Als dit waar was dan was het allang afgelopen. Het feit dat de Ayatollah juist zoveel steun heeft is de reden dat hij zo lang door kan gaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij die wel, maar te weinig om het op termijn vol te houden. Je zag in Roemenië ook dat die gevreesde Securitate niks kon betekenen toen het volk het echt zat was.
die van je zusje sowiesoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zeker welke kant kies jij in dit conflict? Laat me raden.....
Rafael zit daar.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:57 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Er zit een grote haven daar met industrie. Lelijke stad overigens.
Da hep op feesboek gestaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:23 schreef Zoddie het volgende:
[..]
80% is tegen de regering in Iran.
15% is voor.
Vrij bizar nog altijd dat het zo lang duurt tot een interne revolutiequote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:23 schreef Zoddie het volgende:
[..]
80% is tegen de regering in Iran.
15% is voor.
Als de bevolking iets écht zat is, is het uiteindelijk een kwestie van aantallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij die wel, maar te weinig om het op termijn vol te houden. Je zag in Roemenië ook dat die gevreesde Securitate niks kon betekenen toen het volk het echt zat was.
Hier andere hoek, het geluid komt volgens mij omdat de beelden van een hoger gelegen plek zijn. Nablus is gelegen in bergachtig gebied.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is niet echt goed na te gaan of de audio echt bij de filmpje hoort.
Verklaring vanuit Iran:quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:25 schreef Viesdik het volgende:
Hoe kan Iran eigenlijk Israël raken? Irak zit er nog volledig tussen
Komt het zo met dit geluid eronder van N12 dan? Want de Tweet verwijst niet echt naar de bron verder.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:23 schreef butz0rs het volgende:
[..]
[..]
N12 is dus ook niet meer te vertrouwen als nieuws bron
Zeer bloedig neerslaan doet een hoop, tot een zekere grens.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Vrij bizar nog altijd dat het zo lang duurt tot een interne revolutie
ze schieten er letterlijk over heen ballistische raketten vliegen feitelijk een stuk door de ruimte om dan weer neer te komen bij het doel, vandaar de hoge snelheid.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:25 schreef Viesdik het volgende:
Hoe kan Iran eigenlijk Israël raken? Irak zit er nog volledig tussen
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:16 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Met alleen vliegtuigen ga je niks afdwingen, dan moet je grondtroepen hebben en dat gaat niet gebeuren
Ja, ik vraag me daadwerkelijk af waar die haat vandaan komt. Enlighten me.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vraag me echt af hoe dat komt![]()
Doen mensen nu bewust hier zo achterlijk
Call of Duty spelend met die andere bunker zitterquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:26 schreef cosmosis het volgende:
Tulband puppet in zn kelder, wat een held
[ x ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vraag me daadwerkelijk af waar die haat vandaan komt. Enlighten me.
iranintl.com is gefund door de Saudi'squote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:28 schreef Zoddie het volgende:
[..]
heb op chatgpt gestaan
https://www.iranintl.com/en/202402117465
Ik vraag mij vooral af waarom jij het zo lastig te geloven vind? Meerdere videos laten dit gejuich nu horen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Komt het zo met dit geluid eronder van N12 dan? Want de Tweet verwijst niet echt naar de bron verder.
Het probleem is dat er zoveel aangerommeld wordt met video's op X dat bijna alles verdacht is.
Net stonden we nog te kijken naar "dansende menigte" van maanden terug.
En bij dit filmpje stond niet echt een bron en een geluidje eronder zetten stelt ook niets voor.
Ik heb als bron ChatGPT en een site met polls.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
iranintl.com is gefund door de Saudi's
Je moet niet zoveel propaganda lezen
Ja, af en toe komt er een doorheen.quote:
Insane footage, ik moet wel zeggen voor het eerst kunnen we een oorlog in full HD meemaken vanuit onze zolderkamer, scary en indrukwekkend op hetzelfde momentquote:
Het is 2025 en mijn 100 inch tv heeft minstens 4K nodig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Insane footage, ik moet wel zeggen voor het eerst kunnen we een oorlog in full HD meemaken vanuit onze zolderkamer, scary en indrukwekkend op hetzelfde moment
Laten we het vooral hopen dat de VS dit doet.quote:
dat geluid is er gewoon onder gezet manquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier andere hoek, het geluid komt volgens mij omdat de beelden van een hoger gelegen plek zijn. Nablus is gelegen in bergachtig gebied.
[ twitter ]
Wat ik naar tafel breng is het feit dat de Ayatollah de scepter nog zwaait.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:31 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik heb als bron ChatGPT en een site met polls.
Wat breng jij naar de tafel?
"Nee hoor, klopt niet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |