Morgen MAXkorting bij de Tinq.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:45 schreef Haags het volgende:
Gelukkig afgelopen vrijdag al getankt. Goed voor mijn portemonnee
Hebben velen gewoon schijt aan naar een schuilkelder gaan of zijn die gewoon niet overal daar?quote:
Zo bijzonder is het niet toch, ga lekker slapenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:54 schreef jigggy het volgende:
Ik moet morgen vliegen en 6 uur eruit maar kan dit niet missen
Voor WO3 heb je troepen nodig om te vechten. Gok dat niet heel veel mensen trek hebben om te vechten voor Israel of Iran.quote:
Raffinage is iets anders dan olieprijzen. Je kan niet rijden op ruwe aardolie. Om aardolie bruikbaar te maken gebruikt men raffinage. Als Iran zijn raffinage capaciteit verliest dan stijgen in Iran de benzineprijzen omdat men de benzine van elders moet kopen en vervoeren.quote:
Er zit een grote haven daar met industrie. Lelijke stad overigens.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Haifa van een half uur geleden, duidelijk 1 target 2 keer geraakt. Er is nu ook dikke rook boven Haifa.
Als je denkt dat afname van beschikbare olie geen effect gaan hebben....quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Raffinage is iets anders dan olieprijzen. Je kan niet rijden op ruwe aardolie. Om aardolie bruikbaar te maken gebruikt men raffinage. Als Iran zijn raffinage capaciteit verliest dan stijgen in Iran de benzineprijzen omdat men de benzine van elders moet kopen en vervoeren.
WO3 wordt al vanaf 11 september 2001 elke jaar minimaal 2x geschreeuwd op elk willekeurig forum.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Voor WO3 heb je troepen nodig om te vechten. Gok dat niet heel veel mensen trek hebben om te vechten voor Israel of Iran.
Misschien dat we al die mannetjes met israel vlaggetjes kunnen sturen maar daar blijft het bij
Ja Poetin zit te juichen achter z'n PC op fok.ruquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je denkt dat afname van beschikbare olie geen effect gaan hebben....
[ afbeelding ]
Deze beelden zijn na een bombardement natuurlijk. Helaas zijn deze situaties zo 'normaal' geworden voor veel Isralirs dat niet iedereen altijd meer naar een schuilkelder gaat. Er zijn mensen die even in het trappenhuis of zo gaan staan, maar ja, daar ben je niet veilig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben velen gewoon schijt aan naar een schuilkelder gaan of zijn die gewoon niet overal daar?
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:57 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja Poetin zit te juichen achter z'n PC op fok.ru
Poetin was sowieso al blij met deze oorlog, minder aandacht voor Oekrane nuquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:57 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja Poetin zit te juichen achter z'n PC op fok.ru
Wat voor waggie?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:58 schreef vosss het volgende:
Vandaag mijn 4,6 liter V8 voor de zekerheid maar ff volgetankt
Das niet veel. Ik tank 50 liter per keer.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:58 schreef vosss het volgende:
Iran schijnt hier de Haifa Olie raffinaderij geraakt te hebben. Uncormied maar dat zou de dikke zwarte rook boven Haifa verklaren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Haifa van een half uur geleden, duidelijk 1 target 2 keer geraakt. Er is nu ook dikke rook boven Haifa.
Dan zal men de de aardolie pompstations en distrubutiehubs moeten aanvallen dat hebben ze vandaag gedaan bij een Iraans gasdistributie hub. Dat kan een zware slag zijn voor de iraanse industrie en elektriciteitsproductie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je denkt dat afname van beschikbare olie geen effect gaan hebben....
[ afbeelding ]
Nu al normaal geworden? Iran is net bezig. Als je het dan niet serieus neemt, zeker na gisteren, om te gaan schuilen maar gewoon in huis blijft of zelfs filmpjes maken dan zijn die gewonden steeds en enkele doden ook niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze beelden zijn na een bombardement natuurlijk. Helaas zijn deze situaties zo 'normaal' geworden voor veel Isralirs dat niet iedereen altijd meer naar een schuilkelder gaat. Er zijn mensen die even in het trappenhuis of zo gaan staan, maar ja, daar ben je niet veilig.
Het scheelt dat je zo'n zuinige wagen rijdt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:58 schreef vosss het volgende:
Isral Air Force of Iranian Air Force?quote:
Wss arabieren, maar idk, burgerdoden is altijd te betreuren aan beide kanten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn dat dan Joden ook of hebben ze nu moslimbroeders omgebracht?
Daar hebben de oliesjeiks niks aanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:58 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik alleen nog maar airfryen
Vooruit, een 4 voor de moeitequote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:04 schreef skysherrif het volgende:
NYT BREAKING: IRAN MEANT TO FIRE 1000 MISSILES IN THE FIRST WAVE BUT IT WAS IMPOSSIBLE, IRAN COULD ONLY MUSTER ABOUT 100 MISSILES
Mohammed al-Sahaf tegenwoordig in dienst bij de concurrentquote:
Israelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Isral Air Force of Iranian Air Force?
Als Iran de strait of hormuz blokkeert is er echt wel een structurele schaarste.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:03 schreef eenjongen... het volgende:
Als dit klaar is, is de olieprijs ook zo weer omlaag. En dat kan zo over een paar dagen zijn
Laat usa niet toequote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:08 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Als Iran de strait of hormuz blokkeert is er echt wel een structurele schaarste.
Onnodig toeterenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:08 schreef JopieKlaassen het volgende:
Morgen even toeterend langs de pompstations rijden in m’n elektrische auto
Dus verdere escalatie dan.quote:
De vraag is of ze daar de capaciteit voor hebben en, al zouden ze dat mogelijk hebben op een bepaald moment, dan wordt daar hard tegen gevochten tot het niet meer zo isquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:08 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Als Iran de strait of hormuz blokkeert is er echt wel een structurele schaarste.
Speciale operatie?quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:08 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
1st zien, dan geloven. 1/5 van het wereldolieverbruik gaat via die plekquote:
En dat gaan de VS accepteren? Dan komen er nog wel meer vliegtuigjes boven Tehran.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:08 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
84 liter in de mijnesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Das niet veel. Ik tank 50 liter per keer.
Ja en dus escalatie met als gevolg stijgende olieprijzen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En dat gaan de VS accepteren? Dan komen er nog wel meer vliegtuigjes boven Tehran.
1 op 5,6 laatste half jaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:02 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het scheelt dat je zo'n zuinige wagen rijdt.
Wat een baas.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:14 schreef cosmosis het volgende:
Muh muh sommige noemen hem een verrader, ik noem hem een held!
[ x ]
Met alleen vliegtuigen ga je niks afdwingen, dan moet je grondtroepen hebben en dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En dat gaan de VS accepteren? Dan komen er nog wel meer vliegtuigjes boven Tehran.
Het is niet echt goed na te gaan of de audio echt bij de filmpje hoort.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:17 schreef HowardRoark het volgende:
Ach, Palestijnen toch ook. Die zullen het ook nooit leren. Terwijl mede Arabieren om het leven komen vlakbij Haifa door de Iraanse raketten, staat men te juichen.
[ twitter ]
Oh jawel. Het regime in Iran kent geen enkele loyale base. De bevolking kan hun bloed wel drinken. Als de energie en militaire infrastructuur daar middels bombardementen wordt verzwakt, gaat het volk het heft in eigen handen nemen op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:16 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Met alleen vliegtuigen ga je niks afdwingen, dan moet je grondtroepen hebben en dat gaat niet gebeuren
Zeker welke kant kies jij in dit conflict? Laat me raden.....quote:
Dit is de aard van de Pallies.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:17 schreef HowardRoark het volgende:
Ach, Palestijnen toch ook. Die zullen het ook nooit leren. Terwijl mede Arabieren om het leven komen vlakbij Haifa door de Iraanse raketten, staat men te juichen.
[ twitter ]
Sorry hoor maar denken dat de Ayatollah in Iran totaal geen loyale base heeft sta je echt ver van de werkelijkheid af.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oh jawel. Het regime in Iran kent geen enkele loyale base. De bevolking kan hun bloed wel drinken. Als de energie en militaire infrastructuur daar middels bombardementen wordt verzwakt, gaat het volk het heft in eigen handen nemen op een gegeven moment.
Je hele land is in ruine en jij denkt dat palestijnen zouden treuren om de acties van Iran.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:17 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Dat is gewoon geluid van een matig gevuld voetbalstadionquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is niet echt goed na te gaan of de audio echt bij de filmpje hoort.
Wel een drama voor Isral, geef ik eerlijk toe. Zit je dan met circa 2 miljoen lui die je tot op het bot haten. Niemand moet ze ook, Egypte niet, Libanon niet enz. Klote situatie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:17 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Natuurlijk heeft hij die wel, maar te weinig om het op termijn vol te houden. Je zag in Roemeni ook dat die gevreesde Securitate niks kon betekenen toen het volk het echt zat was.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Sorry hoor maar denken dat de Ayatollah in Iran totaal geen loyale base heeft sta je echt ver van de werkelijkheid af.
Vraag me echt af hoe dat komtquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wel een drama voor Isral, geef ik eerlijk toe. Zit je dan met circa 2 miljoen lui die je tot op het bot haten. Niemand moet ze ook, Egypte niet, Libanon niet enz. Klote situatie.
80% is tegen de regering in Iran.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Sorry hoor maar denken dat de Ayatollah in Iran totaal geen loyale base heeft sta je echt ver van de werkelijkheid af.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:17 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
N12 is dus ook niet meer te vertrouwen als nieuws bronquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is gewoon geluid van een matig gevuld voetbalstadion
Als dit waar was dan was het allang afgelopen. Het feit dat de Ayatollah juist zoveel steun heeft is de reden dat hij zo lang door kan gaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij die wel, maar te weinig om het op termijn vol te houden. Je zag in Roemeni ook dat die gevreesde Securitate niks kon betekenen toen het volk het echt zat was.
die van je zusje sowiesoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zeker welke kant kies jij in dit conflict? Laat me raden.....
Rafael zit daar.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:57 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Er zit een grote haven daar met industrie. Lelijke stad overigens.
Da hep op feesboek gestaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:23 schreef Zoddie het volgende:
[..]
80% is tegen de regering in Iran.
15% is voor.
Vrij bizar nog altijd dat het zo lang duurt tot een interne revolutiequote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:23 schreef Zoddie het volgende:
[..]
80% is tegen de regering in Iran.
15% is voor.
Als de bevolking iets cht zat is, is het uiteindelijk een kwestie van aantallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij die wel, maar te weinig om het op termijn vol te houden. Je zag in Roemeni ook dat die gevreesde Securitate niks kon betekenen toen het volk het echt zat was.
Hier andere hoek, het geluid komt volgens mij omdat de beelden van een hoger gelegen plek zijn. Nablus is gelegen in bergachtig gebied.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is niet echt goed na te gaan of de audio echt bij de filmpje hoort.
Verklaring vanuit Iran:quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:25 schreef Viesdik het volgende:
Hoe kan Iran eigenlijk Isral raken? Irak zit er nog volledig tussen
Komt het zo met dit geluid eronder van N12 dan? Want de Tweet verwijst niet echt naar de bron verder.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:23 schreef butz0rs het volgende:
[..]
[..]
N12 is dus ook niet meer te vertrouwen als nieuws bron
Zeer bloedig neerslaan doet een hoop, tot een zekere grens.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Vrij bizar nog altijd dat het zo lang duurt tot een interne revolutie
ze schieten er letterlijk over heen ballistische raketten vliegen feitelijk een stuk door de ruimte om dan weer neer te komen bij het doel, vandaar de hoge snelheid.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:25 schreef Viesdik het volgende:
Hoe kan Iran eigenlijk Isral raken? Irak zit er nog volledig tussen
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:16 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Met alleen vliegtuigen ga je niks afdwingen, dan moet je grondtroepen hebben en dat gaat niet gebeuren
Ja, ik vraag me daadwerkelijk af waar die haat vandaan komt. Enlighten me.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vraag me echt af hoe dat komt![]()
Doen mensen nu bewust hier zo achterlijk
Call of Duty spelend met die andere bunker zitterquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:26 schreef cosmosis het volgende:
Tulband puppet in zn kelder, wat een held
[ x ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vraag me daadwerkelijk af waar die haat vandaan komt. Enlighten me.
iranintl.com is gefund door de Saudi'squote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:28 schreef Zoddie het volgende:
[..]
heb op chatgpt gestaan
https://www.iranintl.com/en/202402117465
Ik vraag mij vooral af waarom jij het zo lastig te geloven vind? Meerdere videos laten dit gejuich nu horen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Komt het zo met dit geluid eronder van N12 dan? Want de Tweet verwijst niet echt naar de bron verder.
Het probleem is dat er zoveel aangerommeld wordt met video's op X dat bijna alles verdacht is.
Net stonden we nog te kijken naar "dansende menigte" van maanden terug.
En bij dit filmpje stond niet echt een bron en een geluidje eronder zetten stelt ook niets voor.
Ik heb als bron ChatGPT en een site met polls.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
iranintl.com is gefund door de Saudi's
Je moet niet zoveel propaganda lezen
Ja, af en toe komt er een doorheen.quote:
Insane footage, ik moet wel zeggen voor het eerst kunnen we een oorlog in full HD meemaken vanuit onze zolderkamer, scary en indrukwekkend op hetzelfde momentquote:
Het is 2025 en mijn 100 inch tv heeft minstens 4K nodig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Insane footage, ik moet wel zeggen voor het eerst kunnen we een oorlog in full HD meemaken vanuit onze zolderkamer, scary en indrukwekkend op hetzelfde moment
Laten we het vooral hopen dat de VS dit doet.quote:
dat geluid is er gewoon onder gezet manquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier andere hoek, het geluid komt volgens mij omdat de beelden van een hoger gelegen plek zijn. Nablus is gelegen in bergachtig gebied.
[ twitter ]
Wat ik naar tafel breng is het feit dat de Ayatollah de scepter nog zwaait.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:31 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik heb als bron ChatGPT en een site met polls.
Wat breng jij naar de tafel?
"Nee hoor, klopt niet"
dus Iran is nog best technologisch supremequote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:27 schreef Bensel het volgende:
[..]
ze schieten er letterlijk over heen ballistische raketten vliegen feitelijk een stuk door de ruimte om dan weer neer te komen bij het doel, vandaar de hoge snelheid.
Meerdere oorlogen waren al jaren eerder in FHD.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Insane footage, ik moet wel zeggen voor het eerst kunnen we een oorlog in full HD meemaken vanuit onze zolderkamer, scary en indrukwekkend op hetzelfde moment
Dat is echt onzin. In Syri hebben de Assads, komende uit een bevolkingsgroep van 12% van het land, decennia lang geregeerd. Met een ijzeren vuist.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als dit waar was dan was het allang afgelopen. Het feit dat de Ayatollah juist zoveel steun heeft is de reden dat hij zo lang door kan gaan.
Je hebt duidelijk absoluut geen idee hoe diep de steun voor de Ayatollah, IRGC etc. is in Iran.
Desert Storm in 1991 konden we al live volgen via embedded journalists.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zullen niet officieel bevestigen tenzij Iran de Straat van Hormuz durft dicht te gooien (En dat durven ze niet)quote:
Er zijn toch wel een paar die de dans hebben ontlopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als de bevolking iets cht zat is, is het uiteindelijk een kwestie van aantallen.
En hoeveel burgers je ook afschiet, uiteindelijk wordt je overlopen en is het afgelopen.
Ten koste van heel veel bloed, dat wel helaas.
waarom hoop je dat?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laten we het vooral hopen dat de VS dit doet.
Het is vooral de wens van het westen dat de bevolking van Iran in opstand gaat komen tegen het regime, wat er nu werkelijk gaat gebeuren; niemand weet het.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:33 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wat ik naar tafel breng is het feit dat de Ayatollah de scepter nog zwaait.
Als je niet snapt dat je nieuwsberichten betaald door externe landen NIET als bron moet gebruiken kan ik je helaas niet helpen. Je moet gewoon kunnen snappen dat dit soort onderwerpen onderhevig zijn aan hl vl propaganda, al helemaal als de doelgroep westerlingen (want in het Engels) zijn.
Dankzij de Russen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
dus Iran is nog best technologisch supreme
Het is niets persoonlijks, er wordt veel "nep" gepost op X en men post dat vaak kritiekloos. Vaak oud materiaal, soms bewerkt met AI of van een heel andere gebeurtenis in een ander land.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af waarom jij het zo lastig te geloven vind? Meerdere videos laten dit gejuich nu horen.
De camera's welke beelden van de inslagen op Israelische hoofdsteden tonen zijn toch wel van een nieuw niveau? In ieder geval niet eerder in een conflict gezien.....Doen het zelfs goed op mn Oledquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Meerdere oorlogen waren al jaren eerder in FHD.
Hij is een N12 reporter. Maar ondertussen zijn er meerdere tweets geplaatst waarop ook te horen is dat Palestijnen juichen omdat de bezetter wordt gebombardeerd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Komt het zo met dit geluid eronder van N12 dan? Want de Tweet verwijst niet echt naar de bron verder.
Het probleem is dat er zoveel aangerommeld wordt met video's op X dat bijna alles verdacht is.
Net stonden we nog te kijken naar "dansende menigte" van maanden terug.
En bij dit filmpje stond niet echt een bron en een geluidje eronder zetten stelt ook niets voor.
Het zwakke Syri totaal niet te vergelijken met Iran. Syri werd op de been gehouden door landen als Iran. Iran zelf heeft geen backers nodig om op de been te blijven.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. In Syri hebben de Assads, komende uit een bevolkingsgroep van 12% van het land, decennia lang geregeerd. Met een ijzeren vuist.
Uiteindelijk was ook dat niet genoeg.
ik las: de straat van homosquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:34 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zullen niet officieel bevestigen tenzij Iran de Straat van Hormuz durft dicht te gooien (En dat durven ze niet)
Logisch toch? Elk humaan persoon ziet dat de Iraanse bevolking duidelijk niet kiest voor deze islamitische onderdrukking....quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is vooral de wens van het westen dat de bevolking van Iran in opstand gaat komen tegen het regime, wat er nu werkelijk gaat gebeuren; niemand weet het.
Doe nou niet zo interessant, de enige reden dat de Ayatollah nog aan de macht is is door extreme terreur vanuit een loyale hyper geradicaliseerde soort van Praetoriaanse Garde. Het eigen leger wordt niet eens vertrouwd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:33 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wat ik naar tafel breng is het feit dat de Ayatollah de scepter nog zwaait.
Als je niet snapt dat je nieuwsberichten betaald door externe landen NIET als bron moet gebruiken kan ik je helaas niet helpen. Je moet gewoon kunnen snappen dat dit soort onderwerpen onderhevig zijn aan hl vl propaganda, al helemaal als de doelgroep westerlingen (want in het Engels) zijn.
elk land heeft het recht zich te verdedigen... zo is dat nu eenmaalquote:
Het is Soviet technologie dat ze gekopieerd hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
dus Iran is nog best technologisch supreme
Papa Assad had Iran niet nodig in Hama in 1982.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Het zwakke Syri totaal niet te vergelijken met Iran. Syri werd op de been gehouden door landen als Iran. Iran zelf heeft geen backers nodig om op de been te blijven.
Ik ben het eens voor de verandering met je eens Viesdik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
elk land heeft het recht zich te verdedigen... zo is dat nu eenmaal
Dure SM-3's zeker.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:38 schreef skysherrif het volgende:
WSJ - U.S. Navy destroyers have also shot interceptors at Iranian missiles aimed at Israel this week
Ja, Assad die zich tegen Irak had gekeerd had geen steun van Iran in een periode van oorlog tussen Irak en Iran?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Papa Assad had Iran niet nodig in Hama in 1982.
Iran heeft geen backers nodig maar dat maakt de Ayatollah niet veilig. Het regime houdt het geen 10 jaar meer vol, mark my words.
Ja, maar niet vanuit dezelfde belangenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben het eens voor de verandering met je eens Viesdik.
De mens als oorzaak van de 6e massa extinctie sinds circa 600 miljoen jaar, een flinke mijlpaal van de aardse geschiedenis.quote:
De mensheid is gewoon een failed conceptquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:45 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De mens als oorzaak van de 6e massa extinctie sinds circa 600 miljoen jaar, een flinke mijlpaal van de aardse geschiedenis.
Holocene extinction
Ik heb echt geen idee, ook genoeg beelden gezien van krijsende burgers ‘dood aan de VS, dood aan Isral’quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:38 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Logisch toch? Elk humaan persoon ziet dat de Iraanse bevolking duidelijk niet kiest voor deze islamitische onderdrukking....
Ben benieuwd waarom er steeds zoveel tijd tussen aanvallen zit. Is dat puur omdat de installaties moeten 'herladen'?quote:
Geen objectieve mening wat betreft die krijsende burgers tov de laatste 10 jaar met betrekking tot vrouwen welke hardhandig neergeslagen werden tijdens de hoofddoekjes revolutie? Of is die informatie vergeten?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ook genoeg beelden gezien van krijsende burgers ‘dood aan de VS, dood aan Isral’
Ik heb zo'n vermoeden dat Bibi ook geen 'off-limit' is voor de irgc?quote:
Ik kan onmogelijk daaruit de conclusie trekken dat het grootste deel van de bevolking een hekel heeft aan het regime. Dat weet ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geen objectieve mening wat betreft die krijsende burgers tov de laatste 10 jaar met betrekking tot vrouwen welke hardhandig neergeslagen werden tijdens de hoofddoekjes revolutie? Of is die informatie vergeten?
x.com veranderen in twitter.com is de sleutel in broken fok links.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:53 schreef Viesdik het volgende:
Ben benieuwd of mijn vertrouwen in Tulsi niet voorgoed wordt geschaad... zij kan of een standbeeld van formaat krijgen, of een anekdote in de wereldgeschidenis worden
[ x ]
https://x.com/wikileaks/status/1933844614105997336
Natuurlijk niet. Punt is dat het wel of niet hebben van steun behoorlijk irrelevant is. Als het volk het echt zat is of je powerbase verzwakt, ga je weg of je nou buitenlandse steun hebt (Assad, Ben Ali) en zonder (Ceauescu, Mubarak).quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja, Assad die zich tegen Irak had gekeerd had geen steun van Iran in een periode van oorlog tussen Irak en Iran?
Ben je aan het googlen ofzo?
Heb jij de laatste 45 jaar alleen maar naar het jeugdjournaal zitten kijken of zo?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk daaruit de conclusie trekken dat het grootste deel van de bevolking een hekel heeft aan het regime. Dat weet ik gewoon niet.
Beetje naef wel. Het zijn vrijwel altijd de Amerikanen zelf die het vuur opstoken (en het liefst in die regio) om hun oorlogsindustrie in stand te houdenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:57 schreef Viesdik het volgende:
De gemiddelde Amerikaan is ook wel een beetje klaar met hun leven te geven voor een stelletje psychopathische joden op een eiland.
[ x ]
Isral beseft zelf niet hoe diep ze hun eigen graf graven.
Jij was er een die is aan het roepen dat als het regime weg is alle regenbogen en zonnestralen over Iran heen komen en alles goed komt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij de laatste 45 jaar alleen maar naar het jeugdjournaal zitten kijken of zo?
Sinds wanneer is dit de gemiddelde Amerikaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:57 schreef Viesdik het volgende:
De gemiddelde Amerikaan is ook wel een beetje klaar met hun leven te geven voor een stelletje psychopathische joden op een eiland.
[ x ]
Spijker op de kopquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij de laatste 45 jaar alleen maar naar het jeugdjournaal zitten kijken of zo?
Maakt niet uit, ze willen daar gewoon niet meer vechtenquote:Op zondag 15 juni 2025 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beetje naef wel. Het zijn vrijwel altijd de Amerikanen zelf die het vuur opstoken (en het liefst in die regio) om hun oorlogsindustrie in stand te houden
quote:Op zondag 15 juni 2025 00:01 schreef Viesdik het volgende:
was dit nou
[ x ]
Iran kan het 9/11 narratief voorgoed vernietigen
De gemiddelde Trump aanhanger is klaar met geld geven aan ook maar iets dat buiten hun eigen staat gebeurt, niets nieuws dat de 16v truck rijder meer hecht aan de benzine prijzen......quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:57 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
quote:Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze willen daar gewoon niet meer vechten
quote:Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat is vreemd, want er gaan daar heel wat lui het leger in voor hun vaderland hoor. En ze weten allemaal waarvoor ze vechten. Je bent naef en luistert teveel naar de verkeerde bronnenquote:Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ben je nog een beetje te pruimen?quote:Op zondag 15 juni 2025 00:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, gelukkig ben ik ook nog lang geen 45.
Dat zegt niemand.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij was er een die is aan het roepen dat als het regime weg is alle regenbogen en zonnestralen over Iran heen komen en alles goed komt.
Nou, vraag me af wie dan het meest naar het jeugdjournaal heeft gekeken, ik ben toch wat meer sceptisch.
Dont feed the trollquote:Op zondag 15 juni 2025 00:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is vreemd, want er gaan daar heel wat lui het leger is voor hun vaderland hoor. En ze weten allemaal waarvoor ze vechten. Je bent naef en luistert teveel naar de verkeerde bronnen
Kalm aan chef. Dan wordt Isral echt een pariah, de noodzaak is er nog niet militair gezien en de bevolking van Iran verdient dat niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:04 schreef plesner het volgende:
It giet oan! Waarom heeft Isral zijn Nuclaire Arsenal nog niet ingezet om Iran met de grond gelijk te maken? Mis je toch niks aan
Dat is een redline geen enkel land aandurft, wat wel ironisch is, iedereen wil nukes maar niemand durft ze in te zetten...quote:Op zondag 15 juni 2025 00:04 schreef plesner het volgende:
It giet oan! Waarom heeft Isral zijn Nuclaire Arsenal nog niet ingezet om Iran met de grond gelijk te maken? Mis je toch niks aan
Over het algemeen hebben die een bloedhekel aan het regime en zullen ze hier eerder positief dan negatief over zijn, zeker gezien Isral zoals het lijkt heel doelgericht lijkt te werken met weinig nevenschade.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:05 schreef thabit het volgende:
Op de basisschool van mijn jongste stikt het van de Iranirs (volgens mij wonen de meesten niet in de directe omgeving, maar zoeken ze elkaar op of zo). Zal maandag eens peilen of ze vrolijk kijken of niet, wel met een "don't mention the war"-houding, want ik heb geen zin in ruzie.
Toch niet als je aanvalt ofzo want niet eerluk. Beter doen ze helemaal geen bommen en granaten. Stelletje dwazen.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat is een redline geen enkel land aandurft, wat wel ironisch is, iedereen wil nukes maar niemand durft ze in te zetten...
Vreemd. Nu.nl heeft de liveblog net gesloten.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:04 schreef plesner het volgende:
MAD-genotquote:Op zondag 15 juni 2025 00:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat is een redline geen enkel land aandurft, wat wel ironisch is, iedereen wil nukes maar niemand durft ze in te zetten...
Wellicht willen ze de bevolking buiten schot houden?quote:Op zondag 15 juni 2025 00:04 schreef plesner het volgende:
Je denkt dat er vrije verkiezingen zijn in Iran?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk daaruit de conclusie trekken dat het grootste deel van de bevolking een hekel heeft aan het regime. Dat weet ik gewoon niet.
Nukes zijn ter verdediging, niet om aan te vallen.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2025 00:08 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Je denkt dat er vrije verkiezingen zijn in Iran?
Egypt just entered from behind! What could go wrong!quote:Op zondag 15 juni 2025 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Houthi drone zojuist Eilat geraakt, zonder enige notificatie van Israelische home command. Eerste scheurtjes? Idk.
Die Perzen lijken me prima volk hoorquote:Op zondag 15 juni 2025 00:09 schreef cosmosis het volgende:
De gemiddelde Iranees volgt meer de westerse ideoligie buiten Iran omdat ze daar niet onderdukt worden inderdaad..
Op basis van polls is de steun 15-20%. Leg dit naast andere cijfers zoals ontkerkelijking en conversie naar Christendom en je krijgt wel een redelijk beeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De Iranirs in Nederland die ik heb ontmoet zijn relatief hoog opgeleid en verwesterd.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die Perzen lijken me prima volk hoor
Ja maar ook ter verdediging worden ze niet gebruikt, tenzij volledige destructie dreigt, hoeveel landen met nukes zijn momenteel in oorlog? Ik tel er minstens 2quote:Op zondag 15 juni 2025 00:09 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nukes zijn ter verdediging, niet om aan te vallen.
Die maken ze zelf. Je denkt dat het allemaal haatbaarden in grotten zijn?quote:Op zondag 15 juni 2025 00:12 schreef Shreyas het volgende:
Waar haalt Iran eigenlijk de raketten vandaan en de technologie om berhaupt zo een systeem op te zetten?
Verdediging als in afschrikking. Als Iran nukes zou hebben gehad, dan had Israel absoluut niet aangevallen.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:12 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja maar ook ter verdediging worden ze niet gebruikt, tenzij volledige destructie dreigt, hoeveel landen met nukes zijn momenteel in oorlog? Ik tel er minstens 2
Als je 70 jaar bezig bent om kernwapens te maken en je bent nog niet eens in de buurt geweest van een effectief wapen, terwijl Isral, China en India dit op eigen kracht binnen enkele jaren voor elkaar hebben gekregen, heb ik niet echt een hoge pet op van de Iraanse wetenschap en technologie inderdaad.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:13 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Die maken ze zelf. Je denkt dat het allemaal haatbaarden in grotten zijn?
De enige die ik zelf daadwerkelijk ken geniet ook enorm van de momenten dat er geen landgenoten in de buurt zijn en ze gewoon lekker haar gang kan gaan, zonder hoofddoek en alles. Volledig westers (en ook in Europa wonend verder), maar ja, veel van zulke mensen hebben natuurlijk wel vrienden en familie in Iran waar ze zich logischerwijze zorgen om maken nu.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:12 schreef Momo het volgende:
[..]
De Iranirs in Nederland die ik heb ontmoet zijn relatief hoog opgeleid en verwesterd.
1:05:20quote:Op zondag 15 juni 2025 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Houthi drone zojuist Eilat geraakt, zonder enige notificatie van Israelische home command. Eerste scheurtjes? Idk.
Ik had Happy New Year verwacht met al dat vuurwerk.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:19 schreef cosmosis het volgende:
Abba tijdens je laatste avondmaal...Ik kan me een slechter einde voorstellen
[ link | afbeelding ]
[ x ]
Normaal als er echt iets is afgeschoten hebben ze zowel beelden uit Iran (opstijgen) als Israel (dalen).quote:Op zondag 15 juni 2025 00:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wel of geen nieuwe aanval onderweg? lees alweer reacties dat alles uit de lucht is gehaald maar dat lijkt me sterk zonder enige zichtbare flitsen.
Dat betrof enkel een drone. De tweede aanval (van vanavond) vanuit Iran moet nog komen.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wel of geen nieuwe aanval onderweg? lees alweer reacties dat alles uit de lucht is gehaald maar dat lijkt me sterk zonder enige zichtbare flitsen.
Dat is wat ik bedoel. Perzen / Iranirs zijn prima volk zolang ze die rare religie niet laten leidenquote:Op zondag 15 juni 2025 00:12 schreef Momo het volgende:
[..]
De Iranirs in Nederland die ik heb ontmoet zijn relatief hoog opgeleid en verwesterd.
Geldt eigenlijk voor praktisch elk volkquote:Op zondag 15 juni 2025 00:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel. Perzen / Iranirs zijn prima volk zolang ze die rare religie niet laten leiden
We zijn iets op het spoor denk ik!quote:Op zondag 15 juni 2025 00:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geldt eigenlijk voor praktisch elk volk
Elke Israelische bron zei dat er een tweede aan zou komen, maar niet inbound vooralsnog.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
FTFYquote:Op zondag 15 juni 2025 00:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We zijn iets op het spoor denk geloof ik!
Ja dat is wel gek alsof ze resources hebben verschoven en het zuiden nu zwakker is?!quote:Op zondag 15 juni 2025 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Elke Israelische bron zei dat er een tweede aan zou komen, maar niet inbound vooralsnog.
Wel zijn er nu al 2 drone aanvallen vanuit de Houthis op Eilat geweest, en gek genoeg zonder enige waarschuwing van de Israelische home front
Iraanse leiders en helikopters blijft ook geen gelukkig huwelijk dus.quote:
Je hebt gelijk. Ik heb 5 weesgegroetjes als boetedoening gedaanquote:
Ze zullen de radar wel op het oosten gericht hebben.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Elke Israelische bron zei dat er een tweede aan zou komen, maar niet inbound vooralsnog.
Wel zijn er nu al 2 drone aanvallen vanuit de Houthis op Eilat geweest, en gek genoeg zonder enige waarschuwing van de Israelische home front
Ben benieuwd wie het is. Kan ook het standaard excuus zijn voor als ze per ongeluk een woonwijk raken.quote:
Oh, long term geloof ik wel ja. Dat geldt voor alle regimes. Nu maar hopen dat er dan niet weer iets kwaadaardigs voor in de plaats komt.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op basis van polls is de steun 15-20%. Leg dit naast andere cijfers zoals ontkerkelijking en conversie naar Christendom en je krijgt wel een redelijk beeld.
Long term is dit regime gewoon fucked. Ook al weet jij het niet.
En dan huilen als Iran een nuke gooit op New York.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:57 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
Euuuuh nee, er begonnen er alweer een paar te jij-bakken.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom zo'n reactie, terechte pushback toch?
Is dat de gemiddelde Amerikaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:57 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
Schijnen ook omliggende gebouwen in puin te liggen. Dat is wel jammerquote:Op zondag 15 juni 2025 00:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie het is. Kan ook het standaard excuus zijn voor als ze per ongeluk een woonwijk raken.
De Snorren Securityquote:Op zondag 15 juni 2025 00:35 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Iraaks personeel bij de Amerikaanse ambassade in Irak.
Ze hebben inderdaad zo’n beetje allemaal een snor.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:35 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Iraaks personeel bij de Amerikaanse ambassade in Irak.
Er gebeurt momenteel geen hol.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heeft ali boo geen tweet nachtdienst? beetje stil zo.
Er gebeurt weinig momenteel, saaie oorlog niet elk uur kapotgeschoten dingenquote:Op zondag 15 juni 2025 00:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heeft ali boo geen tweet nachtdienst? beetje stil zo.
Oude beelden. Mensen willen dit heel graag geloven: al die Perzen die wachten op de komst van een verlicht paradijs waar de liberale democratie gratis uit de kranen stroomt.quote:
Jammer dat er geen backup meer is op een manier waardoor FOK! er een tijdje uit ligt, dan wil het nog wel eens he-le-maal los gaan in oorlogen en conflicten.quote:
Nouja, er zijn nog steeds om de zoveel tijd inslagen in Iraanse steden, maar dat is al het geval 48 uur lang.quote:
Ja verbazingwekkend....Je ziet niet dezelfde indoctrinatie als in Rusland, maar toch weinig revolutinoerende acties, vrij eng dat een relatief kleine groep totale controle op een land kan houden..quote:Op zondag 15 juni 2025 00:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oude beelden. Mensen willen dit heel graag geloven: al die Perzen die wachten op de komst van een verlicht paradijs waar de liberale democratie gratis uit de kranen stroomt.
Weer good cop bad cop en dan overmorgen ofzo half Iran plat?quote:
Iran is wel echt een groot land. Met heel veel etnische groepen.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:11 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben het niet altijd eens met hem maar hier heeft ie misschien wel een punt:
[ x ]
De gemiddelde Iranier wellks wil dat Kameni en de Islamitische revolutie zal branden in hel zal hier doorheen kijken en dit bericht omarmen...Het is niet echt niet zo moelijk.....quote:Op zondag 15 juni 2025 01:11 schreef NoCigar het volgende:
[ x ]
Dat is toch die Katz?quote:Op zondag 15 juni 2025 01:11 schreef NoCigar het volgende:
[ x ]
En hoe weet jj dat nou weer?quote:Op zondag 15 juni 2025 01:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
De gemiddelde Iranier wellks wil dat Kameni en de Islamitische revolutie zal branden in hel zal hier doorheen kijken en dit bericht omarmen...Het is niet echt niet zo moelijk.....
Het is alleen jammer als er vooral burgerdoden vallen-aan beide kanten.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:25 schreef Elan het volgende:
Alle recht om zich te verdedigen tegen de terroristen uit Tel Aviv.
Heb het idee dat de verdediging van het Iraans grondgebied nogal wat te wensen over laatquote:Op zondag 15 juni 2025 01:25 schreef Elan het volgende:
Alle recht om zich te verdedigen tegen de terroristen uit Tel Aviv.
Wie weet klopt het, maar ik heb het nog nergens overtuigend aangetoond gezien. En als een gebruiker hier dat dan zegt die hier zojuist fake-news en letterlijk neo-nazi's retweet, vind ik dat dan dus ook niet zo geloofwaardig.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zijn er meer hier heilig van overtuigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |