En gaat dan na dit alles weer terug. We zijn hier flexibel, endurance bij endurancequote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft het nu toch
WEC is eruit geschopt
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:01 schreef Twieki het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Meteen ook maar de YT-link. Zijn al live volgens mij.
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:00 schreef Kickstart het volgende:
De 𝟐𝟒 𝐔𝐔𝐑 van de 𝐍𝐔̈𝐑𝐁𝐔𝐑𝐆𝐑𝐈𝐍𝐆 gaat beginnen 😍🇩🇪
𝐃𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐝𝐚𝐠 🛞
13:15 Kwalificatie 1
20:00 Kwalificatie 2
𝐕𝐫𝐢𝐣𝐝𝐚𝐠 ⏱
10:10 Top Qualifying 1
11:05 Top Qualifying 2
12:00 Kwalificatie 3
13:35 Top Qualifying 3
𝐙𝐚𝐭𝐞𝐫𝐝𝐚𝐠 🏎
10:00 Warm-up
14:30 Start uitzending (+Formatieronde)
15:00 Start race
𝐙𝐨𝐧𝐝𝐚𝐠 🏁
15:00 Finish race
Ik kijk via YT
Bekijk deze YouTube-video
Hij reed vanochtend de warm-upquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Rijdt Gounon eigenlijk ook, of is hij reserve? Altijd een beetje jammer als teams uit 4 ipv 3 coureurs bestaan, dat maakt de prestatie relatief gezien iets minder 'bijzonder'
Juncadellaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:05 schreef Zorro het volgende:
Wat is een beetje een indicatie van de volgorde van beste rijders (na Max) in dat team?
Leef je uit https://www.24h-rennen.de/en/results/quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Ergens op de officiële site staat altijd een pagina met downloads (documenten met uitslagen, startopstellingen etc), maar die staat altijd ergens verstopt....kan iemand hem vinden?
Als ik twee plusjes kon geven had ik het gedaan, dank uquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Leef je uit https://www.24h-rennen.de/en/results/
Juncadella beter dan Max?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Juncadella
Verstappen
Auer
Gounon
Gok ik
heb er 1 extra gegeven voor jequote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik twee plusjes kon geven had ik het gedaan, dank u
Blijft lastig inschatten denk ik, Juncadella en Auer hebben natuurlijk immens veel meer ervaring met dit soort auto's en vooral dit soort races. Qua pure snelheid, als iedereen een paar vrije rondjes zou rijden, denk ik ook wel Verstappen, alles bij elkaar is het lastigerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Juncadella beter dan Max?
Als ik de gevechten van Max met Haase zag (En Haase acht ik de beste eigenlijk wel) dan zou Juncadella dat dan nog beter doen?
Je hebt Haase gejinxedquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Juncadella beter dan Max?
Als ik de gevechten van Max met Haase zag (En Haase acht ik de beste eigenlijk wel) dan zou Juncadella dat dan nog beter doen?
Ongetwijfeld gasten van een paar grote sponsorenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk die fans die voor de start van de race nog langs de baan staan
Max is vooral goed in zich snel aanpassen aan het materiaal wat zijn gebrek aan ervaring ( lees gebrek aan real world kilometers)goed maskeert. De andere drie hebben meer Gt races gereden en ook meer kilometers op de Nordschleife gemaakt, terwijl Max veel digitale kms maakt en ze in virtuele races. even goed met gemak bijhoudt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijft lastig inschatten denk ik, Juncadella en Auer hebben natuurlijk immens veel meer ervaring met dit soort auto's en vooral dit soort races. Qua pure snelheid, als iedereen een paar vrije rondjes zou rijden, denk ik ook wel Verstappen, alles bij elkaar is het lastiger
Jep, dat maakt het verder ook wat lastig goed vergelijken natuurlijk. Het beste is gewoon aannemen dat ze allemaal ontzettend snel zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Max is vooral goed in zich snel aanpassen aan het materiaal wat zijn gebrek aan ervaring ( lees gebrek aan real world kilometers)goed maskeert. De andere drie hebben meer Gt races gereden en ook meer kilometers op de Nordschleife gemaakt, terwijl Max veel digitale kms maakt en ze in virtuele races. even goed met gemak bijhoudt.
nou en of, net zoals we tien jaar terug voor de Manta juichtenquote:
Oh ja dat was ook vet om te zien jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
nou en of, net zoals we tien jaar terug voor de Manta juichten
De Subaru vind ik ook coolquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
nou en of, net zoals we tien jaar terug voor de Manta juichten
Traditiesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaar dat Krohn zo vaak in de rondte gaat
Parijs is nog ver.quote:
Kon erger.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
Lambo met schade. Gelijk een flinke achterstand aan de broek
Dat je dus dit doet en dan 5-6 minuten eerder dan de rest rondje één klaar hebt? Dat lijkt me nietquote:
Bedoelde rondje achterstandquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat je dus dit doet en dan 3 minuten eerder dan de rest rondje één klaar hebt? Dat lijkt me niet
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Maar hij ging dus de pitstraat in ipv de Nordschleife op, ik neem aan dat hij zo dan dus ongeveer één GP-circuit achterstand heeft. Je kunt dus in theorie 24 uur lang elke keer aan het eind van het GP-circuit binnen komen voor een stop, en dan 24 uur lang in de race zitten maar met 0 ronden eindigen?
Kan je wel zeggen dat je de meeste rondjes gereden hebt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Maar hij ging dus de pitstraat in ipv de Nordschleife op, ik neem aan dat hij zo dan dus ongeveer één GP-circuit achterstand heeft. Je kunt dus in theorie 24 uur lang elke keer aan het eind van het GP-circuit binnen komen voor een stop, en dan 24 uur lang in de race zitten maar met 0 ronden eindigen?
Als het goed is neemt hij het van Juncadella over, dus lastig zeggen wanneer precies, maar in elk geval als tweedequote:
Dat is dan ongeveer na 2 uur toch. Kijk dit echt nooit, dus weet wel wat maar lang niet allesquote:
Waar vind je die planning?quote:
Volgens mij kijkt niemand dit ooit,...behalve nuquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is dan ongeveer na 2 uur toch. Kijk dit echt nooit, dus weet wel wat maar lang niet alles
Het kan moeilijk nog fouter zijn dan deze beweringquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt niemand dit ooit,...behalve nu
Denk wel dat je flink onderschat hoeveel mensen dit "normaal" al kijken eigenlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
eerste stint voor de snelsten is max 7 rondjes, daarna kunnen ze 8 rondjes per stint rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is dan ongeveer na 2 uur toch. Kijk dit echt nooit, dus weet wel wat maar lang niet alles
Le Mans is vaak iets beter als slow TV, relatief gezienquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef Droopie het volgende:
Dit is leuk
Hopelijk gaan ze straks wel iets minder enthousiast doen, dit moet wel slow tv worden voor mij
omroep Maxquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Le Mans is vaak iets beter als slow TV, relatief gezien
Users op dit forum ook?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel dat je flink onderschat hoeveel mensen dit "normaal" al kijken eigenlijk
Correct.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie het vooral over zichzelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het kan moeilijk nog fouter zijn dan deze bewering
Ja, die ga ik ook kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Le Mans is vaak iets beter als slow TV, relatief gezien
dit is mijn 4de keerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ija+stalidzane&dpr=1quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja, die ga ik ook kijken.
Dit is alleen maar omdat Max meedoet
Hopelijk ga ik straks nog auto's vinden die ik wil supporten, iets met een mooi verhaal ofzo of mooie vrouw achter het stuur.
Le Mans heb ik wel diverse keren gezienquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:16 schreef wdn het volgende:
[..]
dit is mijn 4de keer
2x live. 2de keer op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |