Is het ook.quote:
Dan lekker blijven liggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben moe en ik mocht van 1 van mijn katten niet uit bed.
Ik moet ook eten en drinken, anders word ik niet beterquote:
Kan die kat niet even een ontbijtje op bed brengen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet ook eten en drinken, anders word ik niet beter
Ik ga het haar vragen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan die kat niet even een ontbijtje op bed brengen?
Beterschapquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het bed uit en heb wat gedaan her en der en zweet nu wel als een otter
Ik ben niet ziek hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ziek zijn met deze temperaturen is niet fijn.
Sorryquote:
Op zich een leuke naam voor een hip restaurant, De Zwetende Otter.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het bed uit en heb wat gedaan her en der en zweet nu wel als een otter
Dan bent u hier in Foqueville in goed gezelschapquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Mijn hersenen werken even niet.
*boos naar kat kijktquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben moe en ik mocht van 1 van mijn katten niet uit bed.
Of een slijmerige braakbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ontbijt op bed krijgen van een kat. Hmm lekker een muisje of een vogeltje ofzo.
Of nog zo'n half spartelende sprinkhaan waar de achterpootjes uit zijn getrokkenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
@Nattekat ?quote:
Of een dikke bromvliegquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |