SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat kwam toch pas morgenavond?quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef aeque het volgende:
Waar blijft de onweer?
Of is het het onweer.
Hier wat zuidelijker vanavond al. Maar ik lees net na 23:00. Ik dacht eerder.quote:
Morgenavond pas.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef aeque het volgende:
Waar blijft de onweer?
Of is het het onweer.
Ohquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier wat zuidelijker vanavond al. Maar ik lees net na 23:00. Ik dacht eerder.
Ik weet niet waar je zit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ja hier komt het misschien morgenavond, maar ik zal wel te noorderlijk zitten
De leven.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef aeque het volgende:
Waar blijft de onweer?
Of is het het onweer.
Dat komt morgen toch pas.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef aeque het volgende:
Waar blijft de onweer?
Of is het het onweer.
Paar biljetjes naar het bankgeheime Kwitserland sturen. Geld wat stom is, maakt recht wat krom isquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:kwiwi hoe kan ik deze huren?
[ link | afbeelding ]
Zwaagquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je zit.
Maar de knmi app zit er wel vaker naast de laatste tijd. Dus kan ook zomaar kul zijn.
Koentjuhquote:
Ah, moest even googlen.quote:
Ik lig al in bed, zal zo wel in slaap sukkelenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:09 schreef Ama het volgende:
Als Hedwig ook eens gaat slapen dan kan ik straks ook gaan.
IS HET NOU ACTION OF BLOKKER???!!!quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah, moest even googlen.
Wel verwarrend dat er vlakbij een Action Blokker zit.
Blokker ligt hier vlakbij jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah, moest even googlen.
Wel verwarrend dat er vlakbij een Action Blokker zit.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
IS HET NOU ACTION OF BLOKKER???!!!
Wowquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blokker ligt hier vlakbij ja
Maar de Blokker winkels kwamen dan weer oorspronkelijk uit Hoorn. Wel allemaal zelfde gemeente
En de Action komt uit Enkhuizen, en daar zat ik dan weer op school
Daar is mijn grootmoeder geborenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
En de Action komt uit Enkhuizen, en daar zat ik dan weer op school
Nee had geen sokken aan vandaag, veel te warm voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Westerblokker, Blokker en Oosterblokker zijn wel 3 aparte dorpenquote:
Ik gok naar vlinderquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee had geen sokken aan vandaag, veel te warm voorTopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:
Lekker hoorquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor
Druk qua werk. Nog 4 dagen dan verkansie
Tjonge, waar ga je nu weer heen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor
Druk qua werk. Nog 4 dagen dan verkansie
Ohhh nicequote:
Wel een heel ander soort frankrijk dan t vaste land.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat ligt wel in de buurt maar toch net niet
Ik maakte die grap toen broer en schoonzus door Frankrijk en Italië aan het reizen waren. Gingen ze naar Monaco.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat ligt wel in de buurt maar toch net niet
Haha wel nice!quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik maakte die grap toen broer en schoonzus door Frankrijk en Italië aan het reizen waren. Gingen ze naar Monaco.
Dus ik natuurlijk: "Nice!"
En broer natuurlijk: "Nee, Monaco!"
De rest snapte de grap niet
quote:
Toen ik naar Corsica ben geweest vertrok ik wel vanaf Nicequote:
Ik ben niet zo thuis in de politieke situatie daar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Westerblokker, Blokker en Oosterblokker zijn wel 3 aparte dorpen
Al weet ik niet of dat officieel nog steeds zo is
Das een flinke boomquote:
Was sacha van de week ook al mee aan het klooienquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Imgur geeft opeens geen linkje meer dat eindigt met .jpg
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je de foto hebt geüpload zie je als je met je muis over de foto gaat 3 puntjes, als je daar op klikt krijg je een menuutje en klik je op 'get share links'
[ afbeelding ]
Als je de foto hier wilt posten kun je gewoon de link bij 'BBCode (Forums)' kopiëren. Die heeft al de juiste tags dus kun je gelijk plakken
[ afbeelding ]
Krijg je die url met blob erin? Dan moet je even wachten, dan is de upload nog niet compleet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was sacha van de week ook al mee aan het klooien
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe het op mijn ipad. Daar werkt het blijkbaar net wat anders.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg je die url met blob erin? Dan moet je even wachten, dan is de upload nog niet compleet.
Hmm, ik krijg die opties wel gewoon op mijn ipad (in Firefox), gebruik je misschien de app of de mobiele versie?quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het op mijn ipad. Daar werkt het blijkbaar net wat anders.Ik zie wel drie puntjes maar niet ‘get share links’.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik net nog welquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik dit verkeerd.quote:Eén inzittende van het vliegtuig, een Boeing Dreamliner, heeft de ramp overleefd.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:32 schreef CherryLips het volgende:
O ik weet het alweer. Op afbeelding tikken zodat hij je hele scherm vult zeg maar en dan op het pijltje tikken.
1 overleverquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik dit verkeerd.
Appquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ik krijg die opties wel gewoon op mijn ipad (in Firefox), gebruik je misschien de app of de mobiele versie?
ieeeeewquote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:28 schreef aeque het volgende:
@:bitterbal
Hou die gore spinnen de volgende keer in Thailand
[ afbeelding ]
Normaal zet ik ze netjes weer buiten. Maar dit monster kreeg een enkeltje riool.quote:
Ben blij dat die hier niet zatquote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Normaal zet ik ze netjes weer buiten. Maar dit monster kreeg een enkeltje riool.
Als ik even Google en naar afbeeldingen kijk kan het zomaar de valse zwarte weduwe zijn geweest.quote:
Die zijn niet gevaarlijk toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik even Google en naar afbeeldingen kijk kan het zomaar de valse zwarte weduwe zijn geweest.
Nou ik heb het hem/haar niet gevraagd.quote:
Ik had hier aantal maanden terug een huntsman op het balkon. Toen moest ik wel even een gilletje laten jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:50 schreef aeque het volgende:
Godver wilde ook net naar bed gaan toen hij langs liep. Dag moeheid.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had hier aantal maanden terug een huntsman op het balkon. Toen moest ik wel even een gilletje laten ja![]()
HIj kwam op mijn voeten af dus ik sprong zo 20 meter in de luchten toen kwam die aan de rant van het balkon en sprong die er echt zo af. Zoals ze dat in een tekenfilm ook zouden hebben getekend
ja zo hoog kan ik dan springenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Die 20 meter klinkt wel geloofwaardig idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |