Ja, okee. Maar ik zit echt heel veel thuis. zeker in vergelijking met veel anderenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LiegbeestJe werkt, gaat naar de dagbesteding, doet af en toe ook nog sociale dingen.
Haags zie ik hier niet veel postenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef gianni61 het volgende:
De top 3 snap ik wel.
Maar 29 is niet slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
@4EverBlackEyed in de top 25 terwijl die één van de drukste levens heeftquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
En degene die echt geen leven hebben staan hoog in de https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ik ben natuurlijk een aantal jaar afwezig geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hoog ik sta. Ik post natuurlijk al een behoorlijke poos hier mee ...
Eerste verwacht ik niet, maar top25 toch wel lijkt me
geeft toch niets, vraag me ook af hoor of degene die vaak uitgaan perse een leuker leven hebben. geloof dat ook niet persequote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, okee. Maar ik zit echt heel veel thuis. zeker in vergelijking met veel anderen
Alsnog te veelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Haags zie ik hier niet veel posten
Ik sta echt te hoog.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
En degene die echt geen leven hebben staan hoog in de https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ze is er nu weer een tijdje niet, maar het is ook hoogseizoen voor de broccoli kweekquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:4everblackeyed in de top 25 terwijl die één van de drukste levens heeftDie is wel héél goed in multitasken
Ik zit IJs op de hielenquote:#113 @IJsdraakje score: 96587 posts: 159596
#114 essnhills score: 61107 posts: 158875
Ik sta 137 op FOK!, ik heb een hond, een baan en hobby's. Oh en internet. Waarom zou ik verder een leven willen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Precies dat ja.
Maar goed wellicht zijn we stiekem wel jaloers
Eens, dit is je cue om er wat aan te doenquote:
Veranderen kost veel energie ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta 137 op FOK!, ik heb een hond, een baan en hobby's. Oh en internet. Waarom zou ik verder een leven willen?
Ik zou niets werkgerelateerd doenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, dit is je cue om er wat aan te doenBegin een tiktok channel, of wat is tegenwoordig hip.. "KersOpDeHemaTaart", of "CherryGoesHema", of "GerriesRookworst".
Top50 is voor mij in zicht, maar nog wel ver weg. Alleen markde020fan post niet meer want die is in memoriam.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Top50 is voor mij in zicht, maar nog wel ver weg. Alleen markde020fan post niet meer want die is in memoriam.
Ja Spaus ölf. Dat je je app moest checken. Inmiddels is de wereld al weer verderquote:
Ohquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Spaus ölf. Dat je je app moest checken. Inmiddels is de wereld al weer verder
Misschien dat ik met die laatste een OF kan beginnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, dit is je cue om er wat aan te doenBegin een tiktok channel, of wat is tegenwoordig hip.. "KersOpDeHemaTaart", of "CherryGoesHema", of "GerriesRookworst".
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ik met die laatste een OF kan beginnen.
Zou kijken, maar alleen omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ik met die laatste een OF kan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |