Sowieso maar denk wel dat het meer bedoelt is om het afweersysteem uit te putten. Duurt geloof ik een uur ofzo voordat die aankomen, dan zullen er tzt wel weer raketten bijkomen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:40 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]
Lol die vliegende grasmaaiers gaan weer uit de lucht geschoten worden nog voordat ze israel bereiken
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:39 schreef Momo het volgende:
Ziet eruit als er brand is op een aantal plekken in Haifa, schijnt wel richting de haven te zijn
De nr2 van de Hoeties.quote:
Die grasmaaiers kunnen itt ballistic missiles door jets (Engels, Amerikaanse etc.) uitgeschakeld worden. Gok dat Iron Dome etc. hier niks van merkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso maar denk wel dat het meer bedoelt is om het afweersysteem uit te putten. Duurt geloof ik een uur ofzo voordat die aankomen, dan zullen er tzt wel weer raketten bijkomen.
De Iraanse scooter drones zijn kut voor de bevolking, maar winnen geen oorlog.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Putin ontvangt enorme hoeveelheden Iraanse drones. Iran is voor hem dus een enorme bondgenoot. Die wilt hij echt niet verliezen, en het lijkt erop dat Iran hem duidelijk heeft gemaakt dat het twee voor twaalf is daar. Dus belt Putin met Trump om weer aan de onderhandelingstafel te komen met Iran. Ik zou nu juist zeggen: doorpakken, maar Trump is gevoelig voor Putin dus we gaan het zien.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:42 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Die grasmaaiers kunnen itt ballistic missiles door jets (Engels, Amerikaanse etc.) uitgeschakeld worden. Gok dat Iron Dome etc. hier niks van merkt.
ja goed punt, maar zou het alsnog niet de computers meer verwarren in de hoop dat er wellicht net een raket of twee meer doorheen komt?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:42 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Die grasmaaiers kunnen itt ballistic missiles door jets (Engels, Amerikaanse etc.) uitgeschakeld worden. Gok dat Iron Dome etc. hier niks van merkt.
Bron?quote:
Maakt voor mij niet uit, ik tank altijd voor 50 euro.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:45 schreef Haags het volgende:
Gelukkig afgelopen vrijdag al getankt. Goed voor mijn portemonnee
Vrijmiboquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:45 schreef Haags het volgende:
Gelukkig afgelopen vrijdag al getankt. Goed voor mijn portemonnee
Deze blijft leukquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:46 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet uit, ik tank altijd voor 50 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |