Mag je blij zijn dat het op het balkon was anders was je KO gegaan door het plafond en had hij je opgegeten.quote:
Ja op het balkon is erook een balkon maar daar sprong ik zo langs heen. Dat had ik je nog niet verteld. Maakte een bocht in mijn sprongquote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat het op het balkon was anders was je KO gegaan door het plafond en had hij je opgegeten.
Eigenlijk vloog je dus gewoon.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op het balkon is erook een balkon maar daar sprong ik zo langs heen. Dat had ik je nog niet verteld. Maakte een bocht in mijn sprong
ja want wilde niet worden opgegetenquote:
Ik denk 4quote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja want wilde niet worden opgegeten![]()
Denk jij als een spin met mes en vork eet dat die dan alleen 2 pootjes gebruikt zoals wij. Dus 1 vork en 1 mes of dat die alle 4 de pootjes gebruikt?
Verwachten volgende stap. Zijn de mensen achter de Palestijnse terroristen en degenen in Yemen.quote:
gezellig, ondertussrn in amerika:quote:
quote:US Democratic Sen. Alex Padilla was forcefully removed from a press conference in Los Angeles Thursday and coerced to the ground after attempting to ask Homeland Security Secretary Kristi Noem a question.
Ja, hoe durft ze.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 06:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo dom om vragen te willen stellen
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 06:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo dom om vragen te willen stellen
dit betrof het gebeuren in LA.quote:
Tegenwoordig kan je dat niet zomaar zeggen.quote:
Aah mooi beestjequote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:28 schreef aeque het volgende:
@:bitterbal
Hou die gore spinnen de volgende keer in Thailand
[ afbeelding ]
Heb het nog niet gezien, maar gezien de voorkeur van de media in de VS neem ik dit met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:18 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dit betrof het gebeuren in LA.
snap wel dat ze geen moeilijke elementen, zoals vragen, willen hebben ja
Hoeveelste conflict is dit nu in de wereld? 3e of 4e?quote:
Klinkt wel een beetje als die 'vreedzame' protesten tijdens de corona.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het nog niet gezien, maar gezien de voorkeur van de media in de VS neem ik dit met een korreltje zout.
Aan de andere kant van het land was er een mevrouw die geloof ik burgemeester is, die moord en brand schreeuwde na een protest, omdat ze aangehouden zou zijn (ik las vanmorgen dat ze word aangeklaagd) terwijl ze niks deed. Postte nog een foto van zichzelf keurig protesterend, rustig.
Dag later kwamen de beelden vrij, waarom ze meerdere malen mensen aanvalt. Lol.
Ik zal vanmiddag even de beelden bekijken van deze Senator.
Van zijn website:quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je dat niet zomaar zeggen.
quote:The proud son of immigrants from Mexico, Senator Alex Padilla believes in giving everyone a fair shot at the American dream. A progressive problem solver, Alex has dedicated his career to finding solutions to the toughest challenges and fighting for communities that are too often left out and left behind.
deze kunnen we toch wel bij het bestaande israel probleem rekenen toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoeveelste conflict is dit nu in de wereld? 3e of 4e?
quote:
Dat is hier niet het geval, it's as simple as that.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het nog niet gezien, maar gezien de voorkeur van de media in de VS neem ik dit met een korreltje zout.
Aan de andere kant van het land was er een mevrouw die geloof ik burgemeester is, die moord en brand schreeuwde na een protest, omdat ze aangehouden zou zijn (ik las vanmorgen dat ze word aangeklaagd) terwijl ze niks deed. Postte nog een foto van zichzelf keurig protesterend, rustig.
Dag later kwamen de beelden vrij, waarom ze meerdere malen mensen aanvalt. Lol.
Ik zal vanmiddag even de beelden bekijken van deze Senator.
Is inderdaad een voortzetting van hetzelfde conflict. Alleen nu op de breinen achter het Gaza-conflict.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze kunnen we toch wel bij het bestaande israel probleem rekenen toch?
CNN-style.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als die 'vreedzame' protesten tijdens de corona.
Hangt er denk ik vanaf wat je een conflict noemt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoeveelste conflict is dit nu in de wereld? 3e of 4e?
Dit jaquote:
Als ik vanavond thuis ben, ga ik even de beelden bekijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is hier niet het geval, it's as simple as that.
Geef mijn goede nachtrust terugquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:02 schreef Ama het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel goed geslapen vannacht.
Ik medium want de mega dikke gordijnen in het hotel zijn blijkbaar niet verduisterendquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:02 schreef Ama het volgende:
same, beetje vroeg wakker..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:02 schreef Ama het volgende:
Katquote:
Lekker hoor, geniet ervan. ALvast een fijne vakantiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |