vier uur??!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Hehe, met vier uur vertraging dan toch eindelijk bijna in Nürnberg.![]()
Ik hoop dat ik het beloofde bad heb, dan weet ik al waar ik straks in lig
Met een kop koffie
Oke mevrouw serieusquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zeg dat het klopt, dat betekent dat het dus niet over jou gaat
zo boeiend ben je (of je piemel) niet, sorry not sorry
Ja. Mijn oorsponkelijke trein werd opgeheven bij Koblenz. Uur staan wachten. De daaropvolgende trein werd opgeheven in Frankfurt. Weer wachten. Ook nog even de scenic maar trage route langs de Rijn gedaan. En nu boemel ik met de ICE op Nürnberg af.quote:
Ik heb nooit echt een typevoorkeur gehad qua uiterlijk. Ik denk dat als je iedereen die ik ooit aantrekkelijk heb gevonden op een rij zet, dat er geen lijn in te trekken is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, maar toch wel een voorkeur voor kleinere
Waar?quote:
Hier is het ook behoorlijk verschillend. Nu heb ik er wel eentje die ik met een gerust hart mee kan nemen naar mijn ouders.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een typevoorkeur gehad qua uiterlijk. Ik denk dat als je iedereen die ik ooit aantrekkelijk heb gevonden op een rij zet, dat er geen lijn in te trekken is.
Het is allemaal erg gebaseerd op vibes.
in de sc!quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook behoorlijk verschillend. Nu heb ik er wel eentje die ik met een gerust hart mee kan nemen naar mijn ouders.
Meh, klinkt saaiquote:
Dan was de lol er voor mij wel goed af geweest inmiddelsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Mijn oorsponkelijke trein werd opgeheven bij Koblenz. Uur staan wachten. De daaropvolgende trein werd opgeheven in Frankfurt. Weer wachten. Ook nog even de scenic maar trage route langs de Rijn gedaan. En nu boemel ik met de ICE op Nürnberg af.
Waar ga je heen a niffoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Hehe, met vier uur vertraging dan toch eindelijk bijna in Nürnberg.![]()
Ik hoop dat ik het beloofde bad heb, dan weet ik al waar ik straks in lig
Met een kop koffie
Beter met je reet in Frankfurt zitten, dan een Frankfurter in je reet hebben zitten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waar ga je heen a niffo
Ik zit in frankfurt
Nou, na een uurtje in de volle zon in Koblenz was ik ook wel lichtelijk sjachie. Zeker toen ik ook nog kon staan in de trein. Maar goed, net kopje koffie op van de Bordbistro en nu ben ik weer vrolijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan was de lol er voor mij wel goed af geweest inmiddels
Nürnberg! En maandag Boedje.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waar ga je heen a niffo
Ik zit in frankfurt
Ligt naar net aan je voorkeur natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beter met je reet in Frankfurt zitten, dan een Frankfurter in je reet hebben zitten.
Hahaaaaa.
Broeken van de Hema?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broeken van de HEMA passen perfect
It's better to cum a shitload than to shit a cumload.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beter met je reet in Frankfurt zitten, dan een Frankfurter in je reet hebben zitten.
Hahaaaaa.
Wat.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
It's better to cum a shitload than to shit a cumload.
Het was beter als ik nooit had leren lezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
It's better to cum a shitload than to shit a cumload.
Dat.quote:
Of in Tompouce-thema.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ze niet in Jip en Janneke thema zijn hoef ik het niet.
Was een of andere influencer waardoor ik het zag.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik daar nog nooit gezien
Ik koop er wel ondergoed. En sokken.
CL?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was een of andere influencer waardoor ik het zag.
Doe je ze ook aan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:47 schreef Elvi het volgende:
Ik draag ook broeken van de Hema. Zitten echt goed.
Ik je nog helemaal mentionenquote:
Beter met je reet in Frankfurt zitten, dan Frank die in je reet voert.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hahaaaaa.
Morgen het weer warm hebben, maar dan bij mijn oudersquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:13 schreef mschol het volgende:
nog weekend plannen hier?
ik ben gevraagd om een pc na te kijken..
verder weet ik het niet want hitte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
frono dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet dat ik zei dat ik vandaag froyo ging maken. Maar het is te warm om de blender van zolder te halen. Morgen.
quote:Did you know if you garden naked your neighbors will build a privacy fence at no cost to you.
Follow me for more tips.
Dit werkt niet als je een aantrekkelijke vrouw bent denk ikquote:
"Buurman, hoort die schutting wel zo? Het lijkt meer een tribune nu!"quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit werkt niet als je een aantrekkelijke vrouw bent denk ik
Ongekend.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
19.000 topics, meer dan 5,7 miljoen posts
He wat kut voor je zegquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit werkt niet als je een aantrekkelijke vrouw bent denk ik
Wacht, dat ging niet over je stappenteller?quote:
En toch zeker twaalf daarvan de moeite waard!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
5,7 miljoen kwaliteitspareltjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben het niet meer bij de AHquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet dat ik zei dat ik vandaag froyo ging maken. Maar het is te warm om de blender van zolder te halen. Morgen.
Nou...quote:
Was het een fatbike?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Had bijna een fietser van de sokken gereden
Kwartje valt wel erg laatquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, dat ging niet over je stappenteller?
En wie staan er in de top 10?quote:
Kan ie die wel meteen weer oprapenquote:
quote:
Oh, ik gooi gewoon bevroren fruit en yoghurt in de blender. Dat werkt. De yoghurt bevriest door de berg fruit.quote:
M'n blender is een beetje aan het vergaan geloof ik. Maar zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ik gooi gewoon bevroren fruit en yoghurt in de blender. Dat werkt. De yoghurt bevriest door de berg fruit.
Als ik de blender uit het vet heb gehaald zal ik het recept wat ik gebruik even opzoeken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n blender is een beetje aan het vergaan geloof ik. Maar zal het eens proberen.
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die cijfers zijn volgens mij lastig te achterhalen.
Jouw geld toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik begon er gister thuis over en ze werd boos.
Maar goed. Froyo is ook geen straf.
Toen was er een speciale site die de statistieken van een aantal SC's bijhield. Helaas bestaat die niet meer. Maar ik probeer even wat andersquote:
Ja, kijk, tegenhouden kan ze het niet. Maar strategisch ruzie vermijden hoort er een beetje bij hier.quote:
Ik heb ook te weinig plek, maar probeer het niet op de zolder neer te zetten. Staat wel nog een broodbakmachine die 1x gebruikt is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
Al mijn kookspullen staan standaard op zolder dus. Ook mijn koksmes en snijplank.
Ben benieuwd hoe hoog ik sta. Ik post natuurlijk al een behoorlijke poos hier mee ...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen was er een speciale site die de statistieken van een aantal SC's bijhield. Helaas bestaat die niet meer. Maar ik probeer even wat anders.
Weet ook niet of 1e zijn nou echt zo'n begeerde titel is. Dan ben je onder de mensen met weinig tot geen leven, degene met écht nul levenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hoog ik sta. Ik post natuurlijk al een behoorlijke poos hier mee ...
Eerste verwacht ik niet, maar top25 toch wel lijkt me
Ik heb ook geen echt leven....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet ook niet of 1e zijn nou echt zo'n begeerde titel is. Dan ben je onder de mensen met weinig tot geen leven, degene met écht nul leven
Liegbeestquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook geen echt leven....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |