Ik je nog helemaal mentionenquote:
Beter met je reet in Frankfurt zitten, dan Frank die in je reet voert.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beter met je reet in Frankfurt zitten, dan een Frankfurter in je reet hebben zitten.
Hahaaaaa.
Morgen het weer warm hebben, maar dan bij mijn oudersquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:13 schreef mschol het volgende:
nog weekend plannen hier?
ik ben gevraagd om een pc na te kijken..
verder weet ik het niet want hitte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
frono dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet dat ik zei dat ik vandaag froyo ging maken. Maar het is te warm om de blender van zolder te halen. Morgen.
quote:Did you know if you garden naked your neighbors will build a privacy fence at no cost to you.
Follow me for more tips.
Dit werkt niet als je een aantrekkelijke vrouw bent denk ikquote:
"Buurman, hoort die schutting wel zo? Het lijkt meer een tribune nu!"quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit werkt niet als je een aantrekkelijke vrouw bent denk ik
Ongekend.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
19.000 topics, meer dan 5,7 miljoen posts
He wat kut voor je zegquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit werkt niet als je een aantrekkelijke vrouw bent denk ik
Wacht, dat ging niet over je stappenteller?quote:
En toch zeker twaalf daarvan de moeite waard!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
5,7 miljoen kwaliteitspareltjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben het niet meer bij de AHquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet dat ik zei dat ik vandaag froyo ging maken. Maar het is te warm om de blender van zolder te halen. Morgen.
Nou...quote:
Was het een fatbike?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Had bijna een fietser van de sokken gereden
Kwartje valt wel erg laatquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, dat ging niet over je stappenteller?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |