Ja, maar niet vanuit dezelfde belangenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben het eens voor de verandering met je eens Viesdik.
De mens als oorzaak van de 6e massa extinctie sinds circa 600 miljoen jaar, een flinke mijlpaal van de aardse geschiedenis.quote:
De mensheid is gewoon een failed conceptquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:45 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De mens als oorzaak van de 6e massa extinctie sinds circa 600 miljoen jaar, een flinke mijlpaal van de aardse geschiedenis.
Holocene extinction
Ik heb echt geen idee, ook genoeg beelden gezien van krijsende burgers ‘dood aan de VS, dood aan Israël’quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:38 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Logisch toch? Elk humaan persoon ziet dat de Iraanse bevolking duidelijk niet kiest voor deze islamitische onderdrukking....
Ben benieuwd waarom er steeds zoveel tijd tussen aanvallen zit. Is dat puur omdat de installaties moeten 'herladen'?quote:
Geen objectieve mening wat betreft die krijsende burgers tov de laatste 10 jaar met betrekking tot vrouwen welke hardhandig neergeslagen werden tijdens de hoofddoekjes revolutie? Of is die informatie vergeten?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ook genoeg beelden gezien van krijsende burgers ‘dood aan de VS, dood aan Israël’
Ik heb zo'n vermoeden dat Bibi ook geen 'off-limit' is voor de irgc?quote:
Ik kan onmogelijk daaruit de conclusie trekken dat het grootste deel van de bevolking een hekel heeft aan het regime. Dat weet ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geen objectieve mening wat betreft die krijsende burgers tov de laatste 10 jaar met betrekking tot vrouwen welke hardhandig neergeslagen werden tijdens de hoofddoekjes revolutie? Of is die informatie vergeten?
x.com veranderen in twitter.com is de sleutel in broken fok links.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:53 schreef Viesdik het volgende:
Ben benieuwd of mijn vertrouwen in Tulsi niet voorgoed wordt geschaad... zij kan of een standbeeld van formaat krijgen, of een anekdote in de wereldgeschidenis worden
[ x ]
https://x.com/wikileaks/status/1933844614105997336
Natuurlijk niet. Punt is dat het wel of niet hebben van steun behoorlijk irrelevant is. Als het volk het echt zat is of je powerbase verzwakt, ga je weg of je nou buitenlandse steun hebt (Assad, Ben Ali) en zonder (Ceau¨escu, Mubarak).quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja, Assad die zich tegen Irak had gekeerd had geen steun van Iran in een periode van oorlog tussen Irak en Iran?
Ben je aan het googlen ofzo?
Heb jij de laatste 45 jaar alleen maar naar het jeugdjournaal zitten kijken of zo?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk daaruit de conclusie trekken dat het grootste deel van de bevolking een hekel heeft aan het regime. Dat weet ik gewoon niet.
Beetje naïef wel. Het zijn vrijwel altijd de Amerikanen zelf die het vuur opstoken (en het liefst in die regio) om hun oorlogsindustrie in stand te houdenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:57 schreef Viesdik het volgende:
De gemiddelde Amerikaan is ook wel een beetje klaar met hun leven te geven voor een stelletje psychopathische joden op een eiland.
[ x ]
Israël beseft zelf niet hoe diep ze hun eigen graf graven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |