Kon erger.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
Lambo met schade. Gelijk een flinke achterstand aan de broek
Dat je dus dit doet en dan 5-6 minuten eerder dan de rest rondje één klaar hebt? Dat lijkt me nietquote:
Bedoelde rondje achterstandquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat je dus dit doet en dan 3 minuten eerder dan de rest rondje één klaar hebt? Dat lijkt me niet
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Maar hij ging dus de pitstraat in ipv de Nordschleife op, ik neem aan dat hij zo dan dus ongeveer één GP-circuit achterstand heeft. Je kunt dus in theorie 24 uur lang elke keer aan het eind van het GP-circuit binnen komen voor een stop, en dan 24 uur lang in de race zitten maar met 0 ronden eindigen?
Kan je wel zeggen dat je de meeste rondjes gereden hebt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Maar hij ging dus de pitstraat in ipv de Nordschleife op, ik neem aan dat hij zo dan dus ongeveer één GP-circuit achterstand heeft. Je kunt dus in theorie 24 uur lang elke keer aan het eind van het GP-circuit binnen komen voor een stop, en dan 24 uur lang in de race zitten maar met 0 ronden eindigen?
Als het goed is neemt hij het van Juncadella over, dus lastig zeggen wanneer precies, maar in elk geval als tweedequote:
Dat is dan ongeveer na 2 uur toch. Kijk dit echt nooit, dus weet wel wat maar lang niet allesquote:
Waar vind je die planning?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |