Iran is wel echt een groot land. Met heel veel etnische groepen.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:11 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben het niet altijd eens met hem maar hier heeft ie misschien wel een punt:
[ x ]
De gemiddelde Iranier wellks wil dat Kameni en de Islamitische revolutie zal branden in hel zal hier doorheen kijken en dit bericht omarmen...Het is niet echt niet zo moelijk.....quote:Op zondag 15 juni 2025 01:11 schreef NoCigar het volgende:
[ x ]
Dat is toch die Katz?quote:Op zondag 15 juni 2025 01:11 schreef NoCigar het volgende:
[ x ]
En hoe weet jíj dat nou weer?quote:Op zondag 15 juni 2025 01:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
De gemiddelde Iranier wellks wil dat Kameni en de Islamitische revolutie zal branden in hel zal hier doorheen kijken en dit bericht omarmen...Het is niet echt niet zo moelijk.....
Het is alleen jammer als er vooral burgerdoden vallen-aan beide kanten.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:25 schreef Elan het volgende:
Alle recht om zich te verdedigen tegen de terroristen uit Tel Aviv.
Heb het idee dat de verdediging van het Iraans grondgebied nogal wat te wensen over laatquote:Op zondag 15 juni 2025 01:25 schreef Elan het volgende:
Alle recht om zich te verdedigen tegen de terroristen uit Tel Aviv.
Wie weet klopt het, maar ik heb het nog nergens overtuigend aangetoond gezien. En als een gebruiker hier dat dan zegt die hier zojuist fake-news en letterlijk neo-nazi's retweet, vind ik dat dan dus ook niet zo geloofwaardig.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zijn er meer hier heilig van overtuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |