Zoeveel moeite om een salade te makenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:06 schreef Sabata het volgende:
Haha, Polen winnaar met een coureur en met een team
Bekijk deze YouTube-video
Sowieso voor NL.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:06 schreef PierreTT het volgende:
Mooi voor Kubica!![]()
Teleurstellend voor Toyota
Ja oppassen.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:09 schreef SiGNe het volgende:
Als ze marbles oppikken is de auto meteen 10cm hoger
mwah, de #83 moest een paar keer aan de kant voor het hoofdteam en mocht delen van de race ook niet voluit rijden. Die auto had sneller gekundquote:Op zondag 15 juni 2025 16:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sowieso voor NL.
6de en een hoop shit.
Wel toffe editie. Van begin tot einde spanning en 14 seconden na 24 uur is wel vet. Top 4 binnen 30?
Had kunnen winnen:
-Porsche 6 had m eigenlijk verloren bij de kwali op rijhoogte
-Ferrari 51 bij het inrijden van de pits
Had had had.
Zulke kleine marges.
Inter Europol is een bakkerij, dus die hebben vast wel een paar broodjes beschikbaarquote:Op zondag 15 juni 2025 16:07 schreef Red_85 het volgende:
Pools feesie.
Ranzige zelfstook en slappe worst.
Maar het is hem gegund.
Okquote:Op zondag 15 juni 2025 16:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Inter Europol is een bakkerij, dus die hebben vast wel een paar broodjes beschikbaar
Klopt.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, de #83 moest een paar keer aan de kant voor het hoofdteam en mocht delen van de race ook niet voluit rijden. Die auto had sneller gekund
Klopt.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, de #83 moest een paar keer aan de kant voor het hoofdteam en mocht delen van de race ook niet voluit rijden. Die auto had sneller gekund
136km te kort.quote:
En het hoofdteam heeft tig fouten gemaakt in de eerste helft, terwijl zij absoluut niets fout hebben gedaan.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja maar "Idioten op de weg" is natuurlijk ook véél belangrijkerquote:Op zondag 15 juni 2025 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Jammer dat RTL niet eens het podium meepakt.
Vanwege de dominantie van de drie Ferrari's vond ik de race voor een groot gedeelte matig maar het einde maakte veel goed.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:09 schreef PierreTT het volgende:
Mooie editie, helaas te weinig kunnen zien. Wifi werkte maar op een paar locaties goed![]()
Tot de volgende! @:heywoodu ik zal eens kijken of ik kan aanhaken bij de Nurburgring 24h.
Porsche dat zowaar de strijd aan kon gaan was wel een mooie verrassingquote:Op zondag 15 juni 2025 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege de dominantie van de drie Ferrari's vond ik de race voor een groot gedeelte matig maar het einde maakte veel goed.
Jammer dat ze het van Ziggo over hebben genomen, goed dat het nog wel gewoon ergens aangeboden wordt.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:56 schreef StephanL het volgende:
Ik zie dat Viaplay online als mede op hun tv kanaal de 24 uur van Nurburgring gaat uitzenden.
Ja dat laatste lijkt mij ook. Heb vaker zo gekeken.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat ze het van Ziggo over hebben genomen, goed dat het nog wel gewoon ergens aangeboden wordt.
Verder ook gratis op YouTube te zien lijkt me (dat is het wel al jarenlang in elk geval), maar dan met Engels commentaar.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
https://sportscar365.com/(...)lified-from-le-mans/
Misschien had Ferrari dat in de ochtend op een gegeven moment wel door, dat ze daarom aan het eind aangaven dat de 50 en 51 niet met elkaar moesten vechtenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
Dan hadden ze tijdens een pitstop die bouten er toch wel ingedraaid?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien had Ferrari dat in de ochtend op een gegeven moment wel door, dat ze daarom aan het eind aangaven dat de 50 en 51 niet met elkaar moesten vechten
Oh ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan hadden ze tijdens een pitstop die bouten er toch wel ingedraaid?
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
Het scheen een monteur wel opgevallen te zijn dat er zeker een bout miste, maar waarom ze er niets aan dedenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan hadden ze tijdens een pitstop die bouten er toch wel ingedraaid?
Die opdracht was er omdat de 51 er in het kampioenschap beter voor stond.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien had Ferrari dat in de ochtend op een gegeven moment wel door, dat ze daarom aan het eind aangaven dat de 50 en 51 niet met elkaar moesten vechten
Zin inquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:28 schreef Burner82 het volgende:
En door met de 24 uur van de Nürburgring![]()
Hopen dat het dit jaar niet 14 uur stil ligt door de mist, maar de verwachtingen zijn goed (al zegt dat niks)
Linkje:
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
Stevige crash van de #7 Porsche. Onderdelen liggen echt overal ...
Niet echt verrassend.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
BMW stopt na dit seizoen in het IMSA de samenwerking met RLL
https://www.the-race.com/(...)big-sportscar-split/
Dik onder druk, laatste rondes binnen een seconde.quote:Op zaterdag 18 april 2026 23:48 schreef Starflyer het volgende:
Renger wint voor Acura in de thuis Grand Prix
hier kwam amazonquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een porsche die in de brand staat. op datzelfde moment start een reclameblok rechts in beeld: "Wat zou onze auto nog waard zijn?".
Begin niet, maar aan het einde welquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:20 schreef Jane het volgende:
Vanmiddag niet kunnen kijken. Was het toen ook al zo nat daar?
Geen gelul, alleen geluid, echt top.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 07:28 schreef pmponer het volgende:
Noem het maar een verplichting
ik ookquote:
Cool dat je erbij bent, qua weer ziet het er aardig uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik ookgoedemorgen. beetje fris hier op de amg tribune maar met een winterjas en een deken om je benen is het goed te doen.
Ja eigenlijk niet best dat zo'n ervaren rijden zo'n fout maakt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:10 schreef Sabata het volgende:
Oei, Maro Engel is klaar, gespind in de Hatzenbach. dat wordt een inhaalrace voor #80
Ik kan hier zo irrationeel kwaad van worden...quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:18 schreef bedachtzaam het volgende:
Beeld van Maro Engel die er af gaat. https://www.instagram.com/p/DYWq2yQom2c/
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan hier zo irrationeel kwaad van worden...
Sodeflikkerstraal op met je verticale slop, deel dat gewoon in een normale beeldverhouding, dat kan gewoon op Insta
Heel veel plezier! Ik hoop dat de sfeer wel als van ouds is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:43 schreef Sabata het volgende:
goedemorgen. de zon schijnt hier op de amg tribune maar het is nog geen 10 graden. winterjas is aanbevolen. normaal is een aankomsttijd van 930u meer dan genoeg om rustig een parkeerplek te zoeken, een kop koffie en een schnitzel broodje te halen en jezelf op een bijna lege tribune te installeren. maarrr dit jaar is alles anders. in twintig jaar heb ik het om 1030 nog nooit zo afgeladen vol gezien. ze beginnen nu al om te roepen dat sommige tribunes vol zijn.
Veel plezier! Ook wel eens leuk om het zo net wat anders mee te maken denk ik en hoop ik, niet te veel 'hooligan'-achtige figuren maar gewoon extra veel enthousiastelingenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:43 schreef Sabata het volgende:
goedemorgen. de zon schijnt hier op de amg tribune maar het is nog geen 10 graden. winterjas is aanbevolen. normaal is een aankomsttijd van 930u meer dan genoeg om rustig een parkeerplek te zoeken, een kop koffie en een schnitzel broodje te halen en jezelf op een bijna lege tribune te installeren. maarrr dit jaar is alles anders. in twintig jaar heb ik het om 1030 nog nooit zo afgeladen vol gezien. ze beginnen nu al om te roepen dat sommige tribunes vol zijn.
Heb hem maar ff aangepastquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:02 schreef Twieki het volgende:
Goeie TT, zat maar te zoeken naar 't topic voor vandaag en morgen.
We zitten gewoon gezellig collectief in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:02 schreef Twieki het volgende:
Goeie TT, zat maar te zoeken naar 't topic voor vandaag en morgen.
Helemaal niet. Dit is endurance topic. TT was alleen verkeerd voor deze 24 uur. Kan prima hier al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zitten gewoon gezellig collectief in het verkeerde topic
Hopelijk hebben ze de Bratwurst toevoer aangepast.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:43 schreef Sabata het volgende:
Het was altijd daarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit is endurance topic. TT was alleen verkeerd voor deze 24 uur. Kan prima hier al zeg ik het zelf.
Dit weekend had van mij net zoals met de F1-topics ook wel een eigen topic gemogen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zitten gewoon gezellig collectief in het verkeerde topic
Heeft het nu tochquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:58 schreef Twieki het volgende:
[..]
Dit weekend had van mij net zoals met de F1-topics ook wel een eigen topic gemogen.
En gaat dan na dit alles weer terug. We zijn hier flexibel, endurance bij endurancequote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft het nu toch
WEC is eruit geschopt
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:01 schreef Twieki het volgende:
Meteen ook maar de YT-link. Zijn al live volgens mij.
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:00 schreef Kickstart het volgende:
De 𝟐𝟒 𝐔𝐔𝐑 van de 𝐍𝐔̈𝐑𝐁𝐔𝐑𝐆𝐑𝐈𝐍𝐆 gaat beginnen 😍🇩🇪
𝐃𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐝𝐚𝐠 🛞
13:15 Kwalificatie 1
20:00 Kwalificatie 2
𝐕𝐫𝐢𝐣𝐝𝐚𝐠 ⏱
10:10 Top Qualifying 1
11:05 Top Qualifying 2
12:00 Kwalificatie 3
13:35 Top Qualifying 3
𝐙𝐚𝐭𝐞𝐫𝐝𝐚𝐠 🏎
10:00 Warm-up
14:30 Start uitzending (+Formatieronde)
15:00 Start race
𝐙𝐨𝐧𝐝𝐚𝐠 🏁
15:00 Finish race
Ik kijk via YT
Hij reed vanochtend de warm-upquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Rijdt Gounon eigenlijk ook, of is hij reserve? Altijd een beetje jammer als teams uit 4 ipv 3 coureurs bestaan, dat maakt de prestatie relatief gezien iets minder 'bijzonder'
Juncadellaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:05 schreef Zorro het volgende:
Wat is een beetje een indicatie van de volgorde van beste rijders (na Max) in dat team?
Leef je uit https://www.24h-rennen.de/en/results/quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Ergens op de officiële site staat altijd een pagina met downloads (documenten met uitslagen, startopstellingen etc), maar die staat altijd ergens verstopt....kan iemand hem vinden?
Als ik twee plusjes kon geven had ik het gedaan, dank uquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Leef je uit https://www.24h-rennen.de/en/results/
Juncadella beter dan Max?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Juncadella
Verstappen
Auer
Gounon
Gok ik
heb er 1 extra gegeven voor jequote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik twee plusjes kon geven had ik het gedaan, dank u
Blijft lastig inschatten denk ik, Juncadella en Auer hebben natuurlijk immens veel meer ervaring met dit soort auto's en vooral dit soort races. Qua pure snelheid, als iedereen een paar vrije rondjes zou rijden, denk ik ook wel Verstappen, alles bij elkaar is het lastigerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Juncadella beter dan Max?
Als ik de gevechten van Max met Haase zag (En Haase acht ik de beste eigenlijk wel) dan zou Juncadella dat dan nog beter doen?
Je hebt Haase gejinxedquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Juncadella beter dan Max?
Als ik de gevechten van Max met Haase zag (En Haase acht ik de beste eigenlijk wel) dan zou Juncadella dat dan nog beter doen?
Ongetwijfeld gasten van een paar grote sponsorenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk die fans die voor de start van de race nog langs de baan staan
Max is vooral goed in zich snel aanpassen aan het materiaal wat zijn gebrek aan ervaring ( lees gebrek aan real world kilometers)goed maskeert. De andere drie hebben meer Gt races gereden en ook meer kilometers op de Nordschleife gemaakt, terwijl Max veel digitale kms maakt en ze in virtuele races. even goed met gemak bijhoudt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijft lastig inschatten denk ik, Juncadella en Auer hebben natuurlijk immens veel meer ervaring met dit soort auto's en vooral dit soort races. Qua pure snelheid, als iedereen een paar vrije rondjes zou rijden, denk ik ook wel Verstappen, alles bij elkaar is het lastiger
Jep, dat maakt het verder ook wat lastig goed vergelijken natuurlijk. Het beste is gewoon aannemen dat ze allemaal ontzettend snel zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Max is vooral goed in zich snel aanpassen aan het materiaal wat zijn gebrek aan ervaring ( lees gebrek aan real world kilometers)goed maskeert. De andere drie hebben meer Gt races gereden en ook meer kilometers op de Nordschleife gemaakt, terwijl Max veel digitale kms maakt en ze in virtuele races. even goed met gemak bijhoudt.
nou en of, net zoals we tien jaar terug voor de Manta juichtenquote:
Oh ja dat was ook vet om te zien jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
nou en of, net zoals we tien jaar terug voor de Manta juichten
De Subaru vind ik ook coolquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
nou en of, net zoals we tien jaar terug voor de Manta juichten
Traditiesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaar dat Krohn zo vaak in de rondte gaat
Parijs is nog ver.quote:
Kon erger.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
Lambo met schade. Gelijk een flinke achterstand aan de broek
Dat je dus dit doet en dan 5-6 minuten eerder dan de rest rondje één klaar hebt? Dat lijkt me nietquote:
Bedoelde rondje achterstandquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat je dus dit doet en dan 3 minuten eerder dan de rest rondje één klaar hebt? Dat lijkt me niet
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Maar hij ging dus de pitstraat in ipv de Nordschleife op, ik neem aan dat hij zo dan dus ongeveer één GP-circuit achterstand heeft. Je kunt dus in theorie 24 uur lang elke keer aan het eind van het GP-circuit binnen komen voor een stop, en dan 24 uur lang in de race zitten maar met 0 ronden eindigen?
Kan je wel zeggen dat je de meeste rondjes gereden hebt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Maar hij ging dus de pitstraat in ipv de Nordschleife op, ik neem aan dat hij zo dan dus ongeveer één GP-circuit achterstand heeft. Je kunt dus in theorie 24 uur lang elke keer aan het eind van het GP-circuit binnen komen voor een stop, en dan 24 uur lang in de race zitten maar met 0 ronden eindigen?
Als het goed is neemt hij het van Juncadella over, dus lastig zeggen wanneer precies, maar in elk geval als tweedequote:
Dat is dan ongeveer na 2 uur toch. Kijk dit echt nooit, dus weet wel wat maar lang niet allesquote:
Waar vind je die planning?quote:
Volgens mij kijkt niemand dit ooit,...behalve nuquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is dan ongeveer na 2 uur toch. Kijk dit echt nooit, dus weet wel wat maar lang niet alles
Het kan moeilijk nog fouter zijn dan deze beweringquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt niemand dit ooit,...behalve nu
Denk wel dat je flink onderschat hoeveel mensen dit "normaal" al kijken eigenlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
eerste stint voor de snelsten is max 7 rondjes, daarna kunnen ze 8 rondjes per stint rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is dan ongeveer na 2 uur toch. Kijk dit echt nooit, dus weet wel wat maar lang niet alles
Le Mans is vaak iets beter als slow TV, relatief gezienquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef Droopie het volgende:
Dit is leuk
Hopelijk gaan ze straks wel iets minder enthousiast doen, dit moet wel slow tv worden voor mij
omroep Maxquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Le Mans is vaak iets beter als slow TV, relatief gezien
Users op dit forum ook?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel dat je flink onderschat hoeveel mensen dit "normaal" al kijken eigenlijk
Correct.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie het vooral over zichzelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het kan moeilijk nog fouter zijn dan deze bewering
Ja, die ga ik ook kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Le Mans is vaak iets beter als slow TV, relatief gezien
dit is mijn 4de keerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ija+stalidzane&dpr=1quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja, die ga ik ook kijken.
Dit is alleen maar omdat Max meedoet
Hopelijk ga ik straks nog auto's vinden die ik wil supporten, iets met een mooi verhaal ofzo of mooie vrouw achter het stuur.
Le Mans heb ik wel diverse keren gezienquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:16 schreef wdn het volgende:
[..]
dit is mijn 4de keer
2x live. 2de keer op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |