En wie staan er in de top 10?quote:
Kan ie die wel meteen weer oprapenquote:
quote:
Oh, ik gooi gewoon bevroren fruit en yoghurt in de blender. Dat werkt. De yoghurt bevriest door de berg fruit.quote:
M'n blender is een beetje aan het vergaan geloof ik. Maar zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ik gooi gewoon bevroren fruit en yoghurt in de blender. Dat werkt. De yoghurt bevriest door de berg fruit.
Als ik de blender uit het vet heb gehaald zal ik het recept wat ik gebruik even opzoeken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n blender is een beetje aan het vergaan geloof ik. Maar zal het eens proberen.
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die cijfers zijn volgens mij lastig te achterhalen.
Jouw geld toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik begon er gister thuis over en ze werd boos.
Maar goed. Froyo is ook geen straf.
Toen was er een speciale site die de statistieken van een aantal SC's bijhield. Helaas bestaat die niet meer. Maar ik probeer even wat andersquote:
Ja, kijk, tegenhouden kan ze het niet. Maar strategisch ruzie vermijden hoort er een beetje bij hier.quote:
Ik heb ook te weinig plek, maar probeer het niet op de zolder neer te zetten. Staat wel nog een broodbakmachine die 1x gebruikt is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
Al mijn kookspullen staan standaard op zolder dus. Ook mijn koksmes en snijplank.
Ben benieuwd hoe hoog ik sta. Ik post natuurlijk al een behoorlijke poos hier mee ...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen was er een speciale site die de statistieken van een aantal SC's bijhield. Helaas bestaat die niet meer. Maar ik probeer even wat anders.
Weet ook niet of 1e zijn nou echt zo'n begeerde titel is. Dan ben je onder de mensen met weinig tot geen leven, degene met écht nul levenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hoog ik sta. Ik post natuurlijk al een behoorlijke poos hier mee ...
Eerste verwacht ik niet, maar top25 toch wel lijkt me
Ik heb ook geen echt leven....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet ook niet of 1e zijn nou echt zo'n begeerde titel is. Dan ben je onder de mensen met weinig tot geen leven, degene met écht nul leven
Liegbeestquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook geen echt leven....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |