Nukes zijn ter verdediging, niet om aan te vallen.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat is een redline geen enkel land aandurft, wat wel ironisch is, iedereen wil nukes maar niemand durft ze in te zetten...
quote:Op zondag 15 juni 2025 00:08 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Je denkt dat er vrije verkiezingen zijn in Iran?
Egypt just entered from behind! What could go wrong!quote:Op zondag 15 juni 2025 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Houthi drone zojuist Eilat geraakt, zonder enige notificatie van Israelische home command. Eerste scheurtjes? Idk.
Die Perzen lijken me prima volk hoorquote:Op zondag 15 juni 2025 00:09 schreef cosmosis het volgende:
De gemiddelde Iranees volgt meer de westerse ideoligie buiten Iran omdat ze daar niet onderdukt worden inderdaad..
Op basis van polls is de steun 15-20%. Leg dit naast andere cijfers zoals ontkerkelijking en conversie naar Christendom en je krijgt wel een redelijk beeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk daaruit de conclusie trekken dat het grootste deel van de bevolking een hekel heeft aan het regime. Dat weet ik gewoon niet.
De Iranirs in Nederland die ik heb ontmoet zijn relatief hoog opgeleid en verwesterd.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die Perzen lijken me prima volk hoor
Ja maar ook ter verdediging worden ze niet gebruikt, tenzij volledige destructie dreigt, hoeveel landen met nukes zijn momenteel in oorlog? Ik tel er minstens 2quote:Op zondag 15 juni 2025 00:09 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nukes zijn ter verdediging, niet om aan te vallen.
Die maken ze zelf. Je denkt dat het allemaal haatbaarden in grotten zijn?quote:Op zondag 15 juni 2025 00:12 schreef Shreyas het volgende:
Waar haalt Iran eigenlijk de raketten vandaan en de technologie om berhaupt zo een systeem op te zetten?
Verdediging als in afschrikking. Als Iran nukes zou hebben gehad, dan had Israel absoluut niet aangevallen.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:12 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja maar ook ter verdediging worden ze niet gebruikt, tenzij volledige destructie dreigt, hoeveel landen met nukes zijn momenteel in oorlog? Ik tel er minstens 2
Als je 70 jaar bezig bent om kernwapens te maken en je bent nog niet eens in de buurt geweest van een effectief wapen, terwijl Isral, China en India dit op eigen kracht binnen enkele jaren voor elkaar hebben gekregen, heb ik niet echt een hoge pet op van de Iraanse wetenschap en technologie inderdaad.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:13 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Die maken ze zelf. Je denkt dat het allemaal haatbaarden in grotten zijn?
De enige die ik zelf daadwerkelijk ken geniet ook enorm van de momenten dat er geen landgenoten in de buurt zijn en ze gewoon lekker haar gang kan gaan, zonder hoofddoek en alles. Volledig westers (en ook in Europa wonend verder), maar ja, veel van zulke mensen hebben natuurlijk wel vrienden en familie in Iran waar ze zich logischerwijze zorgen om maken nu.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:12 schreef Momo het volgende:
[..]
De Iranirs in Nederland die ik heb ontmoet zijn relatief hoog opgeleid en verwesterd.
1:05:20quote:Op zondag 15 juni 2025 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Houthi drone zojuist Eilat geraakt, zonder enige notificatie van Israelische home command. Eerste scheurtjes? Idk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |