Wat voor waggie?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:58 schreef vosss het volgende:
Vandaag mijn 4,6 liter V8 voor de zekerheid maar ff volgetankt
Das niet veel. Ik tank 50 liter per keer.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:58 schreef vosss het volgende:
Iran schijnt hier de Haifa Olie raffinaderij geraakt te hebben. Uncormied maar dat zou de dikke zwarte rook boven Haifa verklaren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Haifa van een half uur geleden, duidelijk 1 target 2 keer geraakt. Er is nu ook dikke rook boven Haifa.
Dan zal men de de aardolie pompstations en distrubutiehubs moeten aanvallen dat hebben ze vandaag gedaan bij een Iraans gasdistributie hub. Dat kan een zware slag zijn voor de iraanse industrie en elektriciteitsproductie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je denkt dat afname van beschikbare olie geen effect gaan hebben....
[ afbeelding ]
Nu al normaal geworden? Iran is net bezig. Als je het dan niet serieus neemt, zeker na gisteren, om te gaan schuilen maar gewoon in huis blijft of zelfs filmpjes maken dan zijn die gewonden steeds en enkele doden ook niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze beelden zijn na een bombardement natuurlijk. Helaas zijn deze situaties zo 'normaal' geworden voor veel Israëliërs dat niet iedereen altijd meer naar een schuilkelder gaat. Er zijn mensen die even in het trappenhuis of zo gaan staan, maar ja, daar ben je niet veilig.
Het scheelt dat je zo'n zuinige wagen rijdt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:58 schreef vosss het volgende:
Israël Air Force of Iranian Air Force?quote:
Wss arabieren, maar idk, burgerdoden is altijd te betreuren aan beide kanten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn dat dan Joden ook of hebben ze nu moslimbroeders omgebracht?
Daar hebben de oliesjeiks niks aanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:58 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik alleen nog maar airfryen
Vooruit, een 4 voor de moeitequote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:04 schreef skysherrif het volgende:
NYT BREAKING: IRAN MEANT TO FIRE 1000 MISSILES IN THE FIRST WAVE BUT IT WAS IMPOSSIBLE, IRAN COULD ONLY MUSTER ABOUT 100 MISSILES
Mohammed al-Sahaf tegenwoordig in dienst bij de concurrentquote:
Israelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Israël Air Force of Iranian Air Force?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |