Meerdere oorlogen waren al jaren eerder in FHD.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Insane footage, ik moet wel zeggen voor het eerst kunnen we een oorlog in full HD meemaken vanuit onze zolderkamer, scary en indrukwekkend op hetzelfde moment
Dat is echt onzin. In Syrië hebben de Assads, komende uit een bevolkingsgroep van 12% van het land, decennia lang geregeerd. Met een ijzeren vuist.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als dit waar was dan was het allang afgelopen. Het feit dat de Ayatollah juist zoveel steun heeft is de reden dat hij zo lang door kan gaan.
Je hebt duidelijk absoluut geen idee hoe diep de steun voor de Ayatollah, IRGC etc. is in Iran.
Desert Storm in 1991 konden we al live volgen via embedded journalists.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Insane footage, ik moet wel zeggen voor het eerst kunnen we een oorlog in full HD meemaken vanuit onze zolderkamer, scary en indrukwekkend op hetzelfde moment
Zullen niet officieel bevestigen tenzij Iran de Straat van Hormuz durft dicht te gooien (En dat durven ze niet)quote:
Er zijn toch wel een paar die de dans hebben ontlopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als de bevolking iets écht zat is, is het uiteindelijk een kwestie van aantallen.
En hoeveel burgers je ook afschiet, uiteindelijk wordt je overlopen en is het afgelopen.
Ten koste van heel veel bloed, dat wel helaas.
waarom hoop je dat?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laten we het vooral hopen dat de VS dit doet.
Het is vooral de wens van het westen dat de bevolking van Iran in opstand gaat komen tegen het regime, wat er nu werkelijk gaat gebeuren; niemand weet het.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:33 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wat ik naar tafel breng is het feit dat de Ayatollah de scepter nog zwaait.
Als je niet snapt dat je nieuwsberichten betaald door externe landen NIET als bron moet gebruiken kan ik je helaas niet helpen. Je moet gewoon kunnen snappen dat dit soort onderwerpen onderhevig zijn aan héél véél propaganda, al helemaal als de doelgroep westerlingen (want in het Engels) zijn.
Dankzij de Russen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
dus Iran is nog best technologisch supreme
russische techniek denk ikquote:
Het is niets persoonlijks, er wordt veel "nep" gepost op X en men post dat vaak kritiekloos. Vaak oud materiaal, soms bewerkt met AI of van een heel andere gebeurtenis in een ander land.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af waarom jij het zo lastig te geloven vind? Meerdere videos laten dit gejuich nu horen.
De camera's welke beelden van de inslagen op Israelische hoofdsteden tonen zijn toch wel van een nieuw niveau? In ieder geval niet eerder in een conflict gezien.....Doen het zelfs goed op mn Oledquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Meerdere oorlogen waren al jaren eerder in FHD.
Hij is een N12 reporter. Maar ondertussen zijn er meerdere tweets geplaatst waarop ook te horen is dat Palestijnen juichen omdat de bezetter wordt gebombardeerd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Komt het zo met dit geluid eronder van N12 dan? Want de Tweet verwijst niet echt naar de bron verder.
Het probleem is dat er zoveel aangerommeld wordt met video's op X dat bijna alles verdacht is.
Net stonden we nog te kijken naar "dansende menigte" van maanden terug.
En bij dit filmpje stond niet echt een bron en een geluidje eronder zetten stelt ook niets voor.
Het zwakke Syrië totaal niet te vergelijken met Iran. Syrië werd op de been gehouden door landen als Iran. Iran zelf heeft geen backers nodig om op de been te blijven.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. In Syrië hebben de Assads, komende uit een bevolkingsgroep van 12% van het land, decennia lang geregeerd. Met een ijzeren vuist.
Uiteindelijk was ook dat niet genoeg.
ik las: de straat van homosquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:34 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zullen niet officieel bevestigen tenzij Iran de Straat van Hormuz durft dicht te gooien (En dat durven ze niet)
Logisch toch? Elk humaan persoon ziet dat de Iraanse bevolking duidelijk niet kiest voor deze islamitische onderdrukking....quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is vooral de wens van het westen dat de bevolking van Iran in opstand gaat komen tegen het regime, wat er nu werkelijk gaat gebeuren; niemand weet het.
Doe nou niet zo interessant, de enige reden dat de Ayatollah nog aan de macht is is door extreme terreur vanuit een loyale hyper geradicaliseerde soort van Praetoriaanse Garde. Het eigen leger wordt niet eens vertrouwd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:33 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wat ik naar tafel breng is het feit dat de Ayatollah de scepter nog zwaait.
Als je niet snapt dat je nieuwsberichten betaald door externe landen NIET als bron moet gebruiken kan ik je helaas niet helpen. Je moet gewoon kunnen snappen dat dit soort onderwerpen onderhevig zijn aan héél véél propaganda, al helemaal als de doelgroep westerlingen (want in het Engels) zijn.
elk land heeft het recht zich te verdedigen... zo is dat nu eenmaalquote:
Het is Soviet technologie dat ze gekopieerd hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
dus Iran is nog best technologisch supreme
Papa Assad had Iran niet nodig in Hama in 1982.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Het zwakke Syrië totaal niet te vergelijken met Iran. Syrië werd op de been gehouden door landen als Iran. Iran zelf heeft geen backers nodig om op de been te blijven.
Ik ben het eens voor de verandering met je eens Viesdik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
elk land heeft het recht zich te verdedigen... zo is dat nu eenmaal
Dure SM-3's zeker.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:38 schreef skysherrif het volgende:
WSJ - U.S. Navy destroyers have also shot interceptors at Iranian missiles aimed at Israel this week
Ja, Assad die zich tegen Irak had gekeerd had geen steun van Iran in een periode van oorlog tussen Irak en Iran?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Papa Assad had Iran niet nodig in Hama in 1982.
Iran heeft geen backers nodig maar dat maakt de Ayatollah niet veilig. Het regime houdt het geen 10 jaar meer vol, mark my words.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |