Ja ik kan hem dus niet aan houden, want dan moet de balkondeur ook open blijven en het afdakje erboven is net genoeg voor een onverwacht minibuitje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat vannacht niet meer lukken. Hier blijft de airco ook lekker pruttelen vannacht. Zal wel ijskoud zijn als ik zo naar boven toe ga.
Ik merk nu serieus is pas echt goed hoe veel vragen ik nog hebquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Reistijd is wel wat waard hoor. Maar tegenwoordig kun je ook wel vanuit thuis.
Functie waar ik nu op aan het solliciteren ben geven staat 2x bij dat er gewoon hybride gewerkt kan worden; en je ook maandje vanuit het buitenland mag werken als je wil.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
even kijken of Liesje al voor de deur staat
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net weer doorgereden.
Lees: aftands vorige eeuws materieelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Wel lekker die raampjes die open kunnen
Ik heb hier ook raampjes die open kunnenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Wel lekker die raampjes die open kunnen
Ieder raam kan open met voldoende baksteen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hier ook raampjes die open kunnen
Tuurlijk wel joh.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:27 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd of Tel Aviv nog bestaat morgenochtend
Ja, het valt tegenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat het stormencomplex geheel uitgedoofd is voor het hier is, ik ga de gok nemen.
Nou ik denk niet dat Iran zo heel veel klaar gaat spelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, zelfs als smeulend hoopje as kan je dat zeggen natuurlijk.
Liesje is POC bij een Ingress event in Den Haagquote:
Ja dat super belangrijke NAVO gedoetje tochquote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Liesje is POC bij een Ingress event in Den Haag![]()
point of contact![]()
Bedoel je nou dat Liesje dit voor Rutte gaat doen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat super belangrijke NAVO gedoetje toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |