Ben blij dat die hier niet zatquote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Normaal zet ik ze netjes weer buiten. Maar dit monster kreeg een enkeltje riool.
Als ik even Google en naar afbeeldingen kijk kan het zomaar de valse zwarte weduwe zijn geweest.quote:
Die zijn niet gevaarlijk toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik even Google en naar afbeeldingen kijk kan het zomaar de valse zwarte weduwe zijn geweest.
Nou ik heb het hem/haar niet gevraagd.quote:
Ik had hier aantal maanden terug een huntsman op het balkon. Toen moest ik wel even een gilletje laten jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:50 schreef aeque het volgende:
Godver wilde ook net naar bed gaan toen hij langs liep. Dag moeheid.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had hier aantal maanden terug een huntsman op het balkon. Toen moest ik wel even een gilletje laten ja![]()
HIj kwam op mijn voeten af dus ik sprong zo 20 meter in de luchten toen kwam die aan de rant van het balkon en sprong die er echt zo af. Zoals ze dat in een tekenfilm ook zouden hebben getekend
ja zo hoog kan ik dan springenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Die 20 meter klinkt wel geloofwaardig idd.
Mag je blij zijn dat het op het balkon was anders was je KO gegaan door het plafond en had hij je opgegeten.quote:
Ja op het balkon is erook een balkon maar daar sprong ik zo langs heen. Dat had ik je nog niet verteld. Maakte een bocht in mijn sprongquote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat het op het balkon was anders was je KO gegaan door het plafond en had hij je opgegeten.
Eigenlijk vloog je dus gewoon.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op het balkon is erook een balkon maar daar sprong ik zo langs heen. Dat had ik je nog niet verteld. Maakte een bocht in mijn sprong
ja want wilde niet worden opgegetenquote:
Ik denk 4quote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja want wilde niet worden opgegeten![]()
Denk jij als een spin met mes en vork eet dat die dan alleen 2 pootjes gebruikt zoals wij. Dus 1 vork en 1 mes of dat die alle 4 de pootjes gebruikt?
Verwachten volgende stap. Zijn de mensen achter de Palestijnse terroristen en degenen in Yemen.quote:
gezellig, ondertussrn in amerika:quote:
quote:US Democratic Sen. Alex Padilla was forcefully removed from a press conference in Los Angeles Thursday and coerced to the ground after attempting to ask Homeland Security Secretary Kristi Noem a question.
Ja, hoe durft ze.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 06:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo dom om vragen te willen stellen
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 06:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo dom om vragen te willen stellen
dit betrof het gebeuren in LA.quote:
Tegenwoordig kan je dat niet zomaar zeggen.quote:
Aah mooi beestjequote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:28 schreef aeque het volgende:
@:bitterbal
Hou die gore spinnen de volgende keer in Thailand
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |