quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met Ethan Hawke toch? Fijn dat ie er weer is
Als het goed gaat morgen naar de nieuwe Wes Anderson film.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
begrijpelijk idd dat je dan al langer niet bent geweest.
Haha, nee.quote:
Ik vroeg me al af of het aan mijn telefoon lag.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
ChatGPT heeft er weinig zin in vandaag. Wat moet ik nu
Na vier uur wordt het droog, we zeggen alleen niet waarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja weer een hoosbui. "Na vier uur wordt het droog hoor!"
Laatste stuk nooit gedaan. Verder ken ik die hele game van voor tot eind.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nietik heb hem met de release helemaal kapot gespeeld, volgens mij zelfs nog gehaald op de releasedag bij de Mediamarkt toen dat nog een dingetje was daar. In 2018 met mijn revalidatie de GOTY gekocht en het helemaal opnieuw gespeeld met alle uitbreidingen. En vorig jaar nog een keertje nadat de Fallout serie was uitgekomen
Dit vind ik wel wat zorgwekkend.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ja ho ik ben al bijna twee maanden niet naar de bios geweest he?
Ouderwets op zoek naar John Connor met een telefoonboek en verrekijkerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
ChatGPT heeft er weinig zin in vandaag. Wat moet ik nu
Nacho'squote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb als het goed is een capresesalade als m'n mozzarella nog goed is.
Jij hebt The Institute nooit opgeblazenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste stuk nooit gedaan. Verder ken ik die hele game van voor tot eind.
Ik moet nog boodschappen doen, dus nog geen ideequote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb als het goed is een capresesalade als m'n mozzarella nog goed is.
Je moet de jpeg link kopiëren, niet de imgur linkquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet zo heel goed met me eigenlijk.
Wel weer iets beterende.
Nee. Zodra ik bij Institute binnenliep afgehaakt eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt The Institute nooit opgeblazen
Aaaaaand it's gone.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet de jpeg link kopiëren, niet de imgur link
[ afbeelding ]
welke zijn dat?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
M'n favoriete pizza's zijn in de aanbieding bij de Bonirama
Ja lekker in je strakke tuxedo met ballistic weavequote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Zodra ik bij Institute binnenliep afgehaakt eigenlijk
Natuurlijk altijd zsm de Railroad-missies doen voor de ballistic weave mods
Ik heb niks meer in huis waar ik schijfjes mee kan afspelenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Days en Weeks staan hier gewoon allebei in de kast op BRVolgens mij heb ik ook nog een speciale dvd versie er van liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |