Ja, okee. Maar ik zit echt heel veel thuis. zeker in vergelijking met veel anderenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LiegbeestJe werkt, gaat naar de dagbesteding, doet af en toe ook nog sociale dingen.
Haags zie ik hier niet veel postenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef gianni61 het volgende:
De top 3 snap ik wel.
Maar 29 is niet slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
@4EverBlackEyed in de top 25 terwijl die één van de drukste levens heeftquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
En degene die echt geen leven hebben staan hoog in de https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ik ben natuurlijk een aantal jaar afwezig geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hoog ik sta. Ik post natuurlijk al een behoorlijke poos hier mee ...
Eerste verwacht ik niet, maar top25 toch wel lijkt me
geeft toch niets, vraag me ook af hoor of degene die vaak uitgaan perse een leuker leven hebben. geloof dat ook niet persequote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, okee. Maar ik zit echt heel veel thuis. zeker in vergelijking met veel anderen
Alsnog te veelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Haags zie ik hier niet veel posten
Ik sta echt te hoog.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
En degene die echt geen leven hebben staan hoog in de https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ze is er nu weer een tijdje niet, maar het is ook hoogseizoen voor de broccoli kweekquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:4everblackeyed in de top 25 terwijl die één van de drukste levens heeftDie is wel héél goed in multitasken
Ik zit IJs op de hielenquote:#113 @IJsdraakje score: 96587 posts: 159596
#114 essnhills score: 61107 posts: 158875
Ik sta 137 op FOK!, ik heb een hond, een baan en hobby's. Oh en internet. Waarom zou ik verder een leven willen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Precies dat ja.
Maar goed wellicht zijn we stiekem wel jaloers
Eens, dit is je cue om er wat aan te doenquote:
Veranderen kost veel energie ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta 137 op FOK!, ik heb een hond, een baan en hobby's. Oh en internet. Waarom zou ik verder een leven willen?
Ik zou niets werkgerelateerd doenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, dit is je cue om er wat aan te doenBegin een tiktok channel, of wat is tegenwoordig hip.. "KersOpDeHemaTaart", of "CherryGoesHema", of "GerriesRookworst".
Top50 is voor mij in zicht, maar nog wel ver weg. Alleen markde020fan post niet meer want die is in memoriam.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Top50 is voor mij in zicht, maar nog wel ver weg. Alleen markde020fan post niet meer want die is in memoriam.
Ja Spaus ölf. Dat je je app moest checken. Inmiddels is de wereld al weer verderquote:
Ohquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Spaus ölf. Dat je je app moest checken. Inmiddels is de wereld al weer verder
Misschien dat ik met die laatste een OF kan beginnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, dit is je cue om er wat aan te doenBegin een tiktok channel, of wat is tegenwoordig hip.. "KersOpDeHemaTaart", of "CherryGoesHema", of "GerriesRookworst".
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ik met die laatste een OF kan beginnen.
Zou kijken, maar alleen omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet verder terugkijken dan 2010, maar vanaf dat jaar kom ik ongeveer tot de volgende top 100 (cijfers zouden misschien hier en daar nog iets hoger moeten zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het was verder vooral "Kijk mijn Kwiwi haar mobiele nummer hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhJa rustaaaagh, zit niet hele dagen op whatsapp
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan niet verder terugkijken dan 2010, maar vanaf dat jaar kom ik ongeveer tot de volgende top 100 (cijfers zouden misschien hier en daar nog iets hoger moeten zijn):
Dimmy.. ripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is natuurlijk wel een hele eerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het was verder vooral "Kijk mijn Kwiwi haar mobiele nummer hebben![]()
"
Dat is dus zo'n "we zeggen niet wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee"-meet?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wordt leuk, die meet ín de Bodensee.
[..]
Ik kan niet verder terugkijken dan 2010, maar vanaf dat jaar kom ik ongeveer tot de volgende top 100 (cijfers zouden misschien hier en daar nog iets hoger moeten zijn):
Hoop legendarische namen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hoe diep?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wordt leuk, die meet ín de Bodensee.
OHquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook zo fan van varken in worstvorm?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe zwaar we lunchen/dineren denk ik
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een groot deel post hier nog steeds
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
[..]
Haha @bitterbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke nee, de echte doe ik beter vind ik.
🐙
Waar ga je heen? Giethoorn?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm wordt een hoop zwemmen denk ikMaar eens evenkijken hoe dat gaat met die rondvaartboten. Morgen
![]()
Of ja nu omdat ik het toch wil weten
Goudlokje!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
In kamer 1 was de douchekraan kapot. In kamer 2 de airco. In kamer 3 is de airco ook niet overtuigend, maar ik voel me nu Sneeuwitje die alle bedjes probeert
ben er ook wel eens geweest, vond het opzich wel leuk maar wel vreselijk druk, elke keer een bootje tegen je eigen boot aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Giethoorn![]()
Als kind eens geweest en die bootjes hebben wel indruk gemaakt toen.
Soort piranha van de Efteling.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ben er ook wel eens geweest, vond het opzich wel leuk maar wel vreselijk druk, elke keer een bootje tegen je eigen boot aan.
Als je maar niet slecht slaapt door die erwt onder je matrasquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
In kamer 1 was de douchekraan kapot. In kamer 2 de airco. In kamer 3 is de airco ook niet overtuigend, maar ik voel me nu Sneeuwitje die alle bedjes probeert
Een alternatief universum waarin Sneeuwwitje alle bedden probeert, maar het zijn allemaal dwergen dus veel zin heeft het niet.quote:
Op mij ook als kleine Budaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Giethoorn![]()
Als kind eens geweest en die bootjes hebben wel indruk gemaakt toen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een alternatief universum waarin Sneeuwwitje alle bedden probeert, maar het zijn allemaal dwergen dus veel zin heeft het niet.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, dat ging niet over je stappenteller?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je maar niet slecht slaapt door die erwt onder je matras.
Nee eerst naar Utrecht en daar de ICE naar München tot Ulm. Weet niet precies hoe hij rijdt. Zal wel omgeleid worden over Venlo om te beginnen want anders kon ik hem wel in Arnhem pakken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooeehh, tofHoop dat je minder vertraging hebt dan ik. Ga je dan richting Karlsruhe of zo?
Tip: Waterfiets huren, koeltasje met eten en drinken mee, stukje van de kant peddelen, en dan het meer in duiken. Heb je het lekker voor je alleenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm wordt een hoop zwemmen denk ikMaar eens evenkijken hoe dat gaat met die rondvaartboten. Morgen
![]()
Of ja nu omdat ik het toch wil weten
In een rondje er om heen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doe je als Ambar precies in het midden van het bed gaat liggen?
Hmm doet me er ineens aan denken dat we airco's wilden laten installeren, hebben zelfs de electra al laten aanleggen, maar het verder weer vergeten zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:13 schreef Nattekat het volgende:
De airco is zojuist aangegaan. Het seizoen voor 2025 is officieel begonnen.
Mooie zomertvakantietijdsinvullingquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm doet me er ineens aan denken dat we airco's wilden laten installeren, hebben zelfs de electra al laten aanleggen, maar het verder weer vergeten zijn
Op de bank slapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doe je als Ambar precies in het midden van het bed gaat liggen?
ja kan ook. Ik zit voor vrijdag wel te kijken naar een combinatie van al die stadjes op de noordoever. Overal beetje rondkijken, lekker lunchen ergens, stukje wandelen naar het volgende dorp, dan weer de boot etc.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tip: Waterfiets huren, koeltasje met eten en drinken mee, stukje van de kant peddelen, en dan het meer in duiken. Heb je het lekker voor je alleen
Nee ben even klaar met verbouwingen voor dit jaar. Hebben er al 3 opzitten en over 2 weken nog eentje. Dan wil ik even geen aannemers en andere bedrijven meer in huis. Tot 2026quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mooie zomertvakantietijdsinvulling
Groot gelijk. Geeft veel stress zoiets, elke keer vreemden in je huis.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ben even klaar met verbouwingen voor dit jaar. Hebben er al 3 opzitten en over 2 weken nog eentje. Dan wil ik even geen aannemers en andere bedrijven meer in huis. Tot 2026
Heb je er een etage op laten zetten?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ben even klaar met verbouwingen voor dit jaar. Hebben er al 3 opzitten en over 2 weken nog eentje. Dan wil ik even geen aannemers en andere bedrijven meer in huis. Tot 2026
Vind het zelf altijd leuk op de boot, en er zijn mooie stadjes aan de noordoever. Ga de laatste tijd vaker naar Überlingenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kan ook. Ik zit voor vrijdag wel te kijken naar een combinatie van al die stadjes op de noordoever. Overal beetje rondkijken, lekker lunchen ergens, stukje wandelen naar het volgende dorp, dan weer de boot etc.
Uitbouw. Dakterras op de uitbouw. Afdak op het dakterras. Sauna bovenop het afdak.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je er een etage op laten zetten?
Nee een half huis laten aanbouwen in de tuin. En vorige week alle ramen laten vervangen, deze week alle binnendeuren. Volgende 2 weken de tuin. Nou dan ben ik er echt wel even klaar mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je er een etage op laten zetten?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind het zelf altijd leuk op de boot, en er zijn mooie stadjes aan de noordoever. Ga de laatste tijd vaker naar Überlingen
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 09:00 Opstaan en ontbijten 10:30 Vertrek boot naar Meersburg 11:30 Aankomst Meersburg, lunch 13:45 Gaan lopen naar Hagnau 15:00 Aankomst Hagnau 15:50 Vertrek Hagnau 16:05 Aankomst Immenstaad 17:00 Vertrek boot naar FN 17:30 Aankomst FN, zwemmen 18:30 Diner ergens |
Nou ja waar vooral inderdaadquote:
Ja ze hebben zo'n dagkaart voor het gebied tussen Meersburg en Langenargen. Maar Langenargen ligt dan weer net niet handig denk ik. OF Langenargen moet super tof zijn en Hagnau of Immenstaad enorm kut, dan kan ik dat aanpassen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meersburg is ook leuk. Wel drukker dan Überlingen.
Nachttrein omdat ik vandaag echt geen vrij kon krijgen vanwege studiedag en later kwam daar nog een crematie bij. Maar wil morgen anomaly in Chemnitz spelen, dus naja. 😅 Deel met 4 andere vrouwe die ik niet ken.quote:
Lol ja hoe laat is die naar Dresden in devenrer kan ik nog ff roken 😅quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja waar vooral inderdaaden hoe? gezellig met nog 5 stinkerds in een couchette?
De restjes er vanquote:
Oh hee als je gaat lopen naar Hagnau kom je langs een leuk en goed restaurant in Meersburg, aan het water buiten het centrum. Rebgut Hagnau. Daar zitten we vaak op het terras bij mooi weer. Leuk uitzicht, ene kant water, andere kan berg met wijnranken.quote:
Oh dat verhaal jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nachttrein omdat ik vandaag echt geen vrij kon krijgen vanwege studiedag en later kwam daar nog een crematie bij. Maar wil morgen anomaly in Chemnitz spelen, dus naja. 😅 Deel met 4 andere vrouwe die ik niet ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |