Oriënteer je eens op Sloveens en misschien wil je dan wel weer mee met de treinenkliek volgend jaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Stávka blijkbaar.
Ik heb het afgelopen jaar genoeg Tsjechisch gehoord om te beseffen dat ik het wel een leuk taaltje vind.
Piece of crap.quote:
Ga je wel wat leukere dingen typen dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Software development
Detachering. Heel erg vergelijkbaar met wat ik nu heb volgens mij.
Za potovanje z vlakom se mi zdi, da je to kar dolg let.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oriënteer je eens op Sloveens en misschien wil je dan wel weer mee met de treinenkliek volgend jaar
Lol nou het plan was wel een beetje te slapen moet morgen de stad doorrennen. 😅quote:
Ja wat dan? Is groot gevecht he?quote:
Oh ja, dat kan ook.quote:
Als ik het goed begrepen heb wel. Ik ben dan weer zo'n persoon die vergeet dat bij het gesprek te verifiëren, dus dat ga ik dan nog even doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je wel wat leukere dingen typen dan?
Wat moet je dan in Praag?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anomaly in den haag en ik help mee in orga
En een samenkomst van afwijkingen heet dan weer een Fokmeet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Nattekat "anomaly" betekent "afwijking" maar ze bedoelen er "samenkomst" mee.
Dat laatste helpt vaak wel mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb wel. Ik ben dan weer zo'n persoon die vergeet dat bij het gesprek te verifiëren, dus dat ga ik dan nog even doen.
Het is allemaal wat groter. Grotere teams en ook een bredere portfolio.
Nattekat heeft ook een scanner, dit snapt hij. 😅quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Nattekat "anomaly" betekent "afwijking" maar ze bedoelen er "samenkomst" mee.
En de temperatuur gaat pas morgenavond als de zon onder gaat weer onder de 20 gradenquote:
rip nachtrust.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de temperatuur gaat pas morgenavond als de zon onder gaat weer onder de 20 graden
Zet gewoon een teil water neerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Dus de katten waar ik nu op pas hebben zo'n waterbak in de vorm van een fonteintje. Met bewegingssensor. Volgens hun briefje zou de accu 25 dagen meegaan dus dat was meer dan zat.
Vanavond: accu bijna leegHeb het water vanmorgen verschoond en ik denk dat de bewegingssensor het niet lekker deed of dat er iets niet goed zat en dat hij non-stop aan heeft gestaan. Echt top. Er stond nog een reserve fonteintje, ook op een accu maar zonder handleiding erbij. Dus heb ik daarmee staan klooien tot ik die aan de praat kreeg. Maar in het briefje stond wel dat die accu sneller leeg was. Heb de lege versie meegenomen, die staat hier nu thuis op te laden want hij wordt best warm dus ik blijf er liever bij. En dan hopen dat die reserve fontein het gewoon blijft doen tot morgenochtend.
Gaat weer lekker.
Anomaly squared = Fokmeet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En een samenkomst van afwijkingen heet dan weer een Fokmeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |