abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:48:13 #151
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220799840
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:47 schreef Sabata het volgende:

[..]
ik ook ;) goedemorgen. beetje fris hier op de amg tribune maar met een winterjas en een deken om je benen is het goed te doen.
Cool dat je erbij bent, qua weer ziet het er aardig uit.
Veel pleizer, je hebt iig Catsburg al zien schroeien :D
Drop you like an ill, bad habit
pi_220799869
Nicky was idd lekker bezig, maar hij zakt nu toch naar 3. Drudi in de Aston Martin heeft zojuist zijn tijd verbeterd en ook Scherer in de Mustang is sneller
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:05:51 #153
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220799953
Verstappen in de #3
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220799995
Oei, Maro Engel is klaar, gespind in de Hatzenbach. dat wordt een inhaalrace voor #80
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:17:33 #155
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220800068
Team Verstappen voorlopig snelste tijd in Q2
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:27:15 #156
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220800143
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:10 schreef Sabata het volgende:
Oei, Maro Engel is klaar, gespind in de Hatzenbach. dat wordt een inhaalrace voor #80
Ja eigenlijk niet best dat zo'n ervaren rijden zo'n fout maakt.
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:33:12 #157
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220800188
nog 1 keer vliegen
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:40:49 #158
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220800243
Die lambo van Catsburg is wel erg snel.

Even 25 km toeren en nog geen seconde tussen de 1e 5
Drop you like an ill, bad habit
pi_220800246
lambo #130 en #7 voorlopig een 1-2. Nick Yelloly 8:10. Max en Güven komen er nog aan
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220800257
Allemaal erg close.
pi_220800260
Güven nog van 10 naar 3, haalt dus Q3. Max geen verbetering maar wel door.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:44:50 #162
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220800270
Om half 2 de laatste Q toch?
Drop you like an ill, bad habit
pi_220800274
Top zeven binnen 1,4 seconden _O_
pi_220800286
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:44 schreef pmponer het volgende:
Om half 2 de laatste Q toch?
Ja
pi_220800505
Beeld van Maro Engel die er af gaat. https://www.instagram.com/p/DYWq2yQom2c/
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:51:49 #166
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220800728
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 13:23:09 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220801002
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:18 schreef bedachtzaam het volgende:
Beeld van Maro Engel die er af gaat. https://www.instagram.com/p/DYWq2yQom2c/
Ik kan hier zo irrationeel kwaad van worden...

Sodeflikkerstraal op met je verticale slop, deel dat gewoon in een normale beeldverhouding, dat kan gewoon op Insta :r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220801127
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik kan hier zo irrationeel kwaad van worden...

Sodeflikkerstraal op met je verticale slop, deel dat gewoon in een normale beeldverhouding, dat kan gewoon op Insta :r
Verder alles goed?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 13:32:50 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220801192
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:29 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Verder alles goed?
Ja hoor :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220801322
Helfer raus :D ~O>
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:46:25 #171
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220801388
Juncadella in de #3 bij de start van Top Q 3.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:49:48 #172
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801438
Ik gok een Lambo op p1
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:00:16 #173
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801514
Juncadella zeer goed onderweg.
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:04:10 #174
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801554
Lambo's overpowerd :P
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 14:04:34 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220801560
Washed
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220801567
Vijfde nu -O-

Twee lambo’s op 1 2

Zevende al :{
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:06:34 #177
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801579
Prima voor de BoP :+
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:06:52 #178
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220801582
9de na de eerste flying lap.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220801587
Ford wilt graag Max in de Ford Mustang gt3 hebben. Misschien is dit een start. Ford 4e :P

Ze zitten wel vol met benzine begreep ik, dus ze zijn heel zwaar
pi_220801626
3e nu, verandert snel
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:13:17 #181
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801632
Catsburg op 2?
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:14:47 #182
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220801645
Haase 3de, Verstappen 4de nu
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220801649
Vlak voor de Mercedes van Max _O-
pi_220807170
Warmup is u bezig.

Rijder van Z4 nummer 36 heeft een helm cam _O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 10:16:29 #185
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220807234
Ik ga de start vanmiddag helaas missen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 10:38:26 #186
284411 crew  heywoodu
pi_220807403
Snacks binnen, een diverse verzameling energyrommel binnen voor één van de 3-4 jaarlijkse doorhaalnachten, klaar voor :9
pi_220807422
goedemorgen. de zon schijnt hier op de amg tribune maar het is nog geen 10 graden. winterjas is aanbevolen. normaal is een aankomsttijd van 930u meer dan genoeg om rustig een parkeerplek te zoeken, een kop koffie en een schnitzel broodje te halen en jezelf op een bijna lege tribune te installeren. maarrr dit jaar is alles anders. in twintig jaar heb ik het om 1030 nog nooit zo afgeladen vol gezien. ze beginnen nu al om te roepen dat sommige tribunes vol zijn.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:23:12 #188
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220807677
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:16 schreef Jane het volgende:
Ik ga de start vanmiddag helaas missen.
Gedeelde smart, ik ook namelijk
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:23:53 #189
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220807681
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:43 schreef Sabata het volgende:
goedemorgen. de zon schijnt hier op de amg tribune maar het is nog geen 10 graden. winterjas is aanbevolen. normaal is een aankomsttijd van 930u meer dan genoeg om rustig een parkeerplek te zoeken, een kop koffie en een schnitzel broodje te halen en jezelf op een bijna lege tribune te installeren. maarrr dit jaar is alles anders. in twintig jaar heb ik het om 1030 nog nooit zo afgeladen vol gezien. ze beginnen nu al om te roepen dat sommige tribunes vol zijn.
Heel veel plezier! Ik hoop dat de sfeer wel als van ouds is.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220807719
een van die AD artikelen zei het treffend. " Als er al sprake is van een oranje zee aan fans, dan zit die goed verstopt onder de winterjassen." je ziet eerder extra internationale fans.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 11:31:22 #191
284411 crew  heywoodu
pi_220807721
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:43 schreef Sabata het volgende:
goedemorgen. de zon schijnt hier op de amg tribune maar het is nog geen 10 graden. winterjas is aanbevolen. normaal is een aankomsttijd van 930u meer dan genoeg om rustig een parkeerplek te zoeken, een kop koffie en een schnitzel broodje te halen en jezelf op een bijna lege tribune te installeren. maarrr dit jaar is alles anders. in twintig jaar heb ik het om 1030 nog nooit zo afgeladen vol gezien. ze beginnen nu al om te roepen dat sommige tribunes vol zijn.
Veel plezier! Ook wel eens leuk om het zo net wat anders mee te maken denk ik en hoop ik, niet te veel 'hooligan'-achtige figuren maar gewoon extra veel enthousiastelingen :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 12:00:40 #192
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220807875
Dani Juncadella zal de start voor zijn rekening nemen in de #3.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 12:02:11 #193
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220807886
Goeie TT, zat maar te zoeken naar 't topic voor vandaag en morgen. :')
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 12:29:03 #194
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220808061
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:02 schreef Twieki het volgende:
Goeie TT, zat maar te zoeken naar 't topic voor vandaag en morgen. :')
Heb hem maar ff aangepast B-)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 12:30:53 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220808076
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:02 schreef Twieki het volgende:
Goeie TT, zat maar te zoeken naar 't topic voor vandaag en morgen. :')
We zitten gewoon gezellig collectief in het verkeerde topic :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220808263
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
We zitten gewoon gezellig collectief in het verkeerde topic :Y
Helemaal niet. Dit is endurance topic. TT was alleen verkeerd voor deze 24 uur. Kan prima hier al zeg ik het zelf.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 12:52:24 #197
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220808264
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:43 schreef Sabata het volgende:
goedemorgen. de zon schijnt hier op de amg tribune maar het is nog geen 10 graden. winterjas is aanbevolen. normaal is een aankomsttijd van 930u meer dan genoeg om rustig een parkeerplek te zoeken, een kop koffie en een schnitzel broodje te halen en jezelf op een bijna lege tribune te installeren. maarrr dit jaar is alles anders. in twintig jaar heb ik het om 1030 nog nooit zo afgeladen vol gezien. ze beginnen nu al om te roepen dat sommige tribunes vol zijn.
Hopelijk hebben ze de Bratwurst toevoer aangepast.
En de WC's.
Have fun. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 12:53:46 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220808273
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:52 schreef StephanL het volgende:

[..]
Helemaal niet. Dit is endurance topic. TT was alleen verkeerd voor deze 24 uur. Kan prima hier al zeg ik het zelf.
Het was altijd daar :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 12:58:48 #199
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220808299
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
We zitten gewoon gezellig collectief in het verkeerde topic :Y
Dit weekend had van mij net zoals met de F1-topics ook wel een eigen topic gemogen. :Y
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 12:59:44 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220808305
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:58 schreef Twieki het volgende:

[..]
Dit weekend had van mij net zoals met de F1-topics ook wel een eigen topic gemogen. :Y
Heeft het nu toch :P

WEC is eruit geschopt
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')