quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met Ethan Hawke toch? Fijn dat ie er weer is
Als het goed gaat morgen naar de nieuwe Wes Anderson film.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
begrijpelijk idd dat je dan al langer niet bent geweest.
Haha, nee.quote:
Ik vroeg me al af of het aan mijn telefoon lag.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
ChatGPT heeft er weinig zin in vandaag. Wat moet ik nu
Na vier uur wordt het droog, we zeggen alleen niet waarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja weer een hoosbui. "Na vier uur wordt het droog hoor!"
Laatste stuk nooit gedaan. Verder ken ik die hele game van voor tot eind.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nietik heb hem met de release helemaal kapot gespeeld, volgens mij zelfs nog gehaald op de releasedag bij de Mediamarkt toen dat nog een dingetje was daar. In 2018 met mijn revalidatie de GOTY gekocht en het helemaal opnieuw gespeeld met alle uitbreidingen. En vorig jaar nog een keertje nadat de Fallout serie was uitgekomen
Dit vind ik wel wat zorgwekkend.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ja ho ik ben al bijna twee maanden niet naar de bios geweest he?
Ouderwets op zoek naar John Connor met een telefoonboek en verrekijkerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
ChatGPT heeft er weinig zin in vandaag. Wat moet ik nu
Nacho'squote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb als het goed is een capresesalade als m'n mozzarella nog goed is.
Jij hebt The Institute nooit opgeblazenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste stuk nooit gedaan. Verder ken ik die hele game van voor tot eind.
Ik moet nog boodschappen doen, dus nog geen ideequote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb als het goed is een capresesalade als m'n mozzarella nog goed is.
Je moet de jpeg link kopiëren, niet de imgur linkquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet zo heel goed met me eigenlijk.
Wel weer iets beterende.
Nee. Zodra ik bij Institute binnenliep afgehaakt eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt The Institute nooit opgeblazen
Aaaaaand it's gone.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet de jpeg link kopiëren, niet de imgur link
[ afbeelding ]
welke zijn dat?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
M'n favoriete pizza's zijn in de aanbieding bij de Bonirama
Ja lekker in je strakke tuxedo met ballistic weavequote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Zodra ik bij Institute binnenliep afgehaakt eigenlijk
Natuurlijk altijd zsm de Railroad-missies doen voor de ballistic weave mods
Ik heb niks meer in huis waar ik schijfjes mee kan afspelenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Days en Weeks staan hier gewoon allebei in de kast op BRVolgens mij heb ik ook nog een speciale dvd versie er van liggen
er ging geen belletje rinkelen maar het is een big american. Die vind ik nou zo tegenvallen altijd?quote:
Een PS4 en PS5quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb niks meer in huis waar ik schijfjes mee kan afspelen
ik wil morgen een fruitdagje doen, is mn planquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Straks nog even boodschappen doen. Misschien wat licht gezond slavoer in huis halen voor eind van de week.
Chromecast?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu wel leuk films binnen te hengelen maar heb geen mogelijkheid om die op de tv af te spelen.
Dan kom je een heel eind inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekker in je strakke tuxedo met ballistic weaveEn dan lekker rondzwaaien met je full-auto Deliverer
Maar die is met visquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er ging geen belletje rinkelen maar het is een big american. Die vind ik nou zo tegenvallen altijd?mijn favoriet hebben ze niet meer
dat was deze
https://www.jumbo.com/pro(...)campi-355g-105553STK
ja!! Visquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die is met vis
M'n échte favoriet hebben ze bij de Pizza Express in Engelandmet spinazie en gekaramelliseerde ui en geitenkaas
Die is ook fijn jaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kom je een heel eind inderdaad.
Ik ging eerst altijd Overseer's Guardian oppikken. Dat werkt ook wel prima.
Ik had laatst een hele vieze quatro fromaggi van de Nettorama en nu durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja!! Vis![]()
Oeh dat klinkt ook goedmijn echte favoriete is een echte quatro fromaggi
Ohja PS3 heb ik ook nog staanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een blu-rayspeler en een PS3 die ik nog moet aansluiten.
Oke, als je dit in de browser doet, zodra je de afbeelding op imgur ziet rechtermuisknop en dan iets wat afbeeldingslink kopieren oid zal heten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:02 schreef sacha het volgende:
[..]
ik begin helemaal opnieuw, doet dit voor het eerst moet je weten
Nou probleem opgelost dusquote:
Oh ja ik heb ook ergens nog een externe dvd-rom speler.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja PS3 heb ik ook nog staanEn volgens mij ook nog een externe speler voor de laptop, maar weet niet of die blu-ray kan
een vieze?!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst een hele vieze quatro fromaggi van de Nettorama en nu durf ik niet meer.
Ik krijg het vast niet aan de praat met mijn gebrek aan technische kennis. Volgens mij heb ik het zelfs al eens geprobeerd.quote:
wat ontzettend vervelendquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij denk dat hij in Engeland is. Dus lekker iPlayer kijken
Ze is druk met hontquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
Ik had verwacht dat we inmiddels wel honden foto's hadden gezien.
Ja pfft. Geen blauwe kaas op een vierkazenpizza? Dat is de helft van de reden om voor de kaaspizza te gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een vieze?!hoe dan
De verse uit de supermarkt zijn wel oke maar heb liever eentje met taleggio en die verkopen ze zelden. Laatste keer besteld bij domino's maar dat doe ik niet meer, daar zat geen eens blauwe kaas op. Was net een hele dure margarita
Als je de foto hebt geüpload zie je als je met je muis over de foto gaat 3 puntjes, als je daar op klikt krijg je een menuutje en klik je op 'get share links'quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:02 schreef sacha het volgende:
[..]
ik begin helemaal opnieuw, doe dit voor het eerst moet je weten
Ja kan ook zijn dat het een externe dvd/cd-brander is trouwens. Nog uit de tijd dat ik enkel een cd-speler in de auto hadquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook ergens nog een externe dvd-rom speler.
En een laserdiscspeler. Als mijn vader niet inmiddels al mijn spullen heeft weggegooid.
preciesquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja pfft. Geen blauwe kaas op een vierkazenpizza? Dat is de helft van de reden om voor de kaaspizza te gaan.
well, yea.quote:Tomatensaus, mozzarella, Gouda en cheddar kaasmix & Emmentaler.
In de browser doe ik die moeite eigenlijk nooit meer sinds ik zag dat de afbeelding die je te zien krijgt al meteen de goede link heeft als je die rechtsklikt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je de foto hebt geüpload zie je als je met je muis over de foto gaat 3 puntjes, als je daar op klikt krijg je een menuutje en klik je op 'get share links'
[ afbeelding ]
Als je de foto hier wilt posten kun je gewoon de link bij 'BBCode (Forums)' kopiëren. Die heeft al de juiste tags dus kun je gelijk plakken
[ afbeelding ]
Heb ik ook altijd met chromecastquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het vast niet aan de praat met mijn gebrek aan technische kennis. Volgens mij heb ik het zelfs al eens geprobeerd.
in dat geval zouden we hier gewoon ergens aan één van de films beginnen. op het UK Harry Potter 24/7 kanaalquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik deed ooit een fok harry-potter-meet bij mij thuis en toen kwam ik er op de dag zelf achter dat ik helemaal geen dvd-speler had en ook geen chromecast en ook geen (werkende) hdmi kabel.
Het was fantastisch
@:kaneelstokje
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
Hmm. Echt spannend klinkt dat niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
preciesvolgens mij was het echt zo'n combi van kazen die op elkaar lijken
[..]
well, yea.
Oh verrek, sinds wanneer doet 'ie datquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de browser doe ik die moeite eigenlijk nooit meer sinds ik zag dat de afbeelding die je te zien krijgt al meteen de goede link heeft als je die rechtsklikt.
Daarom jellyfin hosten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met chromecastEnige nadeel is wel dat die geen ondertiteling uit VLC meeneemt met casten
Die is op het moment nog hartstikke verliefd met die hond bezig. We krijgen zo de stortvloed wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
Als ik hier van te voren iets langer over na had gedacht dan zou die meet nooit bij mij plaats hebben gevonden natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
in dat geval zouden we hier gewoon ergens aan één van de films beginnen. op het UK Harry Potter 24/7 kanaal
hij valt helemaal wegquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Echt spannend klinkt dat niet.
De emmenthaler doet me nu wel afvragen hoe een pizza met een zwitsers kaasfonduemengsel zou smaken.
joh gewoon lekker bij film 4 beginnen en dan na de 8e gewoon door naar film 1quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik hier van te voren iets langer over na had gedacht dan zou die meet nooit bij mij plaats hebben gevonden natuurlijk![]()
[..]
hij valt helemaal wegvolgens mij is het zo'n mix oid. Zal samen vast iets toevoegen en anders smaken dan gewoon goude maar het is juist zo lekker als je echt die verschillen proeft
Tegenwoordig ben ik echt slecht met zulke dingen, terwijl ik vroeger gewoon ftp's kon hacken voor 0-day vinyl releasesquote:
Wat is dit, Star Wars?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh gewoon lekker bij film 4 beginnen en dan na de 8e gewoon door naar film 1
ideaal
ow en geen reclame. toiletbezoek kan tijdens de aftiteling
Beetje het Star Wars principe?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ideaal
ja maar dan andersquote:
klinkt als een succesverhaalquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ideaal
De "allevier even goedkoop" kaasmix emmer bij de groothandel ingekocht of zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik hier van te voren iets langer over na had gedacht dan zou die meet nooit bij mij plaats hebben gevonden natuurlijk![]()
[..]
hij valt helemaal wegvolgens mij is het zo'n mix oid. Zal samen vast iets toevoegen en anders smaken dan gewoon goude maar het is juist zo lekker als je echt die verschillen proeft
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De "allevier even goedkoop" kaasmix emmer bij de groothandel ingekocht of zo.
ik ook niet want van dat geld kan ik er vijf zelf maken en moeite kost het amperquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik bestel eigenlijk bijna nooit meer pizza's. Als ik pizza maak, maak ik teveel deeg en vries de helft in voor een luie pizzadag.
ik begin helemaal opnieuw, doet dit voor het eerst moet je wetenquote:
oh, lief dat je het helemaal uitschrijft!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, als je dit in de browser doet, zodra je de afbeelding op imgur ziet rechtermuisknop en dan iets wat afbeeldingslink kopieren oid zal heten.
Als je in de app zit en je hebt de afbeelding geupload, tik op de afbeelding zodat hij volledig scherm laadt, als je dan op het deelpijltje rechtsonderin tikt krijg je de directe link van het plaatje.
met een bijl om houtblokken kleiner te makenquote:
Ik heb ooit eens geprobeerd om op hakken te lopen, maar daar blijft het wel bij. Was wel een heel stuk jonger toen. Nu zijn mijn voeten te groot.quote:
Word ik straks raar aangekeken als ik ja zeg?quote:
Nou trippen doen ze meestal niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
HAKKUH HAKKU HAKKUH
GAAF MAN IK TRIP HELEMAAL
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een bijl om houtblokken kleiner te maken
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens geprobeerd om op hakken te lopen, maar daar blijft het wel bij. Was wel een heel stuk jonger toen. Nu zijn mijn voeten te groot.
nee? maar je kunt het?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Word ik straks raar aangekeken als ik ja zeg?
In een ver verleden welquote:
Hedwig ligt de laatste dagen best wel veel in haar nieuwe mandje.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind prins s en de geit wel leuk maar die drugsnummers zijn wel beetje jammer![]()
Doe nou voorzichtig @datismijnmeningquote:Prinses Amalia breekt bovenarm na val van paard, ondergaat operatie
Prinses Amalia is dinsdag van haar paard gevallen en heeft daarbij haar bovenarm gebroken. Dat maakt de RVD bekend. De 21-jarige Amalia moet voor de breuk onder het mes in het UMC Utrecht.
https://www.ad.nl/show/pr(...)t-operatie~a7609baa/
"Mine now, hooman."quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:32 schreef Ama het volgende:
Vergeten mijn dekentje weer op te ruimen.
[ link | afbeelding ]
Ik kan wel hakenquote:
Ja maar ja ik deed zo mijn best om dat ding niet helemaal onder de kattenharen te krijgen.quote:
Ja hopelijk komt ze wel terug.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die heeft straks 600 notificaties als d'r ban opgeheven wordt.
Too latequote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja ik deed zo mijn best om dat ding niet helemaal onder de kattenharen te krijgen.
Je wordt altijd al raar aangekeken, dus zou geen probleem moeten zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Word ik straks raar aangekeken als ik ja zeg?
Als.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die heeft straks 600 notificaties als d'r ban opgeheven wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |