SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja dat is wel rond lunchtijd geloof ik. Maar wil eerst nog even in Meersburg rondkijken. Dat schijnt machtig interessant te zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh hee als je gaat lopen naar Hagnau kom je langs een leuk en goed restaurant in Meersburg, aan het water buiten het centrum. Rebgut Hagnau. Daar zitten we vaak op het terras bij mooi weer. Leuk uitzicht, ene kant water, andere kan berg met wijnranken.
Object uit slang verwijderd en nu hopen dat de compressor straks weer aan gaatquote:
Is mooi, wel klein dus heel veel tijd ben je er niet kwijt denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is wel rond lunchtijd geloof ik. Maar wil eerst nog even in Meersburg rondkijken. Dat schijnt machtig interessant te zijn.
Wat voor object zat er in de slang, en hoe is het er in gekomen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Object uit slang verwijderd en nu hopen dat de compressor straks weer aan gaat
Ja maar ja al die dorpjes zijn klein.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is mooi, wel klein dus heel veel tijd ben je er niet kwijt denk ik.
Plastic tas. Hij lag tussen de plastic tassen opgeborgenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor object zat er in de slang, en hoe is het er in gekomen?
Die heeft het ook te warm om te werken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plastic tas. Hij lag tussen de plastic tassen opgeborgen
Nog geen teken van leven.
Bijzonder om hem tussen de plastic tassen te leggenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plastic tas. Hij lag tussen de plastic tassen opgeborgen
Nog geen teken van leven.
Omdat het gisteren nog prima te doen was binnen en ik pas net thuis ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder om hem tussen de plastic tassen te leggenEn waarom zet je hem ook nu pas aan, het is al 2 dagen warm?
Gisteren was het nog wel ok ja, nu koelt het gewoon nauwelijks af, 23.30 en nog steeds 26+quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het gisteren nog prima te doen was binnen en ik pas net thuis ben.
Binnentemperatuur is met 24 nog wel ok, maar die luchtvochtigheid is echt vies.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren was het nog wel ok ja, nu koelt het gewoon nauwelijks af, 23.30 en nog steeds 26+
Ja diequote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedoelde u https://www.rebgut-haltnau.de/@:kwiwi
Hier is het beneden al 26 binnen, dus zal boven nog wel erger zijn, raam open zetten heeft nu ook weinig zinquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnentemperatuur is met 24 nog wel ok, maar die luchtvochtigheid is echt vies.
Wel mooi want dat is al halverwege de wandeling dan. Plannen worden beterquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die
Je kunt daar ook met een biertje in een loungestoel aan het water zitten.
Begrijp ik dan wel. Ik moet eigenlijk nog iets op plat dak laten doen, maar dat stel ik ook uit omdat ik even geen zin heb in gedoe.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee een half huis laten aanbouwen in de tuin. En vorige week alle ramen laten vervangen, deze week alle binnendeuren. Volgende 2 weken de tuin. Nou dan ben ik er echt wel even klaar mee.
Zo'n modelbaan maar voor buiten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ik dan wel. Ik moet eigenlijk nog iets op plat dak laten doen, maar dat stel ik ook uit omdat ik even geen zin heb in gedoe.
Zou ik aansporenquote:
Het is ook inderdaad wel echt elke keer gedoe. Offertes opvragen, alles organiseren, dan die mensen in je huis en er gaat áltijd wel iets niet zoals gepland.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ik dan wel. Ik moet eigenlijk nog iets op plat dak laten doen, maar dat stel ik ook uit omdat ik even geen zin heb in gedoe.
Voor kleine dingen ben ik al blij als er iemand komt die betrouwbaar is en goed werkt levertquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is ook inderdaad wel echt elke keer gedoe. Offertes opvragen, alles organiseren, dan die mensen in je huis en er gaat áltijd wel iets niet zoals gepland.
Wat dat aangaat was huren toch beter.
Ik ben wel benieuwd hoe jouw huis eruit zou zien als je miljoenen in de lotto gewonnen had. Soort enorme hobbyruimte met professionele keuken denk ik.quote:
Kom eens naar F1 jijquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:42 schreef Nattekat het volgende:
Wel interessant om het grafiekje van de luchtvochtigheid te zien nu. Die daalt als een baksteen
Het is een hele overgang, maar met een beetje rangeren kan het sein op groen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou ik aansporen
Onbewuste woordgrap dit
Antwerpen- praagquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar ben je nu dan? Welke trein heb je sowieso?
Had vandaag een mannetje om te kijken voor het plaatsen van de vlizotrap, die waarschuwde al dat het een teringzooi gaat worden omdat de gipsplaten die moeten worden uitgezaagd zijn volgegoten met gewapend cementquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is ook inderdaad wel echt elke keer gedoe. Offertes opvragen, alles organiseren, dan die mensen in je huis en er gaat áltijd wel iets niet zoals gepland.
Wat dat aangaat was huren toch beter.
Ja of op de terugweg als het niet zo chanant is of zo Dquote:
Succes daarmeequote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vandaag een mannetje om te kijken voor het plaatsen van de vlizotrap, die waarschuwde al dat het een teringzooi gaat worden omdat de gipsplaten die moeten worden uitgezaagd zijn volgegoten met gewapend cement
Waren we 2 maanden terug nogquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je in slaap valt en ineens in Praag wakker wordt.
We hebben LE MANS dit weekend donderop met F1quote:
Deze man snaptquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben LE MANS dit weekend donderop met F1
Nog wel even de offerte afwachten, geen idee wat het gaat kosten, het gaat via de bouwmarkt, dus het is of voordelig omdat vaste tarieven, of gewoon tyfusduurquote:
Ja beste reizigers, vanwege onze eindbestemming heeft deze trein tegen het einde van de rit last van wat verpraaging.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yes maar de medepassagiers hadden op Amsterdam de bedden uitgeklapt en het is nu dus donker. Ik lig helemaal boven met dat kut trappetjequote:
De FNV zoekt nog even op wat "staking" in het Tsjechisch ook al weer is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja beste reizigers, vanwege onze eindbestemming heeft deze trein tegen het einde van de rit last van wat verpraaging.
Heb ik met Wenen over twee wekenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, niet de kwaliteit van woordgrappen die we van je gewend zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja beste reizigers, vanwege onze eindbestemming heeft deze trein tegen het einde van de rit last van wat verpraaging.
Nooooo! Dat zou echt horror zijn, drie uur terugreizen en anomaly missen. 😅quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt door de warmtequote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, niet de kwaliteit van woordgrappen die we van je gewend zijn
Nieuwe baan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik met Wenen over twee weken
En dan mogelijk ook een nieuwe baan de dag ervoor
Euhh. Ja zoiets denk ik. Zo zou, zolang ik single ben, mijn huis er in iedere situatie wel uitzien. Alleen op een andere schaal.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jouw huis eruit zou zien als je miljoenen in de lotto gewonnen had. Soort enorme hobbyruimte met professionele keuken denk ik.
We ontsporen hier meestal vrij snel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan maar wakker blijven met FOK!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nooooo! Dat zou echt horror zijn, drie uur terugreizen en anomaly missen. 😅
Jij moet je scanner trouwens afstoffen voor 15 november. 🥳🥳🥳quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik met Wenen over twee weken
En dan mogelijk ook een nieuwe baan de dag ervoor
Ik ben wel een beetje uitgerangeerd voor vandaag denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nooooo! Dat zou echt horror zijn, drie uur terugreizen en anomaly missen. 😅
Waddan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij moet je scanner trouwens afstoffen voor 15 november. 🥳🥳🥳
Succesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Arbeidsvoorwaardengesprek heb ik die week.
Hmpf.quote:
Software developmentquote:
Rennen ook echtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nou het plan was wel een beetje te slapen moet morgen de stad doorrennen. 😅
Neeeeee!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]INB4 morgenochtend dat dat echt precies zo gaat gebeuren
![]()
Vrijdag de 13e is nog niet voorbij
Hmm. Stávka blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De FNV zoekt nog even op wat "staking" in het Tsjechisch ook al weer is.
Oriënteer je eens op Sloveens en misschien wil je dan wel weer mee met de treinenkliek volgend jaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Stávka blijkbaar.
Ik heb het afgelopen jaar genoeg Tsjechisch gehoord om te beseffen dat ik het wel een leuk taaltje vind.
Piece of crap.quote:
Ga je wel wat leukere dingen typen dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Software development
Detachering. Heel erg vergelijkbaar met wat ik nu heb volgens mij.
Za potovanje z vlakom se mi zdi, da je to kar dolg let.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oriënteer je eens op Sloveens en misschien wil je dan wel weer mee met de treinenkliek volgend jaar
Lol nou het plan was wel een beetje te slapen moet morgen de stad doorrennen. 😅quote:
Ja wat dan? Is groot gevecht he?quote:
Oh ja, dat kan ook.quote:
Als ik het goed begrepen heb wel. Ik ben dan weer zo'n persoon die vergeet dat bij het gesprek te verifiëren, dus dat ga ik dan nog even doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je wel wat leukere dingen typen dan?
Wat moet je dan in Praag?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anomaly in den haag en ik help mee in orga
En een samenkomst van afwijkingen heet dan weer een Fokmeet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Nattekat "anomaly" betekent "afwijking" maar ze bedoelen er "samenkomst" mee.
Dat laatste helpt vaak wel mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb wel. Ik ben dan weer zo'n persoon die vergeet dat bij het gesprek te verifiëren, dus dat ga ik dan nog even doen.
Het is allemaal wat groter. Grotere teams en ook een bredere portfolio.
Nattekat heeft ook een scanner, dit snapt hij. 😅quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Nattekat "anomaly" betekent "afwijking" maar ze bedoelen er "samenkomst" mee.
En de temperatuur gaat pas morgenavond als de zon onder gaat weer onder de 20 gradenquote:
rip nachtrust.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de temperatuur gaat pas morgenavond als de zon onder gaat weer onder de 20 graden
Zet gewoon een teil water neerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Dus de katten waar ik nu op pas hebben zo'n waterbak in de vorm van een fonteintje. Met bewegingssensor. Volgens hun briefje zou de accu 25 dagen meegaan dus dat was meer dan zat.
Vanavond: accu bijna leegHeb het water vanmorgen verschoond en ik denk dat de bewegingssensor het niet lekker deed of dat er iets niet goed zat en dat hij non-stop aan heeft gestaan. Echt top. Er stond nog een reserve fonteintje, ook op een accu maar zonder handleiding erbij. Dus heb ik daarmee staan klooien tot ik die aan de praat kreeg. Maar in het briefje stond wel dat die accu sneller leeg was. Heb de lege versie meegenomen, die staat hier nu thuis op te laden want hij wordt best warm dus ik blijf er liever bij. En dan hopen dat die reserve fontein het gewoon blijft doen tot morgenochtend.
Gaat weer lekker.
Anomaly squared = Fokmeet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En een samenkomst van afwijkingen heet dan weer een Fokmeet.
Zo maar in het ecologisch verantwoorde waterbed liggenquote:
Zeker. Maar goed, mijn huidige werkgever kan dat ook in principe verkopen, maar dat is voor mij maar een klein deel van de totale werkzaamheden. Enige twijfel die ik nog heb is dat.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste helpt vaak wel mee.
|Afwijking|˛quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anomaly squared = Fokmeet.
Anomaly is the square root of a Fokmeet.
Klinkt goed
Ja de absolute waarde van de afwijking ja.quote:
Ja dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja als je kwadrateert boeit het toch geen zak.
Hahaa vast niet, jij bent geboren voor het ongelukquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:07 schreef Nattekat het volgende:
Wat denken jullie, zou het droog blijven vannacht bij mij?
Wat is op tijd gaan slapen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou eigenlijk op tijd moeten slapen om morgen topfit te zijn, maar
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hahaa vast niet, jij bent geboren voor het ongeluk
Zat ik ook aan te denkenquote:
Reistijd is wel wat waard hoor. Maar tegenwoordig kun je ook wel vanuit thuis.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker. Maar goed, mijn huidige werkgever kan dat ook in principe verkopen, maar dat is voor mij maar een klein deel van de totale werkzaamheden. Enige twijfel die ik nog heb is dat.
En ik ga uiteraard nog even kijken of bij mijn huidige werkgever nog wat te halen valt. Puur afgaand op gevoel zit ik daar echt op m'n plek. Die 5 minuten reistijd gaat ook echt enorm gemist worden.
Dat gaat vannacht niet meer lukken. Hier blijft de airco ook lekker pruttelen vannacht. Zal wel ijskoud zijn als ik zo naar boven toe ga.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:10 schreef Nattekat het volgende:
Het moet buiten gewoon harder afkoelen zodat ik met een open raam al tevreden ben
Zonder airco = plaknachtquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat vannacht niet meer lukken. Hier blijft de airco ook lekker pruttelen vannacht. Zal wel ijskoud zijn als ik zo naar boven toe ga.
Ja ik kan hem dus niet aan houden, want dan moet de balkondeur ook open blijven en het afdakje erboven is net genoeg voor een onverwacht minibuitje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat vannacht niet meer lukken. Hier blijft de airco ook lekker pruttelen vannacht. Zal wel ijskoud zijn als ik zo naar boven toe ga.
Ik merk nu serieus is pas echt goed hoe veel vragen ik nog hebquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Reistijd is wel wat waard hoor. Maar tegenwoordig kun je ook wel vanuit thuis.
Functie waar ik nu op aan het solliciteren ben geven staat 2x bij dat er gewoon hybride gewerkt kan worden; en je ook maandje vanuit het buitenland mag werken als je wil.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
even kijken of Liesje al voor de deur staat
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net weer doorgereden.
Lees: aftands vorige eeuws materieelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Wel lekker die raampjes die open kunnen
Ik heb hier ook raampjes die open kunnenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Wel lekker die raampjes die open kunnen
Ieder raam kan open met voldoende baksteen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hier ook raampjes die open kunnen
Tuurlijk wel joh.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:27 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd of Tel Aviv nog bestaat morgenochtend
Ja, het valt tegenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat het stormencomplex geheel uitgedoofd is voor het hier is, ik ga de gok nemen.
Nou ik denk niet dat Iran zo heel veel klaar gaat spelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, zelfs als smeulend hoopje as kan je dat zeggen natuurlijk.
Liesje is POC bij een Ingress event in Den Haagquote:
Ja dat super belangrijke NAVO gedoetje tochquote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Liesje is POC bij een Ingress event in Den Haag![]()
point of contact![]()
Bedoel je nou dat Liesje dit voor Rutte gaat doen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat super belangrijke NAVO gedoetje toch![]()
Vrees dat het meeste langs ons heen gaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:17 schreef mschol het volgende:
ventilator verplaatst en blaas nu rond in slaapkamer, poging doen tot slapen
[..]
oeh
aaaah Zeeland dus, nou voor zover hier nog even geen spectaculaire onweer en hagelstenen van wel 2 cm. zoals knmi zeiquote:
Ik zou nog eens op maps kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
aaaah Zeeland dus, nou voor zover hier nog even geen spectaculaire onweer en hagelstenen van wel 2 cm. zoals knmi zei
done. maar oke mss is dat meer voor jet weer topic enzo.....quote:
Beste klap net hierquote:
Denk dat heel Zwaag wakker is door die klap netquote:
Waarom niet? Piekeren?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 05:22 schreef mschol het volgende:
geen onwwer gehoord maar ook niet echt geslapen
Nu al , heb je een oefening vandaag?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:32 schreef kwiwi het volgende:
Zweet me nu al helemaal kapot in m'n brandweerpak en sta gewoon stil. Wordt lekker straks in de volle zon bij 33 graden, dan heb ik er een privézwembadje in
ik heb er 1 maar probleem is dat ik de warmte niet kan afvoeren (enige ramen in slaapkamer zijn hoge kleramen waar de gemiddelde aircoslang niet bij kan, en vervangen is ook weer lastiger) en water afvoer is ook een probleem (een bak is niet genoeg in een nacht, als hij al netjes via het slangetje alles afvoert..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaah ja dat verklaart het wel. Misschien kijken naar een mobiele airco?
Ben ik blij dat buiten screens van woningbouw mocht installerenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 1 maar probleem is dat ik de warmte niet kan afvoeren (enige ramen in slaapkamer zijn hoge kleramen waar de gemiddelde aircoslang niet bij kan, en vervangen is ook weer lastiger) en water afvoer is ook een probleem (een bak is niet genoeg in een nacht, als hij al netjes via het slangetje alles afvoert..(ik ben al eens wakker geworden met een vloer onder een laagje water..)
dan krijg je dus een hele installatieprocedure puur om een airco te gebruiken.. laat dan maar zitten..
oh, en dan heb ik het nog niet over de tyfus herrie
Hmmm. Ja ik denk dat het wel steeds warmer gaat worden in nl. ik heb ook nog van die dingen gezien die je op je bed ligt en die koelt dan met water?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 1 maar probleem is dat ik de warmte niet kan afvoeren (enige ramen in slaapkamer zijn hoge kleramen waar de gemiddelde aircoslang niet bij kan, en vervangen is ook weer lastiger) en water afvoer is ook een probleem (een bak is niet genoeg in een nacht, als hij al netjes via het slangetje alles afvoert..(ik ben al eens wakker geworden met een vloer onder een laagje water..)
dan krijg je dus een hele installatieprocedure puur om een airco te gebruiken.. laat dan maar zitten..
oh, en dan heb ik het nog niet over de tyfus herrie
dat zal ik bij slaapkamer zeker niet mogen maar ga zeker een zaak ervan maken om dat aan de achterkant wel te mogen van de VVEquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik blij dat buiten screens van woningbouw mocht installeren
geen idee wat dat nou weer isquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm. Ja ik denk dat het wel steeds warmer gaat worden in nl. ik heb ook nog van die dingen gezien die je op je bed ligt en die koelt dan met water?
Hmm, ik wens je iets minder chaos toe dan ik gisteren had. Alles richting München viel uit of werd omgeleid via de rechter-Rijnoever.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eerst naar Utrecht en daar de ICE naar München tot Ulm. Weet niet precies hoe hij rijdt. Zal wel omgeleid worden over Venlo om te beginnen want anders kon ik hem wel in Arnhem pakken.
ohja, dat soort dingenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien van die matjes voor honden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon onder de dekens geslapenWat is mis met mij.
Zeker zonder deken geslapen...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wakker worden met kramp in je been is echt fantastisch.
ik heb onder niets geslapenquote:
Wilde net vragen of ik de jouw kon lenen, ben de mijne kwijt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ergens de zin om naar de sportschool te gaan, laten liggen. Maar ik weet niet waar.
Helaas,ik ben die van mij ook kwijt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde net vragen of ik de jouw kon lenen, ben de mijne kwijt.
Aha. Heb het alleen nooit te koud gevoeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was dus te koud, daarom kramp
Ja veel te warm om ergens onder te liggen, toen ik naar beg ging was het bijna 28 graden in de slaapkamerquote:
Volgespoten met steroīden?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga voor de Brock Lesnar build.
[ afbeelding ]
Zijn dochter is trouwens kogelstoter.quote:
Hoe ver op weg ben je al?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga voor de Brock Lesnar build.
[ afbeelding ]
Haha, jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Worstelaars die gebruiken? Nee joh, is puur natuur!
Zij doet me sterk denken aan Briene of Tarth in Game of Thrones.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn dochter is trouwens kogelstoter.
[ afbeelding ]
Ik geloof dat Brock zowel zaadcellen als eicellen had, en hij haar zelf heeft gebaard.
Misschien zit die al op het gewicht, alleen moet die nog werken aan spier/vet-verhoudingquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zit die al op het gewicht, alleen moet die nog werken aan spier/vet-verhouding
Jup, dat is ook mijn status.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zit die al op het gewicht, alleen moet die nog werken aan spier/vet-verhouding
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja idemquote:
Dat staat tegenwoordig gelijk aan het echt zijn dus proficiat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is hoe ik in mijn hoofd er al uit zie!
Ik lig er nu nog steeds onderquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Daar was het toch veel te warm voor.
Dan maar gewoon pure koffie drinkenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nog vier nespresso-dingetjes maar geen cupjes melk meer
Schrik er inderdaad beetje van dat Buda melk in de koffie doet.quote:
Is het ook.quote:
Dan lekker blijven liggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben moe en ik mocht van 1 van mijn katten niet uit bed.
Ik moet ook eten en drinken, anders word ik niet beterquote:
Kan die kat niet even een ontbijtje op bed brengen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet ook eten en drinken, anders word ik niet beter
Ik ga het haar vragen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan die kat niet even een ontbijtje op bed brengen?
Beterschapquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het bed uit en heb wat gedaan her en der en zweet nu wel als een otter
Ik ben niet ziek hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ziek zijn met deze temperaturen is niet fijn.
Sorryquote:
Op zich een leuke naam voor een hip restaurant, De Zwetende Otter.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het bed uit en heb wat gedaan her en der en zweet nu wel als een otter
Dan bent u hier in Foqueville in goed gezelschapquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Mijn hersenen werken even niet.
*boos naar kat kijktquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Of een slijmerige braakbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ontbijt op bed krijgen van een kat. Hmm lekker een muisje of een vogeltje ofzo.
Of nog zo'n half spartelende sprinkhaan waar de achterpootjes uit zijn getrokkenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
@Nattekat ?quote:
Of een dikke bromvliegquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
quote:
Raampje open zetten of buiten gaan zitten.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raampje open zetten of buiten gaan zitten.
En anders: was gezellig.
quote:On Jun 14th 2025 Government Officials reported they have 319 body parts, both complete and incomplete. There were 33 fatalities on the ground, thus 274 in total. Recovery work is still underway. Both flight data and cockpit voice recorder as well as the aircraft's ELT were recovered.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En 6 weken per jaar op vakantie.
Een tuinzak om zooi van m'n balkon naar de container te kunnen brengen. Ik heb er al eentje maar die zit nu al vol.quote:
Katten hebben altijd gelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zijn de katten steeds blij om je te zien?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu twee fonteintjes bij de katten gezet
Nee, ze moeten niks van me wetenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn de katten steeds blij om je te zien?
Lekker ondankbaar werk dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ze moeten niks van me weteneentje komt soms een beetje kroelen maar sinds ik haar eergisteren per ongeluk een schok heb gegeven is die liefde ook voorbij.
Kan meer worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En 6 weken per jaar op vakantie.
Ja gewoon statisch. Heb ik met de cavia's ook weleens maar die hebben geen goed geheugen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker ondankbaar werk dan.Hoe heb je die schok toegediend? Statische elektriciteit?
Tenzij koelkast of plastic zakjes. Dan werkt allesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gewoon statisch. Heb ik met de cavia's ook weleens maar die hebben geen goed geheugen.
Whehe. Luna krijgt wel eens zo'n vonkje op haar neus als ze ligt te kroelen en aan mij ruikt. Schrikt ze niet eens van, terwijl je echt zo'n knettergeluid hoort.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gewoon statisch. Heb ik met de cavia's ook weleens maar die hebben geen goed geheugen.
Moet je een koude douche nemen, of je winterkleding uitdoenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
Even een lekker warme douche genomen, nu heb ik het nog warmer
Voortaan dieren met een kort geheugen nemen, vissen ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warm douchen is beter bij warm weerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet je een koude douche nemen, of je winterkleding uitdoen
Net er na is het even wat warmer, maar daarna koelt het afquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja zeggen ze wel, maar ja als dat niet helpt
Ja dat was het nu ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe. Luna krijgt wel eens zo'n vonkje op haar neus als ze ligt te kroelen en aan mij ruikt. Schrikt ze niet eens van, terwijl je echt zo'n knettergeluid hoort.
Ze vonden je al verdacht, maar dit was het bewijs dat ze nodig hadden. Waarschijnlijk gaan ze nu ergens op een tapijt kotsen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat was het nu ookstelde niet veel voor maar we schrokken er allebei van. Ook op de neus.
wraaklustigquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze vonden je al verdacht, maar dit was het bewijs dat ze nodig hadden. Waarschijnlijk gaan ze nu ergens op een tapijt kotsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
GoedemorgenKomende week elke dag BBQ
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
![]()
[ afbeelding ]ik kom er aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
[ afbeelding ]En dan volgende week een colonscopie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen de tijd dat je hier bent is de helft al op denk ikquote:
Ik werd 16 juni 2024 ziek. En niet zo'n klein beetje ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vandaag ook een jubileum
14 juni 2022 werd ik ziek
![]()
[ afbeelding ]Dat zijn veel Bertha's en Piggy'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannengriep? RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd 16 juni 2024 ziek. En niet zo'n klein beetje ook.
Ik heb een groot deel van de middag boven de wc gehangen, was te zwak om normaal te lopen en kon urenlang geen druppel water binnen houden. Nee, echt ziek.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mannengriep? RIP aan de nabestaanden
-quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mannengriep? RIP aan de nabestaanden
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van de middag boven de wc gehangen, was te zwak om normaal te lopen en kon urenlang geen druppel water binnen houden. Nee, echt ziek.
Je was dus een beetje ziek.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van de middag boven de wc gehangen, was te zwak om normaal te lopen en kon urenlang geen druppel water binnen houden. Nee, echt ziek.
En KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEPquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat zijn veel Bertha's en Piggy's
Kreeg je toen pas corona of al diagnose long-Covid?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
ietsje paprika op stokkiesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEP
En ook wat groente
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
![]()
[ afbeelding ]Mijn vriezer ligt vol met kipvlees van GruttoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |