb geen tv dus zie enkel YT-reclames en dergelijk, en deze ken ik dus niet. Maar elke keer als ik die naam voorbij zie komen, denk ik weer dat Ellie een grote fout heeft gemaakt door de popo te verlaten voor een ‘tv-carrière’. Volgens mij was ze iets te vol van zichzelf, of in ieder geval overschatte ze haar populariteit, zonder te weten hoe het eraan toegaat in tv-land.quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:55 schreef tong80 het volgende:
Geen reclame, wel zoiets. Ellie Lust weer in de hoge drama sferen, bij haar aankondiging van een nieuw programma. Ze gaat de wereld weer redden.![]()
![]()
Hoeveel zou hij daadwerkelijk krijgen? Ik vond ‘m overigens best dik geworden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hengelt gewoon een ton binnen, die zal nergens wakker van liggen.
Helemaal goed verwoord. Gijp en co lusten haar rauw. Ha ha haquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb geen tv dus zie enkel YT-reclames en dergelijk, en deze ken ik dus niet. Maar elke keer als ik die naam voorbij zie komen, denk ik weer dat Ellie een grote fout heeft gemaakt door de popo te verlaten voor een ‘tv-carrière’. Volgens mij was ze iets te vol van zichzelf, of in ieder geval overschatte ze haar populariteit, zonder te weten hoe het eraan toegaat in tv-land.
Niks mis meequote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:28 schreef tong80 het volgende:
'Wij houden van slapen, en dat doen we het liefst heel de dag.'
Ach, als hobby kost het weinig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |