Aha. Heb het alleen nooit te koud gevoeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was dus te koud, daarom kramp
Ja veel te warm om ergens onder te liggen, toen ik naar beg ging was het bijna 28 graden in de slaapkamerquote:
Volgespoten met steroïden?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga voor de Brock Lesnar build.
[ afbeelding ]
Zijn dochter is trouwens kogelstoter.quote:
Hoe ver op weg ben je al?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga voor de Brock Lesnar build.
[ afbeelding ]
Haha, jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Worstelaars die gebruiken? Nee joh, is puur natuur!
Zij doet me sterk denken aan Briene of Tarth in Game of Thrones.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn dochter is trouwens kogelstoter.
[ afbeelding ]
Ik geloof dat Brock zowel zaadcellen als eicellen had, en hij haar zelf heeft gebaard.
Misschien zit die al op het gewicht, alleen moet die nog werken aan spier/vet-verhoudingquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zit die al op het gewicht, alleen moet die nog werken aan spier/vet-verhouding
Jup, dat is ook mijn status.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zit die al op het gewicht, alleen moet die nog werken aan spier/vet-verhouding
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja idemquote:
Dat staat tegenwoordig gelijk aan het echt zijn dus proficiat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is hoe ik in mijn hoofd er al uit zie!
Ik lig er nu nog steeds onderquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Daar was het toch veel te warm voor.
Dan maar gewoon pure koffie drinkenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nog vier nespresso-dingetjes maar geen cupjes melk meer
Schrik er inderdaad beetje van dat Buda melk in de koffie doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |