ik heb er 1 maar probleem is dat ik de warmte niet kan afvoeren (enige ramen in slaapkamer zijn hoge kleramen waar de gemiddelde aircoslang niet bij kan, en vervangen is ook weer lastiger) en water afvoer is ook een probleem (een bak is niet genoeg in een nacht, als hij al netjes via het slangetje alles afvoert..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaah ja dat verklaart het wel. Misschien kijken naar een mobiele airco?
Ben ik blij dat buiten screens van woningbouw mocht installerenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 1 maar probleem is dat ik de warmte niet kan afvoeren (enige ramen in slaapkamer zijn hoge kleramen waar de gemiddelde aircoslang niet bij kan, en vervangen is ook weer lastiger) en water afvoer is ook een probleem (een bak is niet genoeg in een nacht, als hij al netjes via het slangetje alles afvoert..(ik ben al eens wakker geworden met een vloer onder een laagje water..)
dan krijg je dus een hele installatieprocedure puur om een airco te gebruiken.. laat dan maar zitten..
oh, en dan heb ik het nog niet over de tyfus herrie
Hmmm. Ja ik denk dat het wel steeds warmer gaat worden in nl. ik heb ook nog van die dingen gezien die je op je bed ligt en die koelt dan met water?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 1 maar probleem is dat ik de warmte niet kan afvoeren (enige ramen in slaapkamer zijn hoge kleramen waar de gemiddelde aircoslang niet bij kan, en vervangen is ook weer lastiger) en water afvoer is ook een probleem (een bak is niet genoeg in een nacht, als hij al netjes via het slangetje alles afvoert..(ik ben al eens wakker geworden met een vloer onder een laagje water..)
dan krijg je dus een hele installatieprocedure puur om een airco te gebruiken.. laat dan maar zitten..
oh, en dan heb ik het nog niet over de tyfus herrie
dat zal ik bij slaapkamer zeker niet mogen maar ga zeker een zaak ervan maken om dat aan de achterkant wel te mogen van de VVEquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik blij dat buiten screens van woningbouw mocht installeren
geen idee wat dat nou weer isquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm. Ja ik denk dat het wel steeds warmer gaat worden in nl. ik heb ook nog van die dingen gezien die je op je bed ligt en die koelt dan met water?
Hmm, ik wens je iets minder chaos toe dan ik gisteren had. Alles richting München viel uit of werd omgeleid via de rechter-Rijnoever.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eerst naar Utrecht en daar de ICE naar München tot Ulm. Weet niet precies hoe hij rijdt. Zal wel omgeleid worden over Venlo om te beginnen want anders kon ik hem wel in Arnhem pakken.
ohja, dat soort dingenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien van die matjes voor honden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon onder de dekens geslapenWat is mis met mij.
Zeker zonder deken geslapen...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wakker worden met kramp in je been is echt fantastisch.
Wilde net vragen of ik de jouw kon lenen, ben de mijne kwijt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ergens de zin om naar de sportschool te gaan, laten liggen. Maar ik weet niet waar.
Helaas,ik ben die van mij ook kwijt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde net vragen of ik de jouw kon lenen, ben de mijne kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |