SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Verkeerde account koen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik lust wel rum.
[ afbeelding ]
als je therapie niks zou toevoegen kun je denk ik hard gaan nadenken aan wie dat zou liggenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond oprecht dat mijn tweede therapie een toevoeging was op mijn eerste. Maar dat is dan ook al jaren terug.
Denk nog wel eens aan hem, was een fijne vent.
Maar maak je er dan ook echt een hele LEGO city mee? Want daar zijn die gebouwtjes enz altijd wel perfect voor. Of zet je ze gewoon neer?quote:
zo laatquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
De overheid zou iedereen op zijn 18ste verjaardag een paar therapiesessies moeten geven samen met een cursusje emoties enzo
En kijkende naar het huidige landschap, niet voor je 15e op social media, dan is de therapie misschien nog op tijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
De overheid zou iedereen op zijn 18ste verjaardag een paar therapiesessies moeten geven samen met een cursusje emoties enzo
mijn plan is dat ik er een soort van stadje van ga bouwen.. ooitquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar maak je er dan ook echt een hele LEGO city mee? Want daar zijn die gebouwtjes enz altijd wel perfect voor. Of zet je ze gewoon neer?
Dan heb je ook niet zo met zeurende ouders te maken die het niet nodig vinden enzoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo laatpuberteit begint toch veel eerder joh
quote:
ouders zeuren altijd, dit zijn leugensquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet zo met zeurende ouders te maken die het niet nodig vinden enzo
Ik vond hem wel lekker. Wel al een heel aantal jaar niet meer op.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ooit gehaald, wegens het uiterlijk.
Ontdekt dat pure rum niet voor mij is weggelegd.
Ze bedoelen het goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ouders zeuren altijd, dit zijn leugens
Alles ligt aan mij, ik ben namelijk de main character.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je therapie niks zou toevoegen kun je denk ik hard gaan nadenken aan wie dat zou liggen
sampanjan!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
Nu zit ik door deze chat dat Cha Cha Cha nummer te luisteren op spotify.
Zeer verstandigquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, daar ben ik altijd vanaf gebleven.. net als tabak (al vind ik dat ook gewoon een drug)
Coole fles + etiket.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles ligt aan mij, ik ben namelijk de main character.
Ik was overigens in behandeling voor narcisme.
Klopt, zelfs als je afstand van ze hebt genomenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ouders zeuren altijd, dit zijn leugens
ligt er heel erg aan wat je zelf wil/nodig hebt weet ik veelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar even zonder gekheid, soms is een tweede paar ogen of een andere schouder om op te huilen het enige dat nodig blijkt.
Zeer spijtig dat er tegenwoordig van die enorme wachtlijsten zijn voor geestelijke hulp.
Ik luister zelden Songfestivalnummers buiten het festival zelf. Maar dat was wel een leuke toenquote:
Ben niet zo'n fan van sterkte drank, denk dat dat meespeelde.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond hem wel lekker. Wel al een heel aantal jaar niet meer op.
Zeuren op afstand in dat geval.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, zelfs als je afstand van ze hebt genomen
Exact waarom ik hem kocht. Hun marketing werkte prima.quote:
denk dat het scheelt dat ik niet echt vrienden had en uitging enzo, stuk minder invloeden van buiten af..quote:
Nee, was gebbetje.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt?
zou ik bij jou echt niet zeggen (is een compliment)
zelfs als je duizend keer zegt dat ze hun mond wel eens mogen houden op duizend verschillende manieren. We zijn zo'n typisch volkjequote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, zelfs als je afstand van ze hebt genomen
ik heb dat nummer dit jaar ontdektquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik luister zelden Songfestivalnummers buiten het festival zelf. Maar dat was wel een leuke toen
Liukquote:
Hij was wel een van de publieksfavorieten toen jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb dat nummer dit jaar ontdekt![]()
heb de hype van dit nummer in de tijd dat het speelde gemist
. Was het een hype trouwens, of meer in Finland?
En misschien dat je je vrienden ook wel beetje uitkoos (onbewust?) op drugsgebruik oid? En ja kan, wel fijn dat je daar geen moeite mee hebt hoor. Los nog van de dingen waar je wel moeite mee hebtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dat het scheelt dat ik niet echt vrienden had en uitging enzo, stuk minder invloeden van buiten af..
al vraag ik het mij af of ik ook zo te beinvloeden was.. roken sowieso niet want ik kende een kettingroker en vond dat toen gewoon vies
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, was gebbetje.
Was in eerste instantie om te kijken of er iets van ADD, ADHD, autisme of iets was. Daarna behandeling voor depressie.
Misschien is Lego wel je therapiequote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:44 schreef mschol het volgende:
ik heb geen therapie (gehad)
misschien is het daardoor mis gegaan met al die lego
Ik vind hem heerlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, ik ben niet zo'n fan van citroenijs
gezelliequote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik denk dat wij nu op dit grasveld wonen
kan (op geen drugsgebruik dan) maar ze waren vooral net zoals mij mensen die weinig andere vrienden hadden..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En misschien dat je je vrienden ook wel beetje uitkoos (onbewust?) op drugsgebruik oid? En ja kan, wel fijn dat je daar geen moeite mee hebt hoor. Los nog van de dingen waar je wel moeite mee hebt
dan vooral niet doenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
kan (op geen drugsgebruik dan) maar ze waren vooral net zoals mij mensen die weinig andere vrienden hadden..
en ja, ik besef mij dat het geluk is dat ik weinig last heb van het alleen zijn, ja nu heb ik er wat meer moeite mee tov vroeger
lijkt mij verder niks om tig therapiesessies te moeten ondergaan (ookal wordt je er beter van als het goed is)
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]nou kaneel, echt een leuke grap. Overduidelijk autistisch
![]()
Van?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, ik ben niet zo'n fan van citroenijs
dat kan, ze hebben ooit wel eens autisme vast gesteld (oh, dat is misschien ook therapie geweest?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:00 schreef Crack_ het volgende:
En weet niet of het geluk is, misschien dat je het jezelf ook wel (deels) hebt aangeleerd om makkelijk alleen te zijn? We shall never know, en hoeft ook niet
Mogelijk ja. Al is het dan geen 65 of zo, maar toch. Wel EPQ (Exceptional Paper Quality) en dat betekent dat er gegarandeerd niet mee gerotzooid is. Niet gerepareerd, gewassen of geperst dus. Ook wat waard.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk heb je een slimme deal gescoord?
Paar minuten.quote:
74638294947229 minuten.quote:
Kraken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha, ja dat is ook therapie óf diagnostiek. Maar is ook beetje welke definitie je hanteertquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan, ze hebben ooit wel eens autisme vast gesteld (oh, dat is misschien ook therapie geweest?) maar toen was ik echt jong en dat zit er vast ergens in nog, maar ben niet meer een ongeleid projectiel zoals ik toen was
en nee, zolang ik maar gewoon zonder al te veel issues door het leven kan..
ja heb wel dingen die mij "dwars" zitten maar dat is niet genoeg om er hulp bij te zoeken
verder heb je gelijk: ik hoef het verder niet te weten..
tijd voor weekend iig
Het ging toch niet over wat ik in mijn broek hebquote:
kloptquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Het ging toch niet over wat ik in mijn broek heb
dikke tieten vier bierquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:13 schreef mschol het volgende:
nog weekend plannen hier?
ik ben gevraagd om een pc na te kijken..
verder weet ik het niet want hitte
ik heb niet zoveel met dikke tieten en bierquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dikke tieten vier bier
oke ik praat echt onzinhet spijt me
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel met dikke tieten en bier
liever een paar mooie kleinere
Tuin water geven. Nog wat laatste schoolwerk de deur uit doen. Ik wil ook nog iets creatiefs doen, maar wat precies weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:13 schreef mschol het volgende:
Alle tetten zijn goede tetten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel met dikke tieten en bier
liever een paar mooie kleinere
Onnodig confronterend plaatje dan.quote:
oeh, successquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuin water geven. Nog wat laatste schoolwerk de deur uit doen. Ik wil ook nog iets creatiefs doen, maar wat precies weet ik nog niet.
ik zeg dat het klopt, dat betekent dat het dus niet over jou gaatquote:
ja.. but noquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, maar toch wel een voorkeur voor kleinere
vier uur??!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Hehe, met vier uur vertraging dan toch eindelijk bijna in Nürnberg.![]()
Ik hoop dat ik het beloofde bad heb, dan weet ik al waar ik straks in lig
Met een kop koffie
Oke mevrouw serieusquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zeg dat het klopt, dat betekent dat het dus niet over jou gaat
zo boeiend ben je (of je piemel) niet, sorry not sorry
Ja. Mijn oorsponkelijke trein werd opgeheven bij Koblenz. Uur staan wachten. De daaropvolgende trein werd opgeheven in Frankfurt. Weer wachten. Ook nog even de scenic maar trage route langs de Rijn gedaan. En nu boemel ik met de ICE op Nürnberg af.quote:
Ik heb nooit echt een typevoorkeur gehad qua uiterlijk. Ik denk dat als je iedereen die ik ooit aantrekkelijk heb gevonden op een rij zet, dat er geen lijn in te trekken is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, maar toch wel een voorkeur voor kleinere
Waar?quote:
Hier is het ook behoorlijk verschillend. Nu heb ik er wel eentje die ik met een gerust hart mee kan nemen naar mijn ouders.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een typevoorkeur gehad qua uiterlijk. Ik denk dat als je iedereen die ik ooit aantrekkelijk heb gevonden op een rij zet, dat er geen lijn in te trekken is.
Het is allemaal erg gebaseerd op vibes.
in de sc!quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook behoorlijk verschillend. Nu heb ik er wel eentje die ik met een gerust hart mee kan nemen naar mijn ouders.
Meh, klinkt saaiquote:
Dan was de lol er voor mij wel goed af geweest inmiddelsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Mijn oorsponkelijke trein werd opgeheven bij Koblenz. Uur staan wachten. De daaropvolgende trein werd opgeheven in Frankfurt. Weer wachten. Ook nog even de scenic maar trage route langs de Rijn gedaan. En nu boemel ik met de ICE op Nürnberg af.
Waar ga je heen a niffoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Hehe, met vier uur vertraging dan toch eindelijk bijna in Nürnberg.![]()
Ik hoop dat ik het beloofde bad heb, dan weet ik al waar ik straks in lig
Met een kop koffie
Beter met je reet in Frankfurt zitten, dan een Frankfurter in je reet hebben zitten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waar ga je heen a niffo
Ik zit in frankfurt
Nou, na een uurtje in de volle zon in Koblenz was ik ook wel lichtelijk sjachie. Zeker toen ik ook nog kon staan in de trein. Maar goed, net kopje koffie op van de Bordbistro en nu ben ik weer vrolijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan was de lol er voor mij wel goed af geweest inmiddels
Nürnberg! En maandag Boedje.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waar ga je heen a niffo
Ik zit in frankfurt
Ligt naar net aan je voorkeur natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beter met je reet in Frankfurt zitten, dan een Frankfurter in je reet hebben zitten.
Hahaaaaa.
Broeken van de Hema?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broeken van de HEMA passen perfect
It's better to cum a shitload than to shit a cumload.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beter met je reet in Frankfurt zitten, dan een Frankfurter in je reet hebben zitten.
Hahaaaaa.
Wat.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
It's better to cum a shitload than to shit a cumload.
Het was beter als ik nooit had leren lezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
It's better to cum a shitload than to shit a cumload.
Dat.quote:
Of in Tompouce-thema.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ze niet in Jip en Janneke thema zijn hoef ik het niet.
Was een of andere influencer waardoor ik het zag.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik daar nog nooit gezien
Ik koop er wel ondergoed. En sokken.
CL?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was een of andere influencer waardoor ik het zag.
Doe je ze ook aan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:47 schreef Elvi het volgende:
Ik draag ook broeken van de Hema. Zitten echt goed.
Ik je nog helemaal mentionenquote:
Beter met je reet in Frankfurt zitten, dan Frank die in je reet voert.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hahaaaaa.
Morgen het weer warm hebben, maar dan bij mijn oudersquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:13 schreef mschol het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
frono dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet dat ik zei dat ik vandaag froyo ging maken. Maar het is te warm om de blender van zolder te halen. Morgen.
quote:Did you know if you garden naked your neighbors will build a privacy fence at no cost to you.
Follow me for more tips.
Dit werkt niet als je een aantrekkelijke vrouw bent denk ikquote:
"Buurman, hoort die schutting wel zo? Het lijkt meer een tribune nu!"quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit werkt niet als je een aantrekkelijke vrouw bent denk ik
Ongekend.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
19.000 topics, meer dan 5,7 miljoen posts
He wat kut voor je zegquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit werkt niet als je een aantrekkelijke vrouw bent denk ik
Wacht, dat ging niet over je stappenteller?quote:
En toch zeker twaalf daarvan de moeite waard!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
5,7 miljoen kwaliteitspareltjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben het niet meer bij de AHquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet dat ik zei dat ik vandaag froyo ging maken. Maar het is te warm om de blender van zolder te halen. Morgen.
Nou...quote:
Was het een fatbike?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Had bijna een fietser van de sokken gereden
Kwartje valt wel erg laatquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, dat ging niet over je stappenteller?
En wie staan er in de top 10?quote:
Kan ie die wel meteen weer oprapenquote:
quote:
Oh, ik gooi gewoon bevroren fruit en yoghurt in de blender. Dat werkt. De yoghurt bevriest door de berg fruit.quote:
M'n blender is een beetje aan het vergaan geloof ik. Maar zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ik gooi gewoon bevroren fruit en yoghurt in de blender. Dat werkt. De yoghurt bevriest door de berg fruit.
Als ik de blender uit het vet heb gehaald zal ik het recept wat ik gebruik even opzoeken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n blender is een beetje aan het vergaan geloof ik. Maar zal het eens proberen.
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die cijfers zijn volgens mij lastig te achterhalen.
Jouw geld toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik begon er gister thuis over en ze werd boos.
Maar goed. Froyo is ook geen straf.
Toen was er een speciale site die de statistieken van een aantal SC's bijhield. Helaas bestaat die niet meer. Maar ik probeer even wat andersquote:
Ja, kijk, tegenhouden kan ze het niet. Maar strategisch ruzie vermijden hoort er een beetje bij hier.quote:
Ik heb ook te weinig plek, maar probeer het niet op de zolder neer te zetten. Staat wel nog een broodbakmachine die 1x gebruikt is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
Al mijn kookspullen staan standaard op zolder dus. Ook mijn koksmes en snijplank.
Ben benieuwd hoe hoog ik sta. Ik post natuurlijk al een behoorlijke poos hier mee ...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen was er een speciale site die de statistieken van een aantal SC's bijhield. Helaas bestaat die niet meer. Maar ik probeer even wat anders.
Weet ook niet of 1e zijn nou echt zo'n begeerde titel is. Dan ben je onder de mensen met weinig tot geen leven, degene met écht nul levenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hoog ik sta. Ik post natuurlijk al een behoorlijke poos hier mee ...
Eerste verwacht ik niet, maar top25 toch wel lijkt me
Ik heb ook geen echt leven....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet ook niet of 1e zijn nou echt zo'n begeerde titel is. Dan ben je onder de mensen met weinig tot geen leven, degene met écht nul leven
Liegbeestquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook geen echt leven....![]()
Ja, okee. Maar ik zit echt heel veel thuis. zeker in vergelijking met veel anderenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LiegbeestJe werkt, gaat naar de dagbesteding, doet af en toe ook nog sociale dingen.
Haags zie ik hier niet veel postenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef gianni61 het volgende:
De top 3 snap ik wel.
Maar 29 is niet slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
@4EverBlackEyed in de top 25 terwijl die één van de drukste levens heeftquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
En degene die echt geen leven hebben staan hoog in de https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ik ben natuurlijk een aantal jaar afwezig geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hoog ik sta. Ik post natuurlijk al een behoorlijke poos hier mee ...
Eerste verwacht ik niet, maar top25 toch wel lijkt me
geeft toch niets, vraag me ook af hoor of degene die vaak uitgaan perse een leuker leven hebben. geloof dat ook niet persequote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, okee. Maar ik zit echt heel veel thuis. zeker in vergelijking met veel anderen
Alsnog te veelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Haags zie ik hier niet veel posten
Ik sta echt te hoog.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
En degene die echt geen leven hebben staan hoog in de https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ze is er nu weer een tijdje niet, maar het is ook hoogseizoen voor de broccoli kweekquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:4everblackeyed in de top 25 terwijl die één van de drukste levens heeftDie is wel héél goed in multitasken
Ik zit IJs op de hielenquote:#113 @IJsdraakje score: 96587 posts: 159596
#114 essnhills score: 61107 posts: 158875
Ik sta 137 op FOK!, ik heb een hond, een baan en hobby's. Oh en internet. Waarom zou ik verder een leven willen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Precies dat ja.
Maar goed wellicht zijn we stiekem wel jaloers
Eens, dit is je cue om er wat aan te doenquote:
Veranderen kost veel energie ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta 137 op FOK!, ik heb een hond, een baan en hobby's. Oh en internet. Waarom zou ik verder een leven willen?
Ik zou niets werkgerelateerd doenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, dit is je cue om er wat aan te doenBegin een tiktok channel, of wat is tegenwoordig hip.. "KersOpDeHemaTaart", of "CherryGoesHema", of "GerriesRookworst".
Top50 is voor mij in zicht, maar nog wel ver weg. Alleen markde020fan post niet meer want die is in memoriam.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Top50 is voor mij in zicht, maar nog wel ver weg. Alleen markde020fan post niet meer want die is in memoriam.
Ja Spaus ölf. Dat je je app moest checken. Inmiddels is de wereld al weer verderquote:
Ohquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Spaus ölf. Dat je je app moest checken. Inmiddels is de wereld al weer verder
Misschien dat ik met die laatste een OF kan beginnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, dit is je cue om er wat aan te doenBegin een tiktok channel, of wat is tegenwoordig hip.. "KersOpDeHemaTaart", of "CherryGoesHema", of "GerriesRookworst".
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ik met die laatste een OF kan beginnen.
Zou kijken, maar alleen omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet verder terugkijken dan 2010, maar vanaf dat jaar kom ik ongeveer tot de volgende top 100 (cijfers zouden misschien hier en daar nog iets hoger moeten zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het was verder vooral "Kijk mijn Kwiwi haar mobiele nummer hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhJa rustaaaagh, zit niet hele dagen op whatsapp
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan niet verder terugkijken dan 2010, maar vanaf dat jaar kom ik ongeveer tot de volgende top 100 (cijfers zouden misschien hier en daar nog iets hoger moeten zijn):
Dimmy.. ripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is natuurlijk wel een hele eerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het was verder vooral "Kijk mijn Kwiwi haar mobiele nummer hebben![]()
"
Dat is dus zo'n "we zeggen niet wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee"-meet?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wordt leuk, die meet ín de Bodensee.
[..]
Ik kan niet verder terugkijken dan 2010, maar vanaf dat jaar kom ik ongeveer tot de volgende top 100 (cijfers zouden misschien hier en daar nog iets hoger moeten zijn):
Hoop legendarische namen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hoe diep?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wordt leuk, die meet ín de Bodensee.
OHquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook zo fan van varken in worstvorm?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe zwaar we lunchen/dineren denk ik
[..]
Een groot deel post hier nog steeds
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:
[..]
Haha @bitterbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke nee, de echte doe ik beter vind ik.
🐙
Waar ga je heen? Giethoorn?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm wordt een hoop zwemmen denk ikMaar eens evenkijken hoe dat gaat met die rondvaartboten. Morgen
![]()
Of ja nu omdat ik het toch wil weten
Goudlokje!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
In kamer 1 was de douchekraan kapot. In kamer 2 de airco. In kamer 3 is de airco ook niet overtuigend, maar ik voel me nu Sneeuwitje die alle bedjes probeert
ben er ook wel eens geweest, vond het opzich wel leuk maar wel vreselijk druk, elke keer een bootje tegen je eigen boot aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Giethoorn![]()
Als kind eens geweest en die bootjes hebben wel indruk gemaakt toen.
Soort piranha van de Efteling.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ben er ook wel eens geweest, vond het opzich wel leuk maar wel vreselijk druk, elke keer een bootje tegen je eigen boot aan.
Als je maar niet slecht slaapt door die erwt onder je matrasquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
In kamer 1 was de douchekraan kapot. In kamer 2 de airco. In kamer 3 is de airco ook niet overtuigend, maar ik voel me nu Sneeuwitje die alle bedjes probeert
Een alternatief universum waarin Sneeuwwitje alle bedden probeert, maar het zijn allemaal dwergen dus veel zin heeft het niet.quote:
Op mij ook als kleine Budaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Giethoorn![]()
Als kind eens geweest en die bootjes hebben wel indruk gemaakt toen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een alternatief universum waarin Sneeuwwitje alle bedden probeert, maar het zijn allemaal dwergen dus veel zin heeft het niet.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, dat ging niet over je stappenteller?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je maar niet slecht slaapt door die erwt onder je matras.
Nee eerst naar Utrecht en daar de ICE naar München tot Ulm. Weet niet precies hoe hij rijdt. Zal wel omgeleid worden over Venlo om te beginnen want anders kon ik hem wel in Arnhem pakken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooeehh, tofHoop dat je minder vertraging hebt dan ik. Ga je dan richting Karlsruhe of zo?
Tip: Waterfiets huren, koeltasje met eten en drinken mee, stukje van de kant peddelen, en dan het meer in duiken. Heb je het lekker voor je alleenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm wordt een hoop zwemmen denk ikMaar eens evenkijken hoe dat gaat met die rondvaartboten. Morgen
![]()
Of ja nu omdat ik het toch wil weten
In een rondje er om heen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doe je als Ambar precies in het midden van het bed gaat liggen?
Hmm doet me er ineens aan denken dat we airco's wilden laten installeren, hebben zelfs de electra al laten aanleggen, maar het verder weer vergeten zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:13 schreef Nattekat het volgende:
De airco is zojuist aangegaan. Het seizoen voor 2025 is officieel begonnen.
Mooie zomertvakantietijdsinvullingquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm doet me er ineens aan denken dat we airco's wilden laten installeren, hebben zelfs de electra al laten aanleggen, maar het verder weer vergeten zijn
Op de bank slapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doe je als Ambar precies in het midden van het bed gaat liggen?
ja kan ook. Ik zit voor vrijdag wel te kijken naar een combinatie van al die stadjes op de noordoever. Overal beetje rondkijken, lekker lunchen ergens, stukje wandelen naar het volgende dorp, dan weer de boot etc.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tip: Waterfiets huren, koeltasje met eten en drinken mee, stukje van de kant peddelen, en dan het meer in duiken. Heb je het lekker voor je alleen
Nee ben even klaar met verbouwingen voor dit jaar. Hebben er al 3 opzitten en over 2 weken nog eentje. Dan wil ik even geen aannemers en andere bedrijven meer in huis. Tot 2026quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mooie zomertvakantietijdsinvulling
Groot gelijk. Geeft veel stress zoiets, elke keer vreemden in je huis.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ben even klaar met verbouwingen voor dit jaar. Hebben er al 3 opzitten en over 2 weken nog eentje. Dan wil ik even geen aannemers en andere bedrijven meer in huis. Tot 2026
Heb je er een etage op laten zetten?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ben even klaar met verbouwingen voor dit jaar. Hebben er al 3 opzitten en over 2 weken nog eentje. Dan wil ik even geen aannemers en andere bedrijven meer in huis. Tot 2026
Vind het zelf altijd leuk op de boot, en er zijn mooie stadjes aan de noordoever. Ga de laatste tijd vaker naar Überlingenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kan ook. Ik zit voor vrijdag wel te kijken naar een combinatie van al die stadjes op de noordoever. Overal beetje rondkijken, lekker lunchen ergens, stukje wandelen naar het volgende dorp, dan weer de boot etc.
Uitbouw. Dakterras op de uitbouw. Afdak op het dakterras. Sauna bovenop het afdak.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je er een etage op laten zetten?
Nee een half huis laten aanbouwen in de tuin. En vorige week alle ramen laten vervangen, deze week alle binnendeuren. Volgende 2 weken de tuin. Nou dan ben ik er echt wel even klaar mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je er een etage op laten zetten?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind het zelf altijd leuk op de boot, en er zijn mooie stadjes aan de noordoever. Ga de laatste tijd vaker naar Überlingen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 09:00 Opstaan en ontbijten 10:30 Vertrek boot naar Meersburg 11:30 Aankomst Meersburg, lunch 13:45 Gaan lopen naar Hagnau 15:00 Aankomst Hagnau 15:50 Vertrek Hagnau 16:05 Aankomst Immenstaad 17:00 Vertrek boot naar FN 17:30 Aankomst FN, zwemmen 18:30 Diner ergens |
Nou ja waar vooral inderdaadquote:
Ja ze hebben zo'n dagkaart voor het gebied tussen Meersburg en Langenargen. Maar Langenargen ligt dan weer net niet handig denk ik. OF Langenargen moet super tof zijn en Hagnau of Immenstaad enorm kut, dan kan ik dat aanpassen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meersburg is ook leuk. Wel drukker dan Überlingen.
Nachttrein omdat ik vandaag echt geen vrij kon krijgen vanwege studiedag en later kwam daar nog een crematie bij. Maar wil morgen anomaly in Chemnitz spelen, dus naja. 😅 Deel met 4 andere vrouwe die ik niet ken.quote:
Lol ja hoe laat is die naar Dresden in devenrer kan ik nog ff roken 😅quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja waar vooral inderdaaden hoe? gezellig met nog 5 stinkerds in een couchette?
De restjes er vanquote:
Oh hee als je gaat lopen naar Hagnau kom je langs een leuk en goed restaurant in Meersburg, aan het water buiten het centrum. Rebgut Hagnau. Daar zitten we vaak op het terras bij mooi weer. Leuk uitzicht, ene kant water, andere kan berg met wijnranken.quote:
Oh dat verhaal jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nachttrein omdat ik vandaag echt geen vrij kon krijgen vanwege studiedag en later kwam daar nog een crematie bij. Maar wil morgen anomaly in Chemnitz spelen, dus naja. 😅 Deel met 4 andere vrouwe die ik niet ken.
Veel plezier en/of succes danquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nachttrein omdat ik vandaag echt geen vrij kon krijgen vanwege studiedag en later kwam daar nog een crematie bij. Maar wil morgen anomaly in Chemnitz spelen, dus naja. 😅 Deel met 4 andere vrouwe die ik niet ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |