Kon erger.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
Lambo met schade. Gelijk een flinke achterstand aan de broek
Dat je dus dit doet en dan 5-6 minuten eerder dan de rest rondje één klaar hebt? Dat lijkt me nietquote:
Bedoelde rondje achterstandquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat je dus dit doet en dan 3 minuten eerder dan de rest rondje één klaar hebt? Dat lijkt me niet
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Maar hij ging dus de pitstraat in ipv de Nordschleife op, ik neem aan dat hij zo dan dus ongeveer één GP-circuit achterstand heeft. Je kunt dus in theorie 24 uur lang elke keer aan het eind van het GP-circuit binnen komen voor een stop, en dan 24 uur lang in de race zitten maar met 0 ronden eindigen?
Kan je wel zeggen dat je de meeste rondjes gereden hebt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Maar hij ging dus de pitstraat in ipv de Nordschleife op, ik neem aan dat hij zo dan dus ongeveer één GP-circuit achterstand heeft. Je kunt dus in theorie 24 uur lang elke keer aan het eind van het GP-circuit binnen komen voor een stop, en dan 24 uur lang in de race zitten maar met 0 ronden eindigen?
Als het goed is neemt hij het van Juncadella over, dus lastig zeggen wanneer precies, maar in elk geval als tweedequote:
Dat is dan ongeveer na 2 uur toch. Kijk dit echt nooit, dus weet wel wat maar lang niet allesquote:
Waar vind je die planning?quote:
Volgens mij kijkt niemand dit ooit,...behalve nuquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is dan ongeveer na 2 uur toch. Kijk dit echt nooit, dus weet wel wat maar lang niet alles
Het kan moeilijk nog fouter zijn dan deze beweringquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt niemand dit ooit,...behalve nu
Denk wel dat je flink onderschat hoeveel mensen dit "normaal" al kijken eigenlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
eerste stint voor de snelsten is max 7 rondjes, daarna kunnen ze 8 rondjes per stint rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is dan ongeveer na 2 uur toch. Kijk dit echt nooit, dus weet wel wat maar lang niet alles
Le Mans is vaak iets beter als slow TV, relatief gezienquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef Droopie het volgende:
Dit is leuk
Hopelijk gaan ze straks wel iets minder enthousiast doen, dit moet wel slow tv worden voor mij
omroep Maxquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Le Mans is vaak iets beter als slow TV, relatief gezien
Users op dit forum ook?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel dat je flink onderschat hoeveel mensen dit "normaal" al kijken eigenlijk
Correct.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie het vooral over zichzelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het kan moeilijk nog fouter zijn dan deze bewering
Ja, die ga ik ook kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Le Mans is vaak iets beter als slow TV, relatief gezien
dit is mijn 4de keerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ija+stalidzane&dpr=1quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja, die ga ik ook kijken.
Dit is alleen maar omdat Max meedoet
Hopelijk ga ik straks nog auto's vinden die ik wil supporten, iets met een mooi verhaal ofzo of mooie vrouw achter het stuur.
Le Mans heb ik wel diverse keren gezienquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:16 schreef wdn het volgende:
[..]
dit is mijn 4de keer
2x live. 2de keer op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |