Aha. Heb het alleen nooit te koud gevoeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was dus te koud, daarom kramp
Ja veel te warm om ergens onder te liggen, toen ik naar beg ging was het bijna 28 graden in de slaapkamerquote:
Volgespoten met steroïden?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga voor de Brock Lesnar build.
[ afbeelding ]
Zijn dochter is trouwens kogelstoter.quote:
Hoe ver op weg ben je al?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga voor de Brock Lesnar build.
[ afbeelding ]
Haha, jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Worstelaars die gebruiken? Nee joh, is puur natuur!
Zij doet me sterk denken aan Briene of Tarth in Game of Thrones.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn dochter is trouwens kogelstoter.
[ afbeelding ]
Ik geloof dat Brock zowel zaadcellen als eicellen had, en hij haar zelf heeft gebaard.
Misschien zit die al op het gewicht, alleen moet die nog werken aan spier/vet-verhoudingquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zit die al op het gewicht, alleen moet die nog werken aan spier/vet-verhouding
Jup, dat is ook mijn status.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zit die al op het gewicht, alleen moet die nog werken aan spier/vet-verhouding
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja idemquote:
Dat staat tegenwoordig gelijk aan het echt zijn dus proficiat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is hoe ik in mijn hoofd er al uit zie!
Ik lig er nu nog steeds onderquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Daar was het toch veel te warm voor.
Dan maar gewoon pure koffie drinkenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nog vier nespresso-dingetjes maar geen cupjes melk meer
Schrik er inderdaad beetje van dat Buda melk in de koffie doet.quote:
Is het ook.quote:
Dan lekker blijven liggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben moe en ik mocht van 1 van mijn katten niet uit bed.
Ik moet ook eten en drinken, anders word ik niet beterquote:
Kan die kat niet even een ontbijtje op bed brengen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet ook eten en drinken, anders word ik niet beter
Ik ga het haar vragen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan die kat niet even een ontbijtje op bed brengen?
Beterschapquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het bed uit en heb wat gedaan her en der en zweet nu wel als een otter
Ik ben niet ziek hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ziek zijn met deze temperaturen is niet fijn.
Sorryquote:
Op zich een leuke naam voor een hip restaurant, De Zwetende Otter.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het bed uit en heb wat gedaan her en der en zweet nu wel als een otter
Dan bent u hier in Foqueville in goed gezelschapquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Mijn hersenen werken even niet.
*boos naar kat kijktquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Of een slijmerige braakbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ontbijt op bed krijgen van een kat. Hmm lekker een muisje of een vogeltje ofzo.
Of nog zo'n half spartelende sprinkhaan waar de achterpootjes uit zijn getrokkenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
@Nattekat ?quote:
Of een dikke bromvliegquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
quote:
Raampje open zetten of buiten gaan zitten.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raampje open zetten of buiten gaan zitten.
En anders: was gezellig.
quote:On Jun 14th 2025 Government Officials reported they have 319 body parts, both complete and incomplete. There were 33 fatalities on the ground, thus 274 in total. Recovery work is still underway. Both flight data and cockpit voice recorder as well as the aircraft's ELT were recovered.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En 6 weken per jaar op vakantie.
Een tuinzak om zooi van m'n balkon naar de container te kunnen brengen. Ik heb er al eentje maar die zit nu al vol.quote:
Katten hebben altijd gelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zijn de katten steeds blij om je te zien?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu twee fonteintjes bij de katten gezet
Nee, ze moeten niks van me wetenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn de katten steeds blij om je te zien?
Lekker ondankbaar werk dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ze moeten niks van me weteneentje komt soms een beetje kroelen maar sinds ik haar eergisteren per ongeluk een schok heb gegeven is die liefde ook voorbij.
Kan meer worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En 6 weken per jaar op vakantie.
Ja gewoon statisch. Heb ik met de cavia's ook weleens maar die hebben geen goed geheugen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker ondankbaar werk dan.Hoe heb je die schok toegediend? Statische elektriciteit?
Tenzij koelkast of plastic zakjes. Dan werkt allesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gewoon statisch. Heb ik met de cavia's ook weleens maar die hebben geen goed geheugen.
Whehe. Luna krijgt wel eens zo'n vonkje op haar neus als ze ligt te kroelen en aan mij ruikt. Schrikt ze niet eens van, terwijl je echt zo'n knettergeluid hoort.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gewoon statisch. Heb ik met de cavia's ook weleens maar die hebben geen goed geheugen.
Moet je een koude douche nemen, of je winterkleding uitdoenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
Even een lekker warme douche genomen, nu heb ik het nog warmer
Voortaan dieren met een kort geheugen nemen, vissen ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warm douchen is beter bij warm weerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet je een koude douche nemen, of je winterkleding uitdoen
Net er na is het even wat warmer, maar daarna koelt het afquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja zeggen ze wel, maar ja als dat niet helpt
Ja dat was het nu ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe. Luna krijgt wel eens zo'n vonkje op haar neus als ze ligt te kroelen en aan mij ruikt. Schrikt ze niet eens van, terwijl je echt zo'n knettergeluid hoort.
Ze vonden je al verdacht, maar dit was het bewijs dat ze nodig hadden. Waarschijnlijk gaan ze nu ergens op een tapijt kotsen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat was het nu ookstelde niet veel voor maar we schrokken er allebei van. Ook op de neus.
wraaklustigquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze vonden je al verdacht, maar dit was het bewijs dat ze nodig hadden. Waarschijnlijk gaan ze nu ergens op een tapijt kotsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
GoedemorgenKomende week elke dag BBQ
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
![]()
[ afbeelding ]ik kom er aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
[ afbeelding ]En dan volgende week een colonscopie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen de tijd dat je hier bent is de helft al op denk ikquote:
Ik werd 16 juni 2024 ziek. En niet zo'n klein beetje ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vandaag ook een jubileum
14 juni 2022 werd ik ziek
![]()
[ afbeelding ]Dat zijn veel Bertha's en Piggy'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannengriep? RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd 16 juni 2024 ziek. En niet zo'n klein beetje ook.
Ik heb een groot deel van de middag boven de wc gehangen, was te zwak om normaal te lopen en kon urenlang geen druppel water binnen houden. Nee, echt ziek.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mannengriep? RIP aan de nabestaanden
-quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mannengriep? RIP aan de nabestaanden
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van de middag boven de wc gehangen, was te zwak om normaal te lopen en kon urenlang geen druppel water binnen houden. Nee, echt ziek.
Je was dus een beetje ziek.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van de middag boven de wc gehangen, was te zwak om normaal te lopen en kon urenlang geen druppel water binnen houden. Nee, echt ziek.
En KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEPquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat zijn veel Bertha's en Piggy's
Kreeg je toen pas corona of al diagnose long-Covid?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vandaag ook een jubileum
14 juni 2022 werd ik ziek
ietsje paprika op stokkiesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEP
En ook wat groente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |