Raampje open zetten of buiten gaan zitten.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raampje open zetten of buiten gaan zitten.
En anders: was gezellig.
quote:On Jun 14th 2025 Government Officials reported they have 319 body parts, both complete and incomplete. There were 33 fatalities on the ground, thus 274 in total. Recovery work is still underway. Both flight data and cockpit voice recorder as well as the aircraft's ELT were recovered.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En 6 weken per jaar op vakantie.
Een tuinzak om zooi van m'n balkon naar de container te kunnen brengen. Ik heb er al eentje maar die zit nu al vol.quote:
Katten hebben altijd gelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben moe en ik mocht van 1 van mijn katten niet uit bed.
Zijn de katten steeds blij om je te zien?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu twee fonteintjes bij de katten gezet
Nee, ze moeten niks van me wetenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn de katten steeds blij om je te zien?
Lekker ondankbaar werk dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ze moeten niks van me weteneentje komt soms een beetje kroelen maar sinds ik haar eergisteren per ongeluk een schok heb gegeven is die liefde ook voorbij.
Kan meer worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En 6 weken per jaar op vakantie.
Ja gewoon statisch. Heb ik met de cavia's ook weleens maar die hebben geen goed geheugen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker ondankbaar werk dan.Hoe heb je die schok toegediend? Statische elektriciteit?
Tenzij koelkast of plastic zakjes. Dan werkt allesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gewoon statisch. Heb ik met de cavia's ook weleens maar die hebben geen goed geheugen.
Whehe. Luna krijgt wel eens zo'n vonkje op haar neus als ze ligt te kroelen en aan mij ruikt. Schrikt ze niet eens van, terwijl je echt zo'n knettergeluid hoort.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gewoon statisch. Heb ik met de cavia's ook weleens maar die hebben geen goed geheugen.
Moet je een koude douche nemen, of je winterkleding uitdoenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
Even een lekker warme douche genomen, nu heb ik het nog warmer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |