Met de veel te veel gebleekte tanden van de vorige trainer van Fc Liverpool, Jurgen Klopp.quote:
Ja, dat weten we nou wel. Er hoeft echt niet bij elke vermelding van Trivago gemeld te worden dat het Jurgen Klopp is.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Met de veel te veel gebleekte tanden van de vorige trainer van Fc Liverpool, Jurgen Klopp.
Gefeliciteerd dat jij dat nu ook weet.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, dat weten we nou wel. Er hoeft echt niet bij elke vermelding van Trivago gemeld te worden dat het Jurgen Klopp is.
ik wist het nietquote:Op zondag 29 juni 2025 11:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat jij dat nu ook weet.![]()
En nog steeds zijn er massa users die dat niet weten.
Voor de verandering een keer een kruitvat reclame die wél leuk is, ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 08:55 schreef TLC het volgende:
De reclame van t Kruidvat met 'wir gehen ein kuil graben' vind ik dan wel weer erg leuk gedaan
En die dat ook geen ene reet interesseert.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat jij dat nu ook weet.![]()
En nog steeds zijn er massa users die dat niet weten.
3 X 3 = 9 ?quote:Op maandag 30 juni 2025 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
Die reclame van het vrouwenvoetbal toernooi. Welke mongool gooit er nou weer zo'n zeikliedje overheen?!Zo'n toernooi moet je bombastisch aankondigen.
--- en ieder zingt z'n eigen lied.quote:
Afgezien van de vervelende Roxy Dekker-achtige stem (waarschijnlijk dezelfde als in een andere recente reclame, eentje over water met bubbels), had deze zo van midden jaren 90 kunnen zijn.quote:
Ja die ook inderdaad, gewoonweg treurig dat zoiets nodig is.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Op de radio is nu een reclame dat je zorgmedewerkers niet agressief moet behandelen.
Zoals boos worden op de dokter.
Dat lijkt me toch verdulle logisch.
En zo’n Mongool die wel agressief wordt gaat niet na zo’n reclame denken: goh nu doe ik dat nooit meer.
Dus is de reclame er alleen maar voor de zorg zelf .
Deze reclame sucks monkey balls.quote:
Het ging om de Mongolen die tegen Nederland de WK-finale 3x3 basketbal speelden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
--- en ieder zingt z'n eigen lied.
Ik ben allergisch voor Angela de Jong.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:43 schreef Eightyone het volgende:
https://www.ad.nl/show/mn(...)amespotje~a689736a8/
Ik had hem nog niet gezien. Maar nu moet ik het verdomme met Angela de Jong eens zijn!quote:
Degene die dit bedacht heeft is een echte randdebielquote:
In dit geval heeft ze wmb een punt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Angela de Jong.
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:03 schreef Eightyone het volgende:
Er is er nu ook eentje van Fixodent. Voor als je geen etensresten tussen je kunstgebit wil.
Ik heb wel een plaatje, daar zit geen muziek in.quote:
Deze reclame is idd heerlijk fout.quote:Op zondag 29 juni 2025 08:55 schreef TLC het volgende:
De reclame van t Kruidvat met 'wir gehen ein kuil graben' vind ik dan wel weer erg leuk gedaan
Lekker toch?quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat jochie dat na een autorit naar Spanje vloeiend Spaans spreekt
Angela de Jong... de huisvrouw die eigenlijk achter een viskraam had moeten staan, maar door een speling van het lot stukjes over tv mocht tikken en nu is ze een of ander orakel voor half Nederland.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Angela de Jong.
Angela de Jong is vooral erg gecharmeerd van Angela de Jong.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:53 schreef V. het volgende:
[..]
Angela de Jong... de huisvrouw die eigenlijk achter een viskraam had moeten staan, maar door een speling van het lot stukjes over tv mocht tikken en nu is ze een of ander orakel voor half Nederland.
Er zijn glimwormen in de Bayous van Louisiana die zinniger en eloquenter over Nederlandse zaken uit de hoek kunnen komen dan "Who the fuck is Angela de Jong".
Het is als Johan Derksen de talentloze journalist en columnist, als je maar hard genoeg schreeuwt word je gehoord.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:53 schreef V. het volgende:
[..]
Angela de Jong... de huisvrouw die eigenlijk achter een viskraam had moeten staan, maar door een speling van het lot stukjes over tv mocht tikken en nu is ze een of ander orakel voor half Nederland.
Er zijn glimwormen in de Bayous van Louisiana die zinniger en eloquenter over Nederlandse zaken uit de hoek kunnen komen dan "Who the fuck is Angela de Jong".
Ze begint zinnen met "maar" en "toen"quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Angela de Jong is vooral erg gecharmeerd van Angela de Jong.
Jij leest die columns voor je plezier?quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze begint zinnen met "maar" en "toen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |