Het is ook inderdaad wel echt elke keer gedoe. Offertes opvragen, alles organiseren, dan die mensen in je huis en er gaat áltijd wel iets niet zoals gepland.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ik dan wel. Ik moet eigenlijk nog iets op plat dak laten doen, maar dat stel ik ook uit omdat ik even geen zin heb in gedoe.
Voor kleine dingen ben ik al blij als er iemand komt die betrouwbaar is en goed werkt levertquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is ook inderdaad wel echt elke keer gedoe. Offertes opvragen, alles organiseren, dan die mensen in je huis en er gaat áltijd wel iets niet zoals gepland.
Wat dat aangaat was huren toch beter.
Ik ben wel benieuwd hoe jouw huis eruit zou zien als je miljoenen in de lotto gewonnen had. Soort enorme hobbyruimte met professionele keuken denk ik.quote:
Kom eens naar F1 jijquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:42 schreef Nattekat het volgende:
Wel interessant om het grafiekje van de luchtvochtigheid te zien nu. Die daalt als een baksteen
Het is een hele overgang, maar met een beetje rangeren kan het sein op groen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou ik aansporen
Onbewuste woordgrap dit
Antwerpen- praagquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar ben je nu dan? Welke trein heb je sowieso?
Had vandaag een mannetje om te kijken voor het plaatsen van de vlizotrap, die waarschuwde al dat het een teringzooi gaat worden omdat de gipsplaten die moeten worden uitgezaagd zijn volgegoten met gewapend cementquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is ook inderdaad wel echt elke keer gedoe. Offertes opvragen, alles organiseren, dan die mensen in je huis en er gaat áltijd wel iets niet zoals gepland.
Wat dat aangaat was huren toch beter.
Ja of op de terugweg als het niet zo chanant is of zo Dquote:
Succes daarmeequote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vandaag een mannetje om te kijken voor het plaatsen van de vlizotrap, die waarschuwde al dat het een teringzooi gaat worden omdat de gipsplaten die moeten worden uitgezaagd zijn volgegoten met gewapend cement
Waren we 2 maanden terug nogquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je in slaap valt en ineens in Praag wakker wordt.
We hebben LE MANS dit weekend donderop met F1quote:
Deze man snaptquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben LE MANS dit weekend donderop met F1
Nog wel even de offerte afwachten, geen idee wat het gaat kosten, het gaat via de bouwmarkt, dus het is of voordelig omdat vaste tarieven, of gewoon tyfusduurquote:
Ja beste reizigers, vanwege onze eindbestemming heeft deze trein tegen het einde van de rit last van wat verpraaging.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je in slaap valt en ineens in Praag wakker wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |