Angela de Jong wordt schromelijk overschat en daar is ze zelf in gaan geloven.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Ze heeft geen schrijftalent, net als Derksen dat niet had. Maar ik lees haar graag. Om haar opinie te horen. Helaas valt ze de laatste tijd in herhaling. Ben het inmiddels te vaak niet met haar eens. Komt denk ik doordat ze steeds meer aan rechts schurkt.
Ik zou milder zijn. Maar je hebt gelijk. Ook als ze in talkshows zit gaat het vaak om persoonlijke strubbelingen. Werk jij nog achter de schermen? Legendarisch is je optreden bij Zo Moeder zo zoon.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:55 schreef V. het volgende:
[..]
Angela de Jong wordt schromelijk overschat en daar is ze zelf in gaan geloven.
Ze denkt dat mensen zitten te wachten op haar mening over zaken die niks met tv te maken hebben en matigt zich dingen aan.
Ze neemt tegenstrijdige standpunten in, en beschouwt zichzelf arbiter op diverse fronten waar ze niks mee te maken heeft. Daarnaast vecht ze persoonlijke vetetjes uit via de haar geboden kanalen, op weinig chique manier.
Onfrisse muts.
Zeker, en van daaruit komt ook een groot deel van mijn ergernis. Die vrouw heeft echt geen kaas gegeten van tv maken. Maar wel met haar slabek overal over wauwelen. En ik ken genoeg verhalen van mensen die echt compleet onjuist door haar zijn bejegend en geframed.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou milder zijn. Maar je hebt gelijk. Ook als ze in talkshows zit gaat het vaak om persoonlijke strubbelingen. Werk jij nog achter de schermen?
Nououou, 'legendarisch'quote:Legendarisch is je optreden bij Zo Moeder zo zoon.Iedereen op het verkeerde been. Toen was FOK! nog groot.
Kijk, dat wist ik dan weer nietquote:Wat ook leuk is dat het enfant terrible van 20 jaar geleden, SCH, nu de bekendste kinderboeken recensent is. Alhoewel, hij was al eindredacteur bij Stand.NL.
Ken je mijn tv-optreden ?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:44 schreef V. het volgende:
[..]
Zeker, en van daaruit komt ook een groot deel van mijn ergernis. Die vrouw heeft echt geen kaad gegeten van tv maken. Maar wel met haar slabek overal over wauwelen. En ik ken genoeg verhalen vsn mensen die echt compleet onjuist door haar zijn bejegred en geframed.
[..]
Nououou, 'legendarisch'![]()
![]()
Maar was wel lollig, ja.
[..]
Kijk, dat wist ik dan weer niet
zou jou toch moeten aansprekenquote:Op zondag 6 juli 2025 12:04 schreef tong80 het volgende:
'Wij houden van slapen en doen dat het liefst de hele dag.'![]()
Mja, kanker is niet bepaald een feest.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
KWF met dat enorme zeikliedje eronder.
En maanden na de laatste behandeling voel je zo'n periode fysiek nog.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mja, kanker is niet bepaald een feest.
Ja, voel mij er zelf ook altijd ongemakkelijk bij. Ergens schilderen ze het ook weer erg rosé af.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb de neiging weg te zappen bij zulke spotjes, of sowieso als het onderwerp ter sprake komt.
Omdat de vloer lava is?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:15 schreef tong80 het volgende:
RAAK limonadesiroop, zelden zo iets infantiels gezien.
Wie verzint zoietsquote:
Nou, dat kind.quote:
Zoals een taxi schauffeuze laatst tegen me zij dat die Rudolf van de tv lekker kan koken. Ze dacht oprecht dat Rudolf echt voor de duizenden klanten van Uitgekookt! in de keuken stond.quote:
Herman, Hermanquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals een taxi schauffeuze laatst tegen me zij dat die Rudolf van de tv lekker kan koken. Ze dacht oprecht dat Rudolf echt voor de duizenden klanten van Uitgekookt! in de keuken stond.
Is een kleine woordgrap ook al niet meer mogelijk. ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |