SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja dat is wel rond lunchtijd geloof ik. Maar wil eerst nog even in Meersburg rondkijken. Dat schijnt machtig interessant te zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh hee als je gaat lopen naar Hagnau kom je langs een leuk en goed restaurant in Meersburg, aan het water buiten het centrum. Rebgut Hagnau. Daar zitten we vaak op het terras bij mooi weer. Leuk uitzicht, ene kant water, andere kan berg met wijnranken.
Object uit slang verwijderd en nu hopen dat de compressor straks weer aan gaatquote:
Is mooi, wel klein dus heel veel tijd ben je er niet kwijt denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is wel rond lunchtijd geloof ik. Maar wil eerst nog even in Meersburg rondkijken. Dat schijnt machtig interessant te zijn.
Wat voor object zat er in de slang, en hoe is het er in gekomen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Object uit slang verwijderd en nu hopen dat de compressor straks weer aan gaat
Ja maar ja al die dorpjes zijn klein.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is mooi, wel klein dus heel veel tijd ben je er niet kwijt denk ik.
Plastic tas. Hij lag tussen de plastic tassen opgeborgenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor object zat er in de slang, en hoe is het er in gekomen?
Die heeft het ook te warm om te werken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plastic tas. Hij lag tussen de plastic tassen opgeborgen
Nog geen teken van leven.
Bijzonder om hem tussen de plastic tassen te leggenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plastic tas. Hij lag tussen de plastic tassen opgeborgen
Nog geen teken van leven.
Omdat het gisteren nog prima te doen was binnen en ik pas net thuis ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder om hem tussen de plastic tassen te leggenEn waarom zet je hem ook nu pas aan, het is al 2 dagen warm?
Gisteren was het nog wel ok ja, nu koelt het gewoon nauwelijks af, 23.30 en nog steeds 26+quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het gisteren nog prima te doen was binnen en ik pas net thuis ben.
Binnentemperatuur is met 24 nog wel ok, maar die luchtvochtigheid is echt vies.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren was het nog wel ok ja, nu koelt het gewoon nauwelijks af, 23.30 en nog steeds 26+
Ja diequote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedoelde u https://www.rebgut-haltnau.de/@:kwiwi
Hier is het beneden al 26 binnen, dus zal boven nog wel erger zijn, raam open zetten heeft nu ook weinig zinquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnentemperatuur is met 24 nog wel ok, maar die luchtvochtigheid is echt vies.
Wel mooi want dat is al halverwege de wandeling dan. Plannen worden beterquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die
Je kunt daar ook met een biertje in een loungestoel aan het water zitten.
Begrijp ik dan wel. Ik moet eigenlijk nog iets op plat dak laten doen, maar dat stel ik ook uit omdat ik even geen zin heb in gedoe.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee een half huis laten aanbouwen in de tuin. En vorige week alle ramen laten vervangen, deze week alle binnendeuren. Volgende 2 weken de tuin. Nou dan ben ik er echt wel even klaar mee.
Zo'n modelbaan maar voor buiten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ik dan wel. Ik moet eigenlijk nog iets op plat dak laten doen, maar dat stel ik ook uit omdat ik even geen zin heb in gedoe.
Zou ik aansporenquote:
Het is ook inderdaad wel echt elke keer gedoe. Offertes opvragen, alles organiseren, dan die mensen in je huis en er gaat áltijd wel iets niet zoals gepland.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ik dan wel. Ik moet eigenlijk nog iets op plat dak laten doen, maar dat stel ik ook uit omdat ik even geen zin heb in gedoe.
Voor kleine dingen ben ik al blij als er iemand komt die betrouwbaar is en goed werkt levertquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is ook inderdaad wel echt elke keer gedoe. Offertes opvragen, alles organiseren, dan die mensen in je huis en er gaat áltijd wel iets niet zoals gepland.
Wat dat aangaat was huren toch beter.
Ik ben wel benieuwd hoe jouw huis eruit zou zien als je miljoenen in de lotto gewonnen had. Soort enorme hobbyruimte met professionele keuken denk ik.quote:
Kom eens naar F1 jijquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:42 schreef Nattekat het volgende:
Wel interessant om het grafiekje van de luchtvochtigheid te zien nu. Die daalt als een baksteen
Het is een hele overgang, maar met een beetje rangeren kan het sein op groen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou ik aansporen
Onbewuste woordgrap dit
Antwerpen- praagquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar ben je nu dan? Welke trein heb je sowieso?
Had vandaag een mannetje om te kijken voor het plaatsen van de vlizotrap, die waarschuwde al dat het een teringzooi gaat worden omdat de gipsplaten die moeten worden uitgezaagd zijn volgegoten met gewapend cementquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is ook inderdaad wel echt elke keer gedoe. Offertes opvragen, alles organiseren, dan die mensen in je huis en er gaat áltijd wel iets niet zoals gepland.
Wat dat aangaat was huren toch beter.
Ja of op de terugweg als het niet zo chanant is of zo Dquote:
Succes daarmeequote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vandaag een mannetje om te kijken voor het plaatsen van de vlizotrap, die waarschuwde al dat het een teringzooi gaat worden omdat de gipsplaten die moeten worden uitgezaagd zijn volgegoten met gewapend cement
Waren we 2 maanden terug nogquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je in slaap valt en ineens in Praag wakker wordt.
We hebben LE MANS dit weekend donderop met F1quote:
Deze man snaptquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben LE MANS dit weekend donderop met F1
Nog wel even de offerte afwachten, geen idee wat het gaat kosten, het gaat via de bouwmarkt, dus het is of voordelig omdat vaste tarieven, of gewoon tyfusduurquote:
Ja beste reizigers, vanwege onze eindbestemming heeft deze trein tegen het einde van de rit last van wat verpraaging.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yes maar de medepassagiers hadden op Amsterdam de bedden uitgeklapt en het is nu dus donker. Ik lig helemaal boven met dat kut trappetjequote:
De FNV zoekt nog even op wat "staking" in het Tsjechisch ook al weer is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja beste reizigers, vanwege onze eindbestemming heeft deze trein tegen het einde van de rit last van wat verpraaging.
Heb ik met Wenen over twee wekenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, niet de kwaliteit van woordgrappen die we van je gewend zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja beste reizigers, vanwege onze eindbestemming heeft deze trein tegen het einde van de rit last van wat verpraaging.
Nooooo! Dat zou echt horror zijn, drie uur terugreizen en anomaly missen. 😅quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt door de warmtequote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, niet de kwaliteit van woordgrappen die we van je gewend zijn
Nieuwe baan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik met Wenen over twee weken
En dan mogelijk ook een nieuwe baan de dag ervoor
Euhh. Ja zoiets denk ik. Zo zou, zolang ik single ben, mijn huis er in iedere situatie wel uitzien. Alleen op een andere schaal.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jouw huis eruit zou zien als je miljoenen in de lotto gewonnen had. Soort enorme hobbyruimte met professionele keuken denk ik.
We ontsporen hier meestal vrij snel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan maar wakker blijven met FOK!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nooooo! Dat zou echt horror zijn, drie uur terugreizen en anomaly missen. 😅
Jij moet je scanner trouwens afstoffen voor 15 november. 🥳🥳🥳quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik met Wenen over twee weken
En dan mogelijk ook een nieuwe baan de dag ervoor
Ik ben wel een beetje uitgerangeerd voor vandaag denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nooooo! Dat zou echt horror zijn, drie uur terugreizen en anomaly missen. 😅
Waddan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij moet je scanner trouwens afstoffen voor 15 november. 🥳🥳🥳
Succesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Arbeidsvoorwaardengesprek heb ik die week.
Hmpf.quote:
Software developmentquote:
Rennen ook echtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nou het plan was wel een beetje te slapen moet morgen de stad doorrennen. 😅
Neeeeee!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]INB4 morgenochtend dat dat echt precies zo gaat gebeuren
![]()
Vrijdag de 13e is nog niet voorbij
Hmm. Stávka blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De FNV zoekt nog even op wat "staking" in het Tsjechisch ook al weer is.
Oriënteer je eens op Sloveens en misschien wil je dan wel weer mee met de treinenkliek volgend jaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Stávka blijkbaar.
Ik heb het afgelopen jaar genoeg Tsjechisch gehoord om te beseffen dat ik het wel een leuk taaltje vind.
Piece of crap.quote:
Ga je wel wat leukere dingen typen dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Software development
Detachering. Heel erg vergelijkbaar met wat ik nu heb volgens mij.
Za potovanje z vlakom se mi zdi, da je to kar dolg let.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oriënteer je eens op Sloveens en misschien wil je dan wel weer mee met de treinenkliek volgend jaar
Lol nou het plan was wel een beetje te slapen moet morgen de stad doorrennen. 😅quote:
Ja wat dan? Is groot gevecht he?quote:
Oh ja, dat kan ook.quote:
Als ik het goed begrepen heb wel. Ik ben dan weer zo'n persoon die vergeet dat bij het gesprek te verifiëren, dus dat ga ik dan nog even doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je wel wat leukere dingen typen dan?
Wat moet je dan in Praag?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anomaly in den haag en ik help mee in orga
En een samenkomst van afwijkingen heet dan weer een Fokmeet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Nattekat "anomaly" betekent "afwijking" maar ze bedoelen er "samenkomst" mee.
Dat laatste helpt vaak wel mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb wel. Ik ben dan weer zo'n persoon die vergeet dat bij het gesprek te verifiëren, dus dat ga ik dan nog even doen.
Het is allemaal wat groter. Grotere teams en ook een bredere portfolio.
Nattekat heeft ook een scanner, dit snapt hij. 😅quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Nattekat "anomaly" betekent "afwijking" maar ze bedoelen er "samenkomst" mee.
En de temperatuur gaat pas morgenavond als de zon onder gaat weer onder de 20 gradenquote:
rip nachtrust.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de temperatuur gaat pas morgenavond als de zon onder gaat weer onder de 20 graden
Zet gewoon een teil water neerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Dus de katten waar ik nu op pas hebben zo'n waterbak in de vorm van een fonteintje. Met bewegingssensor. Volgens hun briefje zou de accu 25 dagen meegaan dus dat was meer dan zat.
Vanavond: accu bijna leegHeb het water vanmorgen verschoond en ik denk dat de bewegingssensor het niet lekker deed of dat er iets niet goed zat en dat hij non-stop aan heeft gestaan. Echt top. Er stond nog een reserve fonteintje, ook op een accu maar zonder handleiding erbij. Dus heb ik daarmee staan klooien tot ik die aan de praat kreeg. Maar in het briefje stond wel dat die accu sneller leeg was. Heb de lege versie meegenomen, die staat hier nu thuis op te laden want hij wordt best warm dus ik blijf er liever bij. En dan hopen dat die reserve fontein het gewoon blijft doen tot morgenochtend.
Gaat weer lekker.
Anomaly squared = Fokmeet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En een samenkomst van afwijkingen heet dan weer een Fokmeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |