Jij was er een die is aan het roepen dat als het regime weg is alle regenbogen en zonnestralen over Iran heen komen en alles goed komt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij de laatste 45 jaar alleen maar naar het jeugdjournaal zitten kijken of zo?
Sinds wanneer is dit de gemiddelde Amerikaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:57 schreef Viesdik het volgende:
De gemiddelde Amerikaan is ook wel een beetje klaar met hun leven te geven voor een stelletje psychopathische joden op een eiland.
[ x ]
Israël beseft zelf niet hoe diep ze hun eigen graf graven.
Spijker op de kopquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij de laatste 45 jaar alleen maar naar het jeugdjournaal zitten kijken of zo?
Maakt niet uit, ze willen daar gewoon niet meer vechtenquote:Op zondag 15 juni 2025 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beetje naïef wel. Het zijn vrijwel altijd de Amerikanen zelf die het vuur opstoken (en het liefst in die regio) om hun oorlogsindustrie in stand te houden
quote:Op zondag 15 juni 2025 00:01 schreef Viesdik het volgende:
was dit nou
[ x ]
Iran kan het 9/11 narratief voorgoed vernietigen
De gemiddelde Trump aanhanger is klaar met geld geven aan ook maar iets dat buiten hun eigen staat gebeurt, niets nieuws dat de 16v truck rijder meer hecht aan de benzine prijzen......quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:57 schreef Viesdik het volgende:
De gemiddelde Amerikaan is ook wel een beetje klaar met hun leven te geven voor een stelletje psychopathische joden op een eiland.
[ x ]
Israël beseft zelf niet hoe diep ze hun eigen graf graven.
quote:Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze willen daar gewoon niet meer vechten
quote:Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat is vreemd, want er gaan daar heel wat lui het leger in voor hun vaderland hoor. En ze weten allemaal waarvoor ze vechten. Je bent naïef en luistert teveel naar de verkeerde bronnenquote:Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ben je nog een beetje te pruimen?quote:Op zondag 15 juni 2025 00:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, gelukkig ben ik ook nog lang geen 45.
Dat zegt niemand.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij was er een die is aan het roepen dat als het regime weg is alle regenbogen en zonnestralen over Iran heen komen en alles goed komt.
Nou, vraag me af wie dan het meest naar het jeugdjournaal heeft gekeken, ik ben toch wat meer sceptisch.
Dont feed the trollquote:Op zondag 15 juni 2025 00:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is vreemd, want er gaan daar heel wat lui het leger is voor hun vaderland hoor. En ze weten allemaal waarvoor ze vechten. Je bent naïef en luistert teveel naar de verkeerde bronnen
Kalm aan chef. Dan wordt Israël echt een pariah, de noodzaak is er nog niet militair gezien en de bevolking van Iran verdient dat niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:04 schreef plesner het volgende:
It giet oan! Waarom heeft Israël zijn Nuclaire Arsenal nog niet ingezet om Iran met de grond gelijk te maken? Mis je toch niks aan
Dat is een redline geen enkel land aandurft, wat wel ironisch is, iedereen wil nukes maar niemand durft ze in te zetten...quote:Op zondag 15 juni 2025 00:04 schreef plesner het volgende:
It giet oan! Waarom heeft Israël zijn Nuclaire Arsenal nog niet ingezet om Iran met de grond gelijk te maken? Mis je toch niks aan
Over het algemeen hebben die een bloedhekel aan het regime en zullen ze hier eerder positief dan negatief over zijn, zeker gezien Israël zoals het lijkt heel doelgericht lijkt te werken met weinig nevenschade.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:05 schreef thabit het volgende:
Op de basisschool van mijn jongste stikt het van de Iraniërs (volgens mij wonen de meesten niet in de directe omgeving, maar zoeken ze elkaar op of zo). Zal maandag eens peilen of ze vrolijk kijken of niet, wel met een "don't mention the war"-houding, want ik heb geen zin in ruzie.
Toch niet als je aanvalt ofzo want niet eerluk. Beter doen ze helemaal geen bommen en granaten. Stelletje dwazen.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat is een redline geen enkel land aandurft, wat wel ironisch is, iedereen wil nukes maar niemand durft ze in te zetten...
Vreemd. Nu.nl heeft de liveblog net gesloten.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:04 schreef plesner het volgende:
MAD-genotquote:Op zondag 15 juni 2025 00:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat is een redline geen enkel land aandurft, wat wel ironisch is, iedereen wil nukes maar niemand durft ze in te zetten...
Wellicht willen ze de bevolking buiten schot houden?quote:Op zondag 15 juni 2025 00:04 schreef plesner het volgende:
Je denkt dat er vrije verkiezingen zijn in Iran?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk daaruit de conclusie trekken dat het grootste deel van de bevolking een hekel heeft aan het regime. Dat weet ik gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |