abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 januari 2026 @ 14:00:19 #101
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219924788
Zonnetje probeert er doorheen te komen. Dat is positief
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_219926559
Die WTR Cadillac stond aardig te roken…
  zondag 25 januari 2026 @ 19:21:11 #103
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219927347
Lekker gevecht om de overwinning tussen de #7 Porsche en #31 Cadillac nu.

En ook in de GTD tussen de #44 en de #57
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219927372
#57 voorbij #44
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_219927431
_O-
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 januari 2026 @ 19:31:14 #106
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219927435
Wat een gevecht. Echt met de ellebogen uit
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 januari 2026 @ 19:48:13 #107
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219927598
Dontje met zijn team weer een Rolex gewonnen _O_
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 januari 2026 @ 21:05:08 #108
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219928256
Max kan meedoen aan NLS 2 die nu zo goed als zeker op 21 maart gehouden zal gaan worden

https://www.the-race.com/(...)urburgring-24-hours/
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220114811
GT of endurance, het is het allebei. Dan maar hier maar.

12 uur van Bathurst afgelopen weekend heeft echt wel een dik incident gehad.

2 auto's bovenop de heuvel stonden minimaal 15 a 20 seconden dwars over de baan, te zien op 11:38 in deze samenvatting.
Bekijk deze YouTube-video

In dit filmpje van een supporter staat de weg al geblokkeerd voordat het filmpje begon en op 0:20 is het incident:
Bekijk deze YouTube-video

Wetende als wedstrijdleiding hoe smal het is daar en hoe hard het gaat (180 a 200), waarom is die wedstrijd niet direct geneutraliseerd? De baan is geblokkeerd. Bij de Supercars is het zo dat als er maar 1tje even de muur raakt, het al 'safety car safety car' is binnen een paar tellen.

Puur amateurisme.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 16 februari 2026 @ 12:57:41 #110
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220115451
Blijkbaar stopt Alpine aan het eind van het jaar met de WEC.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 maart 2026 @ 22:49:09 #111
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220401615
Toch even Sebring kijken. Eerst pakt een LMP2 een half reclamebord mee en even later verliest een Aston Martin GTD Pro het wiel linksvoor, inclusief velg _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 18 april 2026 @ 22:58:09 #112
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220609083
Nu is de IMSA race in Long Beach bezig, met nog ruim 45 minuten te gaan.

We hebben een full course yellow doordat de Porsche #5 en BMW #25 met elkaar aan het bakkeleien waren. Eerst duwde Eng (#25) Heinrich (#5) de muur in op het rechte stuk. Heinrich gaf vervolgens Eng een tikje in de bocht die daardoor iets harder crasht en de FCY veroorzaakte.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 18 april 2026 @ 23:01:21 #113
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220609101
En meteen weer een FCY omdat de andere BMW (#24) de Aston Martin (#23) opzij zet in de eerste bocht.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 18 april 2026 @ 23:11:33 #114
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220609175
60 seconden stop&go voor Eng voor dat incident met Heinrich.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 18 april 2026 @ 23:23:26 #115
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220609249
En weer een FCY met nog 24 minuten te gaan. De Cadillac #10 in de muur.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 18 april 2026 @ 23:48:39 #116
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220609420
Renger wint voor Acura in de thuis Grand Prix *O*
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 19 april 2026 @ 17:32:22 #117
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220613768
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 23:48 schreef Starflyer het volgende:
Renger wint voor Acura in de thuis Grand Prix *O*
Dik onder druk, laatste rondes binnen een seconde.

Mooie overwinning hoor. Zn 3de daar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 4 mei 2026 @ 00:55:31 #118
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220710228
Imsa: Heinrich / Vd Helm winst op Seca door inhaal in de laatste ronde

Van der Zande / Yelloly 5de

Gtd pro: Milner / Catsburg 2de en 1ste in het kampioenschap.

Whoopwhoop!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 11 mei 2026 @ 16:58:25 #119
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220765373
Gewoon een winst op de 6 uur van Spa en niemand post er over.

Bekijk deze YouTube-video
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 13 mei 2026 @ 16:08:08 #120
133321 Burner82
Speedo fan
pi_220783398
https://www.youtube.com/@24hnbr/streams

Zij streamen alles van de ADAC RAVENOL 24h Nürburgring *O*

Vrijdag beginnen we met de Qualies *O*
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_220790428
Jaaa Mercedes nr3 rijdt *O*
pi_220790497
M3 touring eerste

En brand in pitstraat, nouja een auto.
pi_220790545
Oops weer een incident. Auto staat stil en rookt en werd geraakt door een andere auto. :o

Gaat lekker vandaag _O-
pi_220790551
Een porsche die in de brand staat. op datzelfde moment start een reclameblok rechts in beeld: "Wat zou onze auto nog waard zijn?". :|W
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 14 mei 2026 @ 13:39:39 #125
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220790558
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een porsche die in de brand staat. op datzelfde moment start een reclameblok rechts in beeld: "Wat zou onze auto nog waard zijn?". :|W
hier kwam amazon
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220790566
Een vrouw aan het stuur ;(

Even Apeldoorn bellen
pi_220790674
De 𝟐𝟒 𝐔𝐔𝐑 van de 𝐍𝐔̈𝐑𝐁𝐔𝐑𝐆𝐑𝐈𝐍𝐆 gaat beginnen 😍🇩🇪

𝐃𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐝𝐚𝐠 🛞
13:15 Kwalificatie 1
20:00 Kwalificatie 2

𝐕𝐫𝐢𝐣𝐝𝐚𝐠 ⏱
10:10 Top Qualifying 1
11:05 Top Qualifying 2
12:00 Kwalificatie 3
13:35 Top Qualifying 3

𝐙𝐚𝐭𝐞𝐫𝐝𝐚𝐠 🏎
10:00 Warm-up
14:30 Start uitzending (+Formatieronde)
15:00 Start race

𝐙𝐨𝐧𝐝𝐚𝐠 🏁
15:00 Finish race

Ik kijk via YT
Bekijk deze YouTube-video
pi_220790719
Catsburg eerste nu

Oh iemand anders, maar wel zijn auto blijkbaar. Inmiddels tweede
pi_220790781
Max eerste nu *O*
pi_220790825
Doet me weer denken aan de 2 a 3 keer dat ik en een paar vrienden als official aanwezig waren bij 24 uur races met 4 takt Pro karts (iedere kant een motor om de langere races te kunnen rijden) in Venray, mooie tijd

Bekijk deze YouTube-video
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 mei 2026 @ 14:25:48 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220790835
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 14:18 schreef StephanL het volgende:
Max eerste nu *O*
Saaie dominantie :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220791022
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 14:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Saaie dominantie :P
Ook nog eens met 8 seconden :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 14 mei 2026 @ 15:13:46 #133
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220791133
drietes
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:20:23 #134
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220793773
Vanmiddag niet kunnen kijken. Was het toen ook al zo nat daar?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220793827
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:20 schreef Jane het volgende:
Vanmiddag niet kunnen kijken. Was het toen ook al zo nat daar?
Begin niet, maar aan het einde wel
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220794642
Mooie beelden nu het een beetje donker is ^O^
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:23:42 #137
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220794657
Gezellige campings wel.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:31:26 #138
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220794843
Gaat Max vanavond nog?
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:32:04 #139
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220794859
quote:
5s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:31 schreef Tijn het volgende:
Gaat Max vanavond nog?
Vast wel, die heeft nog niet IRL in het donker gereden.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:38:47 #140
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220795028
Ah, nu stapt-ie misschien in.
pi_220795425
Regent wel flink nu.

Mercedes van Max staat nog steeds binnen
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:10:27 #142
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220795643
En uit de auto. te nat?
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:34:08 #144
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220796173
Max dus nu wel aan het rijden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:46:16 #145
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220796378
En weer in de pit.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:59:59 #146
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220796569
Verplichting afgevinkt.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 07:28:32 #147
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220797830
Noem het maar een verplichting :+

Bekijk deze YouTube-video
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 15 mei 2026 @ 09:26:02 #148
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220798563
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:28 schreef pmponer het volgende:
Noem het maar een verplichting :+

Bekijk deze YouTube-video
Geen gelul, alleen geluid, echt top. _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:14:54 #149
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220799345
En men is weer live
Drop you like an ill, bad habit
pi_220799826
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:14 schreef pmponer het volgende:
En men is weer live
ik ook ;) goedemorgen. beetje fris hier op de amg tribune maar met een winterjas en een deken om je benen is het goed te doen.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')