Dik onder druk, laatste rondes binnen een seconde.quote:Op zaterdag 18 april 2026 23:48 schreef Starflyer het volgende:
Renger wint voor Acura in de thuis Grand Prix
hier kwam amazonquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een porsche die in de brand staat. op datzelfde moment start een reclameblok rechts in beeld: "Wat zou onze auto nog waard zijn?".
Begin niet, maar aan het einde welquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:20 schreef Jane het volgende:
Vanmiddag niet kunnen kijken. Was het toen ook al zo nat daar?
Geen gelul, alleen geluid, echt top.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 07:28 schreef pmponer het volgende:
Noem het maar een verplichting
Bekijk deze YouTube-video
ik ookquote:
Cool dat je erbij bent, qua weer ziet het er aardig uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik ookgoedemorgen. beetje fris hier op de amg tribune maar met een winterjas en een deken om je benen is het goed te doen.
Ja eigenlijk niet best dat zo'n ervaren rijden zo'n fout maakt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:10 schreef Sabata het volgende:
Oei, Maro Engel is klaar, gespind in de Hatzenbach. dat wordt een inhaalrace voor #80
Ik kan hier zo irrationeel kwaad van worden...quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:18 schreef bedachtzaam het volgende:
Beeld van Maro Engel die er af gaat. https://www.instagram.com/p/DYWq2yQom2c/
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan hier zo irrationeel kwaad van worden...
Sodeflikkerstraal op met je verticale slop, deel dat gewoon in een normale beeldverhouding, dat kan gewoon op Insta
Heel veel plezier! Ik hoop dat de sfeer wel als van ouds is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:43 schreef Sabata het volgende:
goedemorgen. de zon schijnt hier op de amg tribune maar het is nog geen 10 graden. winterjas is aanbevolen. normaal is een aankomsttijd van 930u meer dan genoeg om rustig een parkeerplek te zoeken, een kop koffie en een schnitzel broodje te halen en jezelf op een bijna lege tribune te installeren. maarrr dit jaar is alles anders. in twintig jaar heb ik het om 1030 nog nooit zo afgeladen vol gezien. ze beginnen nu al om te roepen dat sommige tribunes vol zijn.
Veel plezier! Ook wel eens leuk om het zo net wat anders mee te maken denk ik en hoop ik, niet te veel 'hooligan'-achtige figuren maar gewoon extra veel enthousiastelingenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:43 schreef Sabata het volgende:
goedemorgen. de zon schijnt hier op de amg tribune maar het is nog geen 10 graden. winterjas is aanbevolen. normaal is een aankomsttijd van 930u meer dan genoeg om rustig een parkeerplek te zoeken, een kop koffie en een schnitzel broodje te halen en jezelf op een bijna lege tribune te installeren. maarrr dit jaar is alles anders. in twintig jaar heb ik het om 1030 nog nooit zo afgeladen vol gezien. ze beginnen nu al om te roepen dat sommige tribunes vol zijn.
Heb hem maar ff aangepastquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:02 schreef Twieki het volgende:
Goeie TT, zat maar te zoeken naar 't topic voor vandaag en morgen.
We zitten gewoon gezellig collectief in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:02 schreef Twieki het volgende:
Goeie TT, zat maar te zoeken naar 't topic voor vandaag en morgen.
Helemaal niet. Dit is endurance topic. TT was alleen verkeerd voor deze 24 uur. Kan prima hier al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zitten gewoon gezellig collectief in het verkeerde topic
Hopelijk hebben ze de Bratwurst toevoer aangepast.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:43 schreef Sabata het volgende:
goedemorgen. de zon schijnt hier op de amg tribune maar het is nog geen 10 graden. winterjas is aanbevolen. normaal is een aankomsttijd van 930u meer dan genoeg om rustig een parkeerplek te zoeken, een kop koffie en een schnitzel broodje te halen en jezelf op een bijna lege tribune te installeren. maarrr dit jaar is alles anders. in twintig jaar heb ik het om 1030 nog nooit zo afgeladen vol gezien. ze beginnen nu al om te roepen dat sommige tribunes vol zijn.
Het was altijd daarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit is endurance topic. TT was alleen verkeerd voor deze 24 uur. Kan prima hier al zeg ik het zelf.
Dit weekend had van mij net zoals met de F1-topics ook wel een eigen topic gemogen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zitten gewoon gezellig collectief in het verkeerde topic
Heeft het nu tochquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:58 schreef Twieki het volgende:
[..]
Dit weekend had van mij net zoals met de F1-topics ook wel een eigen topic gemogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |