Heel veel plezier! Ik hoop dat de sfeer wel als van ouds is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:43 schreef Sabata het volgende:
goedemorgen. de zon schijnt hier op de amg tribune maar het is nog geen 10 graden. winterjas is aanbevolen. normaal is een aankomsttijd van 930u meer dan genoeg om rustig een parkeerplek te zoeken, een kop koffie en een schnitzel broodje te halen en jezelf op een bijna lege tribune te installeren. maarrr dit jaar is alles anders. in twintig jaar heb ik het om 1030 nog nooit zo afgeladen vol gezien. ze beginnen nu al om te roepen dat sommige tribunes vol zijn.
Veel plezier! Ook wel eens leuk om het zo net wat anders mee te maken denk ik en hoop ik, niet te veel 'hooligan'-achtige figuren maar gewoon extra veel enthousiastelingenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:43 schreef Sabata het volgende:
goedemorgen. de zon schijnt hier op de amg tribune maar het is nog geen 10 graden. winterjas is aanbevolen. normaal is een aankomsttijd van 930u meer dan genoeg om rustig een parkeerplek te zoeken, een kop koffie en een schnitzel broodje te halen en jezelf op een bijna lege tribune te installeren. maarrr dit jaar is alles anders. in twintig jaar heb ik het om 1030 nog nooit zo afgeladen vol gezien. ze beginnen nu al om te roepen dat sommige tribunes vol zijn.
Heb hem maar ff aangepastquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:02 schreef Twieki het volgende:
Goeie TT, zat maar te zoeken naar 't topic voor vandaag en morgen.
We zitten gewoon gezellig collectief in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:02 schreef Twieki het volgende:
Goeie TT, zat maar te zoeken naar 't topic voor vandaag en morgen.
Helemaal niet. Dit is endurance topic. TT was alleen verkeerd voor deze 24 uur. Kan prima hier al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zitten gewoon gezellig collectief in het verkeerde topic
Hopelijk hebben ze de Bratwurst toevoer aangepast.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:43 schreef Sabata het volgende:
Het was altijd daarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit is endurance topic. TT was alleen verkeerd voor deze 24 uur. Kan prima hier al zeg ik het zelf.
Dit weekend had van mij net zoals met de F1-topics ook wel een eigen topic gemogen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zitten gewoon gezellig collectief in het verkeerde topic
Heeft het nu tochquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:58 schreef Twieki het volgende:
[..]
Dit weekend had van mij net zoals met de F1-topics ook wel een eigen topic gemogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |