Vrees dat het meeste langs ons heen gaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:17 schreef mschol het volgende:
ventilator verplaatst en blaas nu rond in slaapkamer, poging doen tot slapen
[..]
oeh
aaaah Zeeland dus, nou voor zover hier nog even geen spectaculaire onweer en hagelstenen van wel 2 cm. zoals knmi zeiquote:
Ik zou nog eens op maps kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
aaaah Zeeland dus, nou voor zover hier nog even geen spectaculaire onweer en hagelstenen van wel 2 cm. zoals knmi zei
done. maar oke mss is dat meer voor jet weer topic enzo.....quote:
Beste klap net hierquote:
Denk dat heel Zwaag wakker is door die klap netquote:
Waarom niet? Piekeren?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 05:22 schreef mschol het volgende:
geen onwwer gehoord maar ook niet echt geslapen
Nu al , heb je een oefening vandaag?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:32 schreef kwiwi het volgende:
Zweet me nu al helemaal kapot in m'n brandweerpak en sta gewoon stil. Wordt lekker straks in de volle zon bij 33 graden, dan heb ik er een privézwembadje in
ik heb er 1 maar probleem is dat ik de warmte niet kan afvoeren (enige ramen in slaapkamer zijn hoge kleramen waar de gemiddelde aircoslang niet bij kan, en vervangen is ook weer lastiger) en water afvoer is ook een probleem (een bak is niet genoeg in een nacht, als hij al netjes via het slangetje alles afvoert..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaah ja dat verklaart het wel. Misschien kijken naar een mobiele airco?
Ben ik blij dat buiten screens van woningbouw mocht installerenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 1 maar probleem is dat ik de warmte niet kan afvoeren (enige ramen in slaapkamer zijn hoge kleramen waar de gemiddelde aircoslang niet bij kan, en vervangen is ook weer lastiger) en water afvoer is ook een probleem (een bak is niet genoeg in een nacht, als hij al netjes via het slangetje alles afvoert..(ik ben al eens wakker geworden met een vloer onder een laagje water..)
dan krijg je dus een hele installatieprocedure puur om een airco te gebruiken.. laat dan maar zitten..
oh, en dan heb ik het nog niet over de tyfus herrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |