Zo maar in het ecologisch verantwoorde waterbed liggenquote:
Zeker. Maar goed, mijn huidige werkgever kan dat ook in principe verkopen, maar dat is voor mij maar een klein deel van de totale werkzaamheden. Enige twijfel die ik nog heb is dat.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste helpt vaak wel mee.
|Afwijking|²quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anomaly squared = Fokmeet.
Anomaly is the square root of a Fokmeet.
Klinkt goed
Ja de absolute waarde van de afwijking ja.quote:
Ja dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja als je kwadrateert boeit het toch geen zak.
Hahaa vast niet, jij bent geboren voor het ongelukquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:07 schreef Nattekat het volgende:
Wat denken jullie, zou het droog blijven vannacht bij mij?
Wat is op tijd gaan slapen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou eigenlijk op tijd moeten slapen om morgen topfit te zijn, maar
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hahaa vast niet, jij bent geboren voor het ongeluk
Zat ik ook aan te denkenquote:
Reistijd is wel wat waard hoor. Maar tegenwoordig kun je ook wel vanuit thuis.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker. Maar goed, mijn huidige werkgever kan dat ook in principe verkopen, maar dat is voor mij maar een klein deel van de totale werkzaamheden. Enige twijfel die ik nog heb is dat.
En ik ga uiteraard nog even kijken of bij mijn huidige werkgever nog wat te halen valt. Puur afgaand op gevoel zit ik daar echt op m'n plek. Die 5 minuten reistijd gaat ook echt enorm gemist worden.
Dat gaat vannacht niet meer lukken. Hier blijft de airco ook lekker pruttelen vannacht. Zal wel ijskoud zijn als ik zo naar boven toe ga.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:10 schreef Nattekat het volgende:
Het moet buiten gewoon harder afkoelen zodat ik met een open raam al tevreden ben
Zonder airco = plaknachtquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat vannacht niet meer lukken. Hier blijft de airco ook lekker pruttelen vannacht. Zal wel ijskoud zijn als ik zo naar boven toe ga.
Ja ik kan hem dus niet aan houden, want dan moet de balkondeur ook open blijven en het afdakje erboven is net genoeg voor een onverwacht minibuitje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat vannacht niet meer lukken. Hier blijft de airco ook lekker pruttelen vannacht. Zal wel ijskoud zijn als ik zo naar boven toe ga.
Ik merk nu serieus is pas echt goed hoe veel vragen ik nog hebquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Reistijd is wel wat waard hoor. Maar tegenwoordig kun je ook wel vanuit thuis.
Functie waar ik nu op aan het solliciteren ben geven staat 2x bij dat er gewoon hybride gewerkt kan worden; en je ook maandje vanuit het buitenland mag werken als je wil.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
even kijken of Liesje al voor de deur staat
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net weer doorgereden.
Lees: aftands vorige eeuws materieelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Wel lekker die raampjes die open kunnen
Ik heb hier ook raampjes die open kunnenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Wel lekker die raampjes die open kunnen
Ieder raam kan open met voldoende baksteen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hier ook raampjes die open kunnen
Tuurlijk wel joh.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:27 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd of Tel Aviv nog bestaat morgenochtend
Ja, het valt tegenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat het stormencomplex geheel uitgedoofd is voor het hier is, ik ga de gok nemen.
Nou ik denk niet dat Iran zo heel veel klaar gaat spelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, zelfs als smeulend hoopje as kan je dat zeggen natuurlijk.
Liesje is POC bij een Ingress event in Den Haagquote:
Ja dat super belangrijke NAVO gedoetje tochquote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Liesje is POC bij een Ingress event in Den Haag![]()
point of contact![]()
Bedoel je nou dat Liesje dit voor Rutte gaat doen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat super belangrijke NAVO gedoetje toch![]()
Vrees dat het meeste langs ons heen gaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:17 schreef mschol het volgende:
ventilator verplaatst en blaas nu rond in slaapkamer, poging doen tot slapen
[..]
oeh
aaaah Zeeland dus, nou voor zover hier nog even geen spectaculaire onweer en hagelstenen van wel 2 cm. zoals knmi zeiquote:
Ik zou nog eens op maps kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
aaaah Zeeland dus, nou voor zover hier nog even geen spectaculaire onweer en hagelstenen van wel 2 cm. zoals knmi zei
done. maar oke mss is dat meer voor jet weer topic enzo.....quote:
Beste klap net hierquote:
Denk dat heel Zwaag wakker is door die klap netquote:
Waarom niet? Piekeren?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 05:22 schreef mschol het volgende:
geen onwwer gehoord maar ook niet echt geslapen
Nu al , heb je een oefening vandaag?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:32 schreef kwiwi het volgende:
Zweet me nu al helemaal kapot in m'n brandweerpak en sta gewoon stil. Wordt lekker straks in de volle zon bij 33 graden, dan heb ik er een privézwembadje in
ik heb er 1 maar probleem is dat ik de warmte niet kan afvoeren (enige ramen in slaapkamer zijn hoge kleramen waar de gemiddelde aircoslang niet bij kan, en vervangen is ook weer lastiger) en water afvoer is ook een probleem (een bak is niet genoeg in een nacht, als hij al netjes via het slangetje alles afvoert..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaah ja dat verklaart het wel. Misschien kijken naar een mobiele airco?
Ben ik blij dat buiten screens van woningbouw mocht installerenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 1 maar probleem is dat ik de warmte niet kan afvoeren (enige ramen in slaapkamer zijn hoge kleramen waar de gemiddelde aircoslang niet bij kan, en vervangen is ook weer lastiger) en water afvoer is ook een probleem (een bak is niet genoeg in een nacht, als hij al netjes via het slangetje alles afvoert..(ik ben al eens wakker geworden met een vloer onder een laagje water..)
dan krijg je dus een hele installatieprocedure puur om een airco te gebruiken.. laat dan maar zitten..
oh, en dan heb ik het nog niet over de tyfus herrie
Hmmm. Ja ik denk dat het wel steeds warmer gaat worden in nl. ik heb ook nog van die dingen gezien die je op je bed ligt en die koelt dan met water?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 1 maar probleem is dat ik de warmte niet kan afvoeren (enige ramen in slaapkamer zijn hoge kleramen waar de gemiddelde aircoslang niet bij kan, en vervangen is ook weer lastiger) en water afvoer is ook een probleem (een bak is niet genoeg in een nacht, als hij al netjes via het slangetje alles afvoert..(ik ben al eens wakker geworden met een vloer onder een laagje water..)
dan krijg je dus een hele installatieprocedure puur om een airco te gebruiken.. laat dan maar zitten..
oh, en dan heb ik het nog niet over de tyfus herrie
dat zal ik bij slaapkamer zeker niet mogen maar ga zeker een zaak ervan maken om dat aan de achterkant wel te mogen van de VVEquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik blij dat buiten screens van woningbouw mocht installeren
geen idee wat dat nou weer isquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm. Ja ik denk dat het wel steeds warmer gaat worden in nl. ik heb ook nog van die dingen gezien die je op je bed ligt en die koelt dan met water?
Hmm, ik wens je iets minder chaos toe dan ik gisteren had. Alles richting München viel uit of werd omgeleid via de rechter-Rijnoever.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eerst naar Utrecht en daar de ICE naar München tot Ulm. Weet niet precies hoe hij rijdt. Zal wel omgeleid worden over Venlo om te beginnen want anders kon ik hem wel in Arnhem pakken.
ohja, dat soort dingenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien van die matjes voor honden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon onder de dekens geslapenWat is mis met mij.
Zeker zonder deken geslapen...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wakker worden met kramp in je been is echt fantastisch.
ik heb onder niets geslapenquote:
Wilde net vragen of ik de jouw kon lenen, ben de mijne kwijt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ergens de zin om naar de sportschool te gaan, laten liggen. Maar ik weet niet waar.
Helaas,ik ben die van mij ook kwijt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde net vragen of ik de jouw kon lenen, ben de mijne kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |