SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Gewoon. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Waarom draait Pathé een film van 3 uur die begint om 22:30
Gewoon omdat dat kan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Ja moest wel ff kijken wat ik allemaal gemist had in een topic met zo'n TTquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt wel het hele topic gelezen zie ik.
Gewoon omdat, het kan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:06 schreef Nattekat het volgende:
quote:
quote:
quote:
Omdat die arme scholieren met een bijbaantje daar voor jan lul tot 2:00 moeten blijven.quote:
Dan kunnen ze er twee op een avond draaien. De ene begint te vroeg en de andere te laat.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Ze moeten weer leren wat werken isquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat die arme scholieren met een bijbaantje daar voor jan lul tot 2:00 moeten blijven.
Worden die dan ingeroosterd als ze de volgende ochtend college hebben?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat die arme scholieren met een bijbaantje daar voor jan lul tot 2:00 moeten blijven.
Dit is een zaterdagquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Worden die dan ingeroosterd als ze de volgende ochtend college hebben?
Scholieren onder de 18 mogen niet tussen 23.00u en 06.00u werken, dus dat zullen eerder studenten dan scholieren zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze worden toch betaald.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ze voor jan lul tot 2:00 moeten blijven.
Die F1 film kan voor mij als enorme fan van de sport op twee compleet tegengestelde manieren uitpakkenquote:
Oh, in dat geval...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scholieren onder de 18 mogen niet tussen 23.00u en 06.00u werken, dus dat zullen eerder studenten dan scholieren zijn
quote:NSC zakt in de jongste opiniepeiling
van EenVandaag verder terug naar één
zetel als er nu verkiezingen zouden
zijn.Nu heeft de partij er twintig.
"Oh nooo, de andere zalen op je gemakje weer gereed maken voor de volgende dag terwijl de laatste film bezig is"quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ze voor jan lul tot 2:00 moeten blijven.
Zou 'm nu doorzetten tot vanavond denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
Dutje ja/nee? Ik wil dan vers wakker worden maar kans is groot dat ik verrot wakker word maar ben ik nu ook, dusja?
Nah, beter wakker blijven en op tijd naar bed gaan vanavondquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
Dutje ja/nee? Ik wil dan vers wakker worden maar kans is groot dat ik verrot wakker word maar ben ik nu ook, dusja?
Die ene dude die de stemmen binnenharkte was opeens weg.quote:
Die wil ik ook wel zien.quote:
Regeren met de PVV, geen ene flikker bereiken, Omtzicht die weg gaat, volstrekt onduidelijke koers.quote:
Teletekstquote:
Maar we hebben nu geloof ik 23 partijen of zo. Hooguit 5 daarvan staan duidelijk ergens voor. De rest zijn allemaal natte scheten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regeren met de PVV, geen ene flikker bereiken, Omtzicht die weg gaat, volstrekt onduidelijke koers.
Ik ben bijzonder vergevingsgezind als het op partijen waarop ik met vertrouwen op gestemd heb, maar zelfs ik heb die steun geen jaar vol gehouden.
Ik de laatste keer met @TaMieke volgens mij?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:49 schreef gianni61 het volgende:
ik ben er de afgelopen 20 jaar niet meer geweest, denk ik
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou 'm nu doorzetten tot vanavond denk ik.
ja ok, is inderdaad de verstandige keus. Ga ik even wandelenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, beter wakker blijven en op tijd naar bed gaan vanavond
Ik wil een verdomme middenpartij die niet Christelijk en/of gericht op boomers is, is dat nou te veel gevraagd?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar we hebben nu geloof ik 23 partijen of zo. Hooguit 5 daarvan staan duidelijk ergens voor. De rest zijn allemaal natte scheten.
Nee daar hebben we er 18 vanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil een verdomme middenpartij die niet Christelijk en/of gericht op boomers is, is dat nou te veel gevraagd?
Vandaag leerde ik dat er een Black Phone 2 komt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Nu eerst Black Phone en 28 Days Later even binnenhalen voor de vervolgen uitkomen.
Hoezo heb je 28 Days (en Weeks) Later niet gewoon op schijf liggenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Nu eerst Black Phone en 28 Days Later even binnenhalen voor de vervolgen uitkomen.
Om 16:21:54 zeker?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vandaag leerde ik dat er een Black Phone 2 komt.
Dingen die niet zijn gericht op boomersquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil een verdomme middenpartij die niet Christelijk en/of gericht op boomers is, is dat nou te veel gevraagd?
Ze was 4 weken te vroegquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo heb je 28 Days (en Weeks) Later niet gewoon op schijf liggen
23 partijen, waarvan GL, D66, VVD, PVV, FvD en CDA niet aan de mijn genoemde eisen voldoen, dus dit is een leugenquote:
Oh verrek, valt me nog mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Door CL's zoektocht naar torry's bedacht ik me dat ik dat nauwelijks meer gebruik, de laatste keer was bij een Amazon serie, Fallout. Had het niet verwacht, maar die komt schijnbaar toch ook op schijf uit@:DeZwabber https://www.bol.com/nl/nl/p/fallout-seizoen-1/9300000230361209/
Zou eens tijd worden voor een nieuw deel van de game, en dan weer gewoon een singleplayer ipv die always online 76quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh verrek, valt me nog mee.
...
Hoeveel mensen zouden per ongeluk de game kopen ipv de serie?
Dan zouden we nog een jaar of 5 moeten wachtenquote:
Altijd online multiplayer met "surprise mechanics" en season passesquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden voor een nieuw deel van de game, en dan weer gewoon een singleplayer ipv die always online 76
D66?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke remake van New Vegas mag welquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh verrek, valt me nog mee.
...
Hoeveel mensen zouden per ongeluk de game kopen ipv de serie?
Ja en de 'daily events' waar je weer heel het gebied opnieuw moet afschieten wat je de dag ervoor ook al hebt gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Altijd online multiplayer met "surprise mechanics" en season passes
Oh FvD bestaat dat ook nog.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
23 partijen, waarvan GL, D66, VVD, PVV, FvD en CDA niet aan de mijn genoemde eisen voldoen, dus dit is een leugen
Ik heb laatst nog een Fallout 3 run gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en de 'daily events' waar je weer heel het gebied opnieuw moet afschieten wat je de dag ervoor ook al hebt gedaan
Eentje die wel werkt op de playstation zou wel prettig zijn, heb hem op de PS3 nooit kunnen uitspelen omdat de savefile altijd corrupt raaktequote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke remake van New Vegas mag wel
Hier hetzelfde verhaalquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eentje die wel werkt op de playstation zou wel prettig zijn, heb hem op de PS3 nooit kunnen uitspelen omdat de savefile altijd corrupt raakteMaar denk niet dat het zomaar zal gebeuren, Obsidian en Bethesda zijn volgens mij geen vriendjes
Is deel 1 wat? Ik heb het boek nog liggenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vandaag leerde ik dat er een Black Phone 2 komt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo heb je 28 Days (en Weeks) Later niet gewoon op schijf liggen
Ik had het ook al niet meer gebruikt sinds... oktober ofzo?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Door CL's zoektocht naar torry's bedacht ik me dat ik dat nauwelijks meer gebruik, de laatste keer was bij een Amazon serie, Fallout. Had het niet verwacht, maar die komt schijnbaar toch ook op schijf uit@:DeZwabber https://www.bol.com/nl/nl/p/fallout-seizoen-1/9300000230361209/
Daar is het bij mij ook pas mee begonnen, ging in eerste instantie niet echt van hartequote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een Fallout 3 run gedaan
Er hing hier al een poster zag ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
Later deze maand trouwens. Ik heb 'm voorbij zien komen.
Ik vond het wel een leuke film.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is deel 1 wat? Ik heb het boek nog liggen
Ja het verste dat ik ben gekomen was dat ik ruzie had met de Romeinen op de Hoover Damquote:
Ik heb 4 nooit uitgespeeldquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is het bij mij ook pas mee begonnen, ging in eerste instantie niet echt van harteToen ik het eerst speelde had ik er na een paar uur wel genoeg van en trok het me niet. Een jaartje later het nog maar een kans gegeven en drukte per ongeluk op een knop om van 3rd naar 1st person view te gaan en opeens vond ik het geweldig
. En 4 heeft heel veel haat gehad, maar blijft toch echt wel mijn favoriet, heb ik echt meermaals uitgespeeld
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er hing hier al een poster zag ik.
Ja ho ik ben al bijna twee maanden niet naar de bios geweest he?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:40 schreef CherryLips het volgende:
O en heb de trailer al twee keer gehad voor een film.
Ik vond hem wel oke.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is deel 1 wat? Ik heb het boek nog liggen
Days en Weeks staan hier gewoon allebei in de kast op BRquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]Weeks staat wel op Disney. Days niet
ziek geweest?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ja ho ik ben al bijna twee maanden niet naar de bios geweest he?
Ik haal je voorlopig echt niet in hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ja ho ik ben al bijna twee maanden niet naar de bios geweest he?
Stuur maar op.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Days en Weeks staan hier gewoon allebei in de kast op BRVolgens mij heb ik ook nog een speciale dvd versie er van liggen
begrijpelijk idd dat je dan al langer niet bent geweest.quote:
Nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |