Ongetwijfeld gasten van een paar grote sponsorenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk die fans die voor de start van de race nog langs de baan staan
Max is vooral goed in zich snel aanpassen aan het materiaal wat zijn gebrek aan ervaring ( lees gebrek aan real world kilometers)goed maskeert. De andere drie hebben meer Gt races gereden en ook meer kilometers op de Nordschleife gemaakt, terwijl Max veel digitale kms maakt en ze in virtuele races. even goed met gemak bijhoudt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijft lastig inschatten denk ik, Juncadella en Auer hebben natuurlijk immens veel meer ervaring met dit soort auto's en vooral dit soort races. Qua pure snelheid, als iedereen een paar vrije rondjes zou rijden, denk ik ook wel Verstappen, alles bij elkaar is het lastiger
Jep, dat maakt het verder ook wat lastig goed vergelijken natuurlijk. Het beste is gewoon aannemen dat ze allemaal ontzettend snel zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Max is vooral goed in zich snel aanpassen aan het materiaal wat zijn gebrek aan ervaring ( lees gebrek aan real world kilometers)goed maskeert. De andere drie hebben meer Gt races gereden en ook meer kilometers op de Nordschleife gemaakt, terwijl Max veel digitale kms maakt en ze in virtuele races. even goed met gemak bijhoudt.
nou en of, net zoals we tien jaar terug voor de Manta juichtenquote:
Oh ja dat was ook vet om te zien jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
nou en of, net zoals we tien jaar terug voor de Manta juichten
De Subaru vind ik ook coolquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
nou en of, net zoals we tien jaar terug voor de Manta juichten
Traditiesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaar dat Krohn zo vaak in de rondte gaat
Parijs is nog ver.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |