SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat kwam toch pas morgenavond?quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef aeque het volgende:
Waar blijft de onweer?
Of is het het onweer.
Hier wat zuidelijker vanavond al. Maar ik lees net na 23:00. Ik dacht eerder.quote:
Morgenavond pas.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef aeque het volgende:
Waar blijft de onweer?
Of is het het onweer.
Ohquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier wat zuidelijker vanavond al. Maar ik lees net na 23:00. Ik dacht eerder.
Ik weet niet waar je zit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ja hier komt het misschien morgenavond, maar ik zal wel te noorderlijk zitten
De leven.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef aeque het volgende:
Waar blijft de onweer?
Of is het het onweer.
Dat komt morgen toch pas.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef aeque het volgende:
Waar blijft de onweer?
Of is het het onweer.
Paar biljetjes naar het bankgeheime Kwitserland sturen. Geld wat stom is, maakt recht wat krom isquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:kwiwi hoe kan ik deze huren?
[ link | afbeelding ]
Zwaagquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je zit.
Maar de knmi app zit er wel vaker naast de laatste tijd. Dus kan ook zomaar kul zijn.
Koentjuhquote:
Ah, moest even googlen.quote:
Ik lig al in bed, zal zo wel in slaap sukkelenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:09 schreef Ama het volgende:
Als Hedwig ook eens gaat slapen dan kan ik straks ook gaan.
IS HET NOU ACTION OF BLOKKER???!!!quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah, moest even googlen.
Wel verwarrend dat er vlakbij een Action Blokker zit.
Blokker ligt hier vlakbij jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah, moest even googlen.
Wel verwarrend dat er vlakbij een Action Blokker zit.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
IS HET NOU ACTION OF BLOKKER???!!!
Wowquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blokker ligt hier vlakbij ja
Maar de Blokker winkels kwamen dan weer oorspronkelijk uit Hoorn. Wel allemaal zelfde gemeente
En de Action komt uit Enkhuizen, en daar zat ik dan weer op school
Daar is mijn grootmoeder geborenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
En de Action komt uit Enkhuizen, en daar zat ik dan weer op school
Nee had geen sokken aan vandaag, veel te warm voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Westerblokker, Blokker en Oosterblokker zijn wel 3 aparte dorpenquote:
Ik gok naar vlinderquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee had geen sokken aan vandaag, veel te warm voorTopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:
Lekker hoorquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor
Druk qua werk. Nog 4 dagen dan verkansie
Tjonge, waar ga je nu weer heen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor
Druk qua werk. Nog 4 dagen dan verkansie
Ohhh nicequote:
Wel een heel ander soort frankrijk dan t vaste land.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat ligt wel in de buurt maar toch net niet
Ik maakte die grap toen broer en schoonzus door Frankrijk en Italië aan het reizen waren. Gingen ze naar Monaco.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat ligt wel in de buurt maar toch net niet
Haha wel nice!quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik maakte die grap toen broer en schoonzus door Frankrijk en Italië aan het reizen waren. Gingen ze naar Monaco.
Dus ik natuurlijk: "Nice!"
En broer natuurlijk: "Nee, Monaco!"
De rest snapte de grap niet
quote:
Toen ik naar Corsica ben geweest vertrok ik wel vanaf Nicequote:
Ik ben niet zo thuis in de politieke situatie daar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Westerblokker, Blokker en Oosterblokker zijn wel 3 aparte dorpen
Al weet ik niet of dat officieel nog steeds zo is
Das een flinke boomquote:
Was sacha van de week ook al mee aan het klooienquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Imgur geeft opeens geen linkje meer dat eindigt met .jpg
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je de foto hebt geüpload zie je als je met je muis over de foto gaat 3 puntjes, als je daar op klikt krijg je een menuutje en klik je op 'get share links'
[ afbeelding ]
Als je de foto hier wilt posten kun je gewoon de link bij 'BBCode (Forums)' kopiëren. Die heeft al de juiste tags dus kun je gelijk plakken
[ afbeelding ]
Krijg je die url met blob erin? Dan moet je even wachten, dan is de upload nog niet compleet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was sacha van de week ook al mee aan het klooien
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe het op mijn ipad. Daar werkt het blijkbaar net wat anders.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg je die url met blob erin? Dan moet je even wachten, dan is de upload nog niet compleet.
Hmm, ik krijg die opties wel gewoon op mijn ipad (in Firefox), gebruik je misschien de app of de mobiele versie?quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het op mijn ipad. Daar werkt het blijkbaar net wat anders.Ik zie wel drie puntjes maar niet ‘get share links’.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik net nog welquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik dit verkeerd.quote:Eén inzittende van het vliegtuig, een Boeing Dreamliner, heeft de ramp overleefd.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:32 schreef CherryLips het volgende:
O ik weet het alweer. Op afbeelding tikken zodat hij je hele scherm vult zeg maar en dan op het pijltje tikken.
1 overleverquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik dit verkeerd.
Appquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ik krijg die opties wel gewoon op mijn ipad (in Firefox), gebruik je misschien de app of de mobiele versie?
ieeeeewquote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:28 schreef aeque het volgende:
@:bitterbal
Hou die gore spinnen de volgende keer in Thailand
[ afbeelding ]
Normaal zet ik ze netjes weer buiten. Maar dit monster kreeg een enkeltje riool.quote:
Ben blij dat die hier niet zatquote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Normaal zet ik ze netjes weer buiten. Maar dit monster kreeg een enkeltje riool.
Als ik even Google en naar afbeeldingen kijk kan het zomaar de valse zwarte weduwe zijn geweest.quote:
Die zijn niet gevaarlijk toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik even Google en naar afbeeldingen kijk kan het zomaar de valse zwarte weduwe zijn geweest.
Nou ik heb het hem/haar niet gevraagd.quote:
Ik had hier aantal maanden terug een huntsman op het balkon. Toen moest ik wel even een gilletje laten jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:50 schreef aeque het volgende:
Godver wilde ook net naar bed gaan toen hij langs liep. Dag moeheid.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had hier aantal maanden terug een huntsman op het balkon. Toen moest ik wel even een gilletje laten ja![]()
HIj kwam op mijn voeten af dus ik sprong zo 20 meter in de luchten toen kwam die aan de rant van het balkon en sprong die er echt zo af. Zoals ze dat in een tekenfilm ook zouden hebben getekend
ja zo hoog kan ik dan springenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Die 20 meter klinkt wel geloofwaardig idd.
Mag je blij zijn dat het op het balkon was anders was je KO gegaan door het plafond en had hij je opgegeten.quote:
Ja op het balkon is erook een balkon maar daar sprong ik zo langs heen. Dat had ik je nog niet verteld. Maakte een bocht in mijn sprongquote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat het op het balkon was anders was je KO gegaan door het plafond en had hij je opgegeten.
Eigenlijk vloog je dus gewoon.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op het balkon is erook een balkon maar daar sprong ik zo langs heen. Dat had ik je nog niet verteld. Maakte een bocht in mijn sprong
ja want wilde niet worden opgegetenquote:
Ik denk 4quote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja want wilde niet worden opgegeten![]()
Denk jij als een spin met mes en vork eet dat die dan alleen 2 pootjes gebruikt zoals wij. Dus 1 vork en 1 mes of dat die alle 4 de pootjes gebruikt?
Verwachten volgende stap. Zijn de mensen achter de Palestijnse terroristen en degenen in Yemen.quote:
gezellig, ondertussrn in amerika:quote:
quote:US Democratic Sen. Alex Padilla was forcefully removed from a press conference in Los Angeles Thursday and coerced to the ground after attempting to ask Homeland Security Secretary Kristi Noem a question.
Ja, hoe durft ze.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 06:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo dom om vragen te willen stellen
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 06:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo dom om vragen te willen stellen
dit betrof het gebeuren in LA.quote:
Tegenwoordig kan je dat niet zomaar zeggen.quote:
Aah mooi beestjequote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:28 schreef aeque het volgende:
@:bitterbal
Hou die gore spinnen de volgende keer in Thailand
[ afbeelding ]
Heb het nog niet gezien, maar gezien de voorkeur van de media in de VS neem ik dit met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:18 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dit betrof het gebeuren in LA.
snap wel dat ze geen moeilijke elementen, zoals vragen, willen hebben ja
Hoeveelste conflict is dit nu in de wereld? 3e of 4e?quote:
Klinkt wel een beetje als die 'vreedzame' protesten tijdens de corona.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het nog niet gezien, maar gezien de voorkeur van de media in de VS neem ik dit met een korreltje zout.
Aan de andere kant van het land was er een mevrouw die geloof ik burgemeester is, die moord en brand schreeuwde na een protest, omdat ze aangehouden zou zijn (ik las vanmorgen dat ze word aangeklaagd) terwijl ze niks deed. Postte nog een foto van zichzelf keurig protesterend, rustig.
Dag later kwamen de beelden vrij, waarom ze meerdere malen mensen aanvalt. Lol.
Ik zal vanmiddag even de beelden bekijken van deze Senator.
Van zijn website:quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je dat niet zomaar zeggen.
quote:The proud son of immigrants from Mexico, Senator Alex Padilla believes in giving everyone a fair shot at the American dream. A progressive problem solver, Alex has dedicated his career to finding solutions to the toughest challenges and fighting for communities that are too often left out and left behind.
deze kunnen we toch wel bij het bestaande israel probleem rekenen toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoeveelste conflict is dit nu in de wereld? 3e of 4e?
quote:
die was ook wel weer erg goedkoop de laatste tijd.quote:
Dat is hier niet het geval, it's as simple as that.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het nog niet gezien, maar gezien de voorkeur van de media in de VS neem ik dit met een korreltje zout.
Aan de andere kant van het land was er een mevrouw die geloof ik burgemeester is, die moord en brand schreeuwde na een protest, omdat ze aangehouden zou zijn (ik las vanmorgen dat ze word aangeklaagd) terwijl ze niks deed. Postte nog een foto van zichzelf keurig protesterend, rustig.
Dag later kwamen de beelden vrij, waarom ze meerdere malen mensen aanvalt. Lol.
Ik zal vanmiddag even de beelden bekijken van deze Senator.
Is inderdaad een voortzetting van hetzelfde conflict. Alleen nu op de breinen achter het Gaza-conflict.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze kunnen we toch wel bij het bestaande israel probleem rekenen toch?
CNN-style.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als die 'vreedzame' protesten tijdens de corona.
Hangt er denk ik vanaf wat je een conflict noemt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoeveelste conflict is dit nu in de wereld? 3e of 4e?
Dit jaquote:
Als ik vanavond thuis ben, ga ik even de beelden bekijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is hier niet het geval, it's as simple as that.
Geef mijn goede nachtrust terugquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:02 schreef Ama het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel goed geslapen vannacht.
Ik medium want de mega dikke gordijnen in het hotel zijn blijkbaar niet verduisterendquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:02 schreef Ama het volgende:
same, beetje vroeg wakker..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:02 schreef Ama het volgende:
Katquote:
Lekker hoor, geniet ervan. ALvast een fijne vakantiequote:
Nu al?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenEven de ventilator pakken hoor
Ozewiezewozewiezewallakristallix. Wat een baas.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Neem deze mee:
[ afbeelding ]
Ik heb de hele nacht onder het dekbed gelegenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:11 schreef LTVDK het volgende:
Eigenlijk wel redelijk geslapen, zelfs nog eventjes onder het dekbed gelegen
Die jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ozewiezewozewiezewallakristallix. Wat een baas.
Geen idee, nog nooit een Corsicaans stamhoofd gegeten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die het verschil niet horen tussen een zwijn en een Corsiaans stamhoofd![]()
Ik heb ze nog allemaal. Veel uit de jaren 60 en 70. Kan mijn dochtertje straks lezen. Of mijn nichtje, als ze wil.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit een Corsicaans stamhoofd gegeten.
Ik heb ze ook allemaal nog. De oude zijn het leukste.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog allemaal. Veel uit de jaren 60 en 70. Kan mijn dochtertje straks lezen. Of mijn nichtje, als ze wil.
Toen ik ging slapen lag ik niet onder een dekentjequote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht onder het dekbed gelegenHerfstdekbed plus sprei
Ik heb het vannacht ook over me heen getrokkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik ging slapen lag ik niet onder een dekentjeMaar het viel wel mee qua temperatuur, was redelijk aangenaam
dat was mij wat warm..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht onder het dekbed gelegenHerfstdekbed plus sprei
Goede isolatie helpt welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik ging slapen lag ik niet onder een dekentjeMaar het viel wel mee qua temperatuur, was redelijk aangenaam
Die tekenfilms zijn wel echt redelijk fucked-up als je die nu kijkt, zitten echt stukken in die een halve LSD-trip zijjnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog allemaal. Veel uit de jaren 60 en 70. Kan mijn dochtertje straks lezen. Of mijn nichtje, als ze wil.
Ik heb ze op DVD, Nederlands gesprokenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die tekenfilms zijn wel echt redelijk fucked-up als je die nu kijkt, zitten echt stukken in die een halve LSD-trip zijjn.
Ik heb boven enkel glas en tochtige kozijnen, isolatie bestaat hier niet echtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede isolatie helpt wel
Oude huis had label F, dat was zweten in de zomer en rillen in de winter
Ja in Cleopatra zitten wel echt de meest bizarre dingen heb ik het ideequote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ze op DVD, Nederlands gesproken
Die LSD-trip zit in Cleopatra meen ik, als ze over eten dromen
Vanavond code geel voor terroronweersbuienquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:23 schreef Nattekat het volgende:
Komende nacht niet onder de 21 graden genot
Al jaren niet gezien, weet er niet meer veel van. Weet nog het stuk uit Cleopatra dat ze de taart moeten snijden om voor te proeven. Dat de slaven toverdrank krijgen om de piramides te bouwen en Obelix iedere keer zich vermomt om ook te krijgen. En dat er iedere keer word gedreigd met de krokodillen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die tekenfilms zijn wel echt redelijk fucked-up als je die nu kijkt, zitten echt stukken in die een halve LSD-trip zijjn.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb boven enkel glas en tochtige kozijnen, isolatie bestaat hier niet echtOm vage redenen heeft mijn huis wel een energielabel D gekregen
Geweldige film wel, vooral dat stuk met die leeuwquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in Cleopatra zitten wel echt de meest bizarre dingen heb ik het idee
Twelve Tasks of Asterixquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al jaren niet gezien, weet er niet meer veel van. Weet nog het stuk uit Cleopatra dat ze de taart moeten snijden om voor te proeven. Dat de slaven toverdrank krijgen om de piramides te bouwen en Obelix iedere keer zich vermomt om ook te krijgen. En dat er iedere keer word gedreigd met de krokodillen.
Die andere weet ik nog het speerwerpen en dat ze ergens heel veel moeten eten.
Sie de leeuw van Cleopatra, sie de leeuw daar komt hij aanquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geweldige film wel, vooral dat stuk met die leeuw
Ohja, inderdaad. Met alle formulieren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Twelve Tasks of Asterix
Daar zaten leuke scenes in, vooral die in Het Huis Waar Je Gek Wordt, wat eigenlijk een persiflage is van bureaucratische rompslomp
Dat gingen ze nog uitzoeken volgens mijquote:
Helaas niet hier.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanavond code geel voor terroronweersbuien
Gelukkig zal het treinverkeer er geen last vanhebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Erg goedkoop... 4 gulden per liter.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die was ook wel weer erg goedkoop de laatste tijd.
Nee die hebben weer op tijd weekend genomenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig zal het treinverkeer er geen last vanhebben
Ja, zin in.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moed voor vier en sterke spieren, maar z'n humor, vergeet dat maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sie de leeuw van Cleopatra, sie de leeuw daar komt hij aan
Geweldig. Snapte er als kind niet veel van maar later viel de muntquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohja, inderdaad. Met alle formulieren.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig zal het treinverkeer er geen last vanhebben
Code zon.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alweer een verkeerde manoeuvre.quote:
Hier hangt er in het zuiden juist een muur van hoge wolken nu, lijkt alleen wel zo ongeveer bij de grens af te brekenquote:
Dat mag nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hangt er in het zuiden juist een muur van hoge wolken nu, lijkt alleen wel zo ongeveer bij de grens af te breken
Ik zit ook meteen met dat muziekje bij die piraten in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alweer een verkeerde manoeuvre.
Lastig altijd om zulke buien te voorspellen, beetje afhankelijk hoe het vandaag gaat met de temperatuur en luchtvochtigheid en dergelijke. Kan ook gerust een paar uur eerder vallenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh die buien komen pas tegen middernacht in Zeeland.
Kinderen, nou niet zenuwachtig worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit ook meteen met dat muziekje bij die piraten in m'n hoofd.
Hij lijkt niet zo grootquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wilde deze mooie foto nog even met jullie delen.
Gebeurt niet vaak dat ik zo dichtbij kan komen bij een libel.
[ afbeelding ]
@:FlippingCoin dit is de gewone oeverlibel.
Ja, dat is het hele probleem dusquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh die buien komen pas tegen middernacht in Zeeland.
vet ik heb nog geen enkele libelle, zie ze alleen langsvliegen de hele tijdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wilde deze mooie foto nog even met jullie delen.
Gebeurt niet vaak dat ik zo dichtbij kan komen bij een libel.
[ afbeelding ]
@:FlippingCoin dit is de gewone oeverlibel.
Die 2 seksende libellen had ik al gepost toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vet ik heb nog geen enkele libelle, zie ze alleen langsvliegen de hele tijd
Beter geen valse verwachtingen wekken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Anders heette je wel kaneelstok
jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die 2 seksende libellen had ik al gepost toch?
Ik zie ze de laatste 1,5 week veel op fietspaden. Vandaag is ook wel weer zo'n dag dat je ze daar veel ziet.
Ziet er onhandig uit allemaal.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het niet hadden gezien. 2 vroege glazenmakers in copula.
dit is wel een kama sutra standje voor gevorderdenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat doe ik ze niet zomaar na.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is wel een kama sutra standje voor gevorderden
zolang je in de bak mikt is het maar half zo ergquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Bijna over m'n nek gegaan bij de kattenbak.
Dan moet ik die hele bak verschonen. Kan ik het beter van het laminaat vegen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang je in de bak mikt is het maar half zo erg
hmm, keuzes.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik die hele bak verschonen. Kan ik het beter van het laminaat vegen.
net aliensquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geurkaarsen want ik gun de poezen hun natvoer maar de lucht van hoe dat er van achter uitkomtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n slaapkamerraam even opengezet in de hoop dat het wat kon luchten.
Maar nee.
Jezus, iets voor 80 euro bij de action, dacht dat dubbele cijfers daar al bijzonder warenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Voor de liefhebber:
https://shop.action.com/n(...)e-staande-ventilator
Ook eens reclame maken voor de ACTION
Zijn net vrouwen wat dat betreft.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb geurkaarsen want ik gun de poezen hun natvoer maar de lucht van hoe dat er van achter uitkomt
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was sacha van de week ook al mee aan het klooien
[..]
[ afbeelding ]
Ohhhh mooi!quote:
Grit erop gooien, even wachten, opvegen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik die hele bak verschonen. Kan ik het beter van het laminaat vegen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:41 schreef essnhills het volgende:
Subsidie voor de warmtepomp, nieuwe kozijnen/ramen en schuifpui is toegekend![]()
Krijg bijna ¤2500
Vrouwen poepen nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn net vrouwen wat dat betreft.
en wollen sokken?quote:
doe je voorzichtig?quote:
Ja, dus vanaf nu mag je goorlellenquote:
Ik skip het onder ladders doorlopen nog even tot ik weer met het OV thuis benquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mensen nog iets bijgelovigs op de planning staan?
Wacht, heeft hont het warme weer toevallig meegenomen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een gelukshond dus mij kan niets gebeuren
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht, heeft hont het warme weer toevallig meegenomen?
Is het bijgeloof als je nergens in gelooft?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vond die timing al verdacht.quote:
Maandag was het nog 36 graden waar bij woonde. Dat was zijn laatste dag daar.quote:
Ja, dat hangt er dan zo'n beetje bijquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het bijgeloof als je nergens in gelooft?
Ik heb nu pas door dat het de 13de is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Altijd die immigranten die het voor de rest van ons verpestenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht, heeft hont het warme weer toevallig meegenomen?
Ik moest ook even nadenken hoezo het ineens over bijgeloof gingquote:
Ja klopt sorry. Ik wilde al jaren een Portugese vent en toen had het universum mij er eentje in hondvormquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Altijd die immigranten die het voor de rest van ons verpesten
Een spirituele zijspan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat hangt er dan zo'n beetje bij
En ik heb vandaag al bijna ¤2500 gekregen, dus tot nu toe gaat mijn dag primaquote:
ik moet nog 12 dagen wachten op de geldbootquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik heb vandaag al bijna ¤2500 gekregen, dus tot nu toe gaat mijn dag prima![]()
Onweer des doods?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Er gaan mensen in NW Frankrijk nachtmerries krijgen van vrijdag de 13e vandaag
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet nog 12 dagen wachten op de geldboot
Weet je zeker dat het niet een ijsmachine was?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
koffie gezet voor bij de appelkoek. Niet zo geslaagd.
salaris en vakantiegeldquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik heb het ook nog niet op de rekeningmaar de toekenningsbrief stond vanmorgen online.
Wat voor geldboot komt er bij jou?
Jawel, denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet een ijsmachine was?
Dan heb je pech, want wij krijgen niets. De buien doven boven België uit.quote:
Klotebelgenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want wij krijgen niets. De buien doven boven België uit.
Dat vind ik jammer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want wij krijgen niets. De buien doven boven België uit.
Wat was er niet zo geslaagd aan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
koffie gezet voor bij de appelkoek. Niet zo geslaagd.
De koffie of de appelkoek?quote:
Ik gok de koffiequote:
Timing is ook net ruk. Iets eerder op de dag en het had ons wel kunnen bereiken, of iets later zodat het morgen was gebeurd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer.
Het is ook altijd maar afwachten of het de Rijn wel oversteekt.
Theequote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik gok de koffie
Maar koffie is altijd een faal bij mij
als je gemalen koffie in een theezakje doet en dat sopt in heet water, wordt het dan koffie of thee?quote:
Slappe koffiequote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je gemalen koffie in een theezakje doet en dat sopt in heet water, wordt het dan koffie of thee?
Zinloos geweldquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sultana's naar binnen geschoven.
Whieee!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Timing is ook net ruk. Iets eerder op de dag en het had ons wel kunnen bereiken, of iets later zodat het morgen was gebeurd.
Omslachtige koffie denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je gemalen koffie in een theezakje doet en dat sopt in heet water, wordt het dan koffie of thee?
Watzien we hier en waarom loopt er geen tijd meequote:
Nee, dat zou wel moeten. Gaat iets fout bij het exporteren kennelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie geen tijd erbij staan.
Van I'm weatherquote:
Mooiquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het komt dus tot de HUNlijn en dan is het ineens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |