En het type of 'merk' breedbandverbinding maakt daarin geen enkel verschil.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:06 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Tja, totaal onlogisch ook. Als je die kaartverkoop zo belangrijk vindt, zorg je er toch voor dat je er vantevoren voor klaar zit?
Zeker wel. Taal-, tekst- en uitspraakfouten bij de vleet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:01 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Zijn er geen tv-reclames met taalfouten?
Denk je?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Copywriters zijn intelligenter dan de gemiddelde FOKker.
Ik erger me wel vaak aan de overdaad aan anglicismen in reclamesquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:40 schreef V. het volgende:
[..]
Zeker wel. Taal-, tekst- en uitspraakfouten bij de vleet.
De meest hilarische was die ooit van Adidas-deodorant, die maandenlang door Arend Langenberg (de voice-over van Peter R. de Vries) werd aangeprezen als "anti-transparant"![]()
Ow god gaat die eigenpijperij van de Nederlandse muziekindustrie weer beginnen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:30 schreef Eightyone het volgende:
De kersverse promo van Beste Zangers.![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
Tja, ik snap er ook niks van, maar er zijn blijkbaar een hoop mensen die dat geweldig vinden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ow god gaat die eigenpijperij van de Nederlandse muziekindustrie weer beginnen?
Vreselijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En het erge is dat er waarschijnlijk weer een nummer uit gaat komen wat kapotgedraaid gaat worden op de radio en dat je al het gelul over dat programma niet meer kunt ontwijken. Net als dat ellendige B&B vol Liefde.quote:
Dit heeft echt een luckytv-achtige edit nodigquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:30 schreef Eightyone het volgende:
Ja, dat zal wel kloppen. Het is één en al ellende.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En het erge is dat er waarschijnlijk weer een nummer uit gaat komen wat kapotgedraaid gaat worden op de radio en dat je al het gelul over dat programma niet meer kunt ontwijken. Net als dat ellendige B&B vol Liefde.
Ik moet bekennen, door dat programma heb ik wel Nightwish leren kennen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel kloppen. Het is één en al ellende.
Ook die waren met hun originele zangeres beter.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:10 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik moet bekennen, door dat programma heb ik wel Nightwish leren kennen.
Dit is wel echt een gevalletje van , ga huilen dan. Een zender kondigt een programma aan van zichzelf, oh nee!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:30 schreef Eightyone het volgende:
Ik kan dit amper afkijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een producent promoot een eigen product. Dat heet reclamequote:Op zondag 17 augustus 2025 22:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit is wel echt een gevalletje van , ga huilen dan. Een zender kondigt een programma aan van zichzelf, oh nee!!!
Leuke multi culti onzin.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 07:54 schreef TLC het volgende:
Hugo en Zoef in de vriendenloterij eredivisie reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |